• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Eleadora Amora Alonso

    Een ander zacht en klein geluidje verlaat Eleadora haar mond als Julio zijn lippen in haar nek plaatsten. Eleadora haalde haar hand weer uit zijn haar waarnaar ze deze weer onder zijn shirt plaatsten samen met haar andere hand, waarna ze deze naar voren bracht en over zijn bovenlijf streelden wat maakte dat er een klein glimolachje rond haar lippen speelde toen ze met haar vingertoppen over zijn 6-pack gleed. Eleadora beet even op haar onderlip waarna ze haar ogen sloot en Julio dichter tegen zich aandrukten, waarna ze haar lippen tegen zijn oor aan drukten en hier zachtjes over streek. "Julio..." fluisterden ze waarna ze weer een spoor van kusjes in zijn nek drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal

    Ik zie dat hij liegt en loop naar hem toe en ga naast hem zitten. Dan doe ik zonder iets te vragen zijn shirt achter omhoog en schrik van wat ik daar aantref. 'Nou dit ziet er niet zo goed uit, de wonden moeten snel schoongemaakt worden.' zeg ik dan en probeer kalm te blijven.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zucht. 'Het gaat. Echt, het gaat.' Ik pak haar handen en houd die vast. Ik trek mijn shirt weer naar beneden. 'Maak je niet zoveel zorgen. Het gaat wel.' Ik zucht en kijk haar in haar ogen. Ik glimlach even en druk een kus op haar wang. Dan laat ik haar handen weer los en kijk voor me uit. Ik sla mijn armen om haar heen en druk me tegen me aan. 'Klein bezorgd meisje,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik ben geen klein bezorgd meisje,ja ik ben wel een meisje, maar.. Je begrijpt me wel.' Ik laat me achterover vallen op Ian's bed en zucht. 'Groot onozel jongetje.' zeg ik dan toch maar grinikkend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en ga boven haar hangen met mijn gezicht. 'Ik ben niet onnozel,' zeg ik beledigend. Ik kijk haar aan en grinnik. 'Nee, ik ben niet onnozel. Volgens mij ben ik best wel heel intelligent,' grinnik ik en kijk haar aan. 'En nee, je bent niet klein, wel een meisje en bezorgd. Wat niet hoeft, aangezien jij er net zo erg aan toe bent ongeveer.' Ik glimlach en ga weer recht op zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik grinik en ga weer overeind zitten. 'Misschien heb je wel gelijk en ben je heel intelligent.' zeg ik dan lachend. 'Ik weet het niet.. Maar ik weet wel iets wat je beter kan laten voelen.' zeg ik dan met een glimlach en druk dan zachtjes mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Mmm, je hebt helemaal gelijk,' prevel ik tegen haar lippen aan. Dan kus ik haar terug en sla mijn armen om haar middel. Gemakkelijk til ik haar op mijn schoot en ga dan met mijn hoofd iets meer naar achter, waardoor onze lippen 2 cm van elkaar verwijdert zijn. 'En wat weet je niet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik zou het niet weten, vertel jij mij dat maar.' zeg ik dan lachend terwijl ik mijn armen om zijn nek sla.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Ah dan weet je niet hoe leuke jongen ik ben,' grijns ik en geef haar nog een kus. 'En hoeveel ik om je geef.' Ik lach zachtjes en kijk haar aan. 'Dat weet je niet, maar nu wel. En ik kan nog wel meer dingen opnoemen, maar dan ben ik voorlopig nog bezig.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Oke, misschien weet ik niet alles.' zeg ik dan lachend. 'En dat eerste wist ik allang.' lach ik dan zachtjes en duk nog eens mijn lippen op de zijne, dit voelde gewoon zo goed en je vergeet even alles om je heen, de pijn, de situatie waar we in zitten en al die dingen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Mmm.' Ik kus haar terug en lik met mijn tong over haar lippen. Ik glimlach even tegen haar lippen aan en trek haar dichter tegen me aan. 'En wist je ook dat jij mij de pijn doet vergeten?' Ik kijk haar even aan en druk mijn lippen dan weer op de hare.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik glimlach tegen zijn lippen aan en haal ze er dan even vanaf. 'Ik doe het graag.' fluister ik dan in zijn oor en druk mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Moet eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Moet eten]


    Smakelijk, tot zo! X


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'En ik accepteer het graag,' grijns ik en geef haar weer een kus. 'Leid het jouw ook een beetje af?' Ik kijk haar vragend en lachend aan. Ik wist wel zeker van wel, maar toch. Ik strijk een plukje haar achter haar oren en glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne