• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [OMG ziek spannend!]

    Julio Martinéz
    In Eleadoras gifgroene ogen is een vraag te lezen, maar ik weet niet welke, tot ze zacht fluistert of ik nog van haar hou. Hou ik nog van haar? Er is in principe geen reden meer waarom ik níét van haar zou houden, maar door wat mijn ouders me hebben laten denken heb ik geprobeerd haar te vergeten.. wat natuurlijk niet lukte, wat weer voorspelbaar was.. ja. Ik hou van haar, maar hoeveel? Genoeg om tegen haar te zeggen dat ik van haar hou? Ik weet dat het gevoel ergens is, maar ik voel het nog niet optimaal.. Dit alles is in een enkele seconde door mijn hoofd geschoten, en ik heb ook een besluit genomen. "Sí" Fluister ik.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    De licht roze blos die zojuist nog op Eleadora's wangen had gespeeld, werd roder met de minuut, totdat ze vuurrood leken te zijn. Eleadora keek hem aan, waarna ze haar ogen afwenden en zachtjes op haar onderlip beet, uit verlegenheid. Hij hield nog van haar...maar...hield zij ook nog van hem? Austin...was dat echt of was dat alleen op vertrouwen? Misschien had ze nogwel gevoelens voor de jonge waar ze op dit moment tegen aangeplakt stond. Eleadora keek hem aan, waarna ze haar lippen weer naar zijn oor brengt en fluister. "Te amo ,Julio, Te amo"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Door Eleadoras woorden stroomt er vanalles door me heen. Opluchting.. liefde.. geluk.. Ze is haar gevoelens voor me dus nog niet kwijtgeraakt door mijn ouders.. gelukkig maar, anders hadden die twee het nog heel, heel zwaar gehad.. Ineens wil ik haar hoofd draaien om mijn lippen op de hare te drukken, maar ik doe het niet. Ze is tenslotte nog maar een dag geleden verkracht..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een lichte vlaag van opluchting stroomt door Eleadora's lichaam ze hield nog van hem. Eleaodra plaatste haar hoofd op Julio zijn schouder, terwijl ze haar handen in zijn nek plaatsten en haar voorhoofd tegen de zijne drukten. Eleadora keek in Julio zijn ogen, die de kleur hadden van pure chocolade, iets waar ze gek op was, chocolade. Ze drukte het puntje van haar neus tegen de zijne, terwijl ze langzaam haar ogen sloot en haar lippen op de zachte lippen van Julio drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Elke ademhaling is te horen, zo dicht staan we bij elkaar. Terwijl ik probeer uit te vinden welke gevoelens er door me heen gaan, legt Eleadora zachtjes haar voorhoofd, haar neus, tegen me aan, waardoor het grootste deel van mijn aandacht daarheen schiet. Ze is dus niet bang voor me.. Haast automatisch sluit ik mijn ogen.. En dan raken haar zachte lippen de mijne, geef ik het ontcijferen van mijn gevoelens op, vergeet ik onze ruzies, en concentreer ik me alleen maar daarop, terwijl ik haar zachtjes terugzoen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Langzaam laat Eleadora haar handen uit Julio zijn nek glijden, en streeld over zijn rug. Ze had hem gemist, maar echter wist ze niet of ze nog van hem hield...het was lastig...maar daar zou ze later over na denken. Nu? Nee nu niet, nu was het alleen zij en Julio, niets meer en niets minder. Eleadora haalde een hand van Julio zijn rug terwijl ze deze zachtjes op zijn wang plaatsten, en zachtjes en speels op zijn onderlip beet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Zodra Eleadora zacht op mijn onderlip bijt stroomt er herkenning door me heen, gecombineerd met een hele voorraad van een ander gevoel.. En ik moet moeite doen om niks te laten merken. Ondertussen bedenk ik me ergens -ver weg- dat ik blij ben dat ze haar handen van mijn rug af heeft, die nog naschrijnt van de marteling en de aanrakingen. Voor de aanrakingen zou ik de pijn duizend keer wegbijten, maar dat gaat vrij lastig als je mond andere dingen te doen heeft.. Gelukkig is het maar een klein gedeelte van mijn aandacht die zich druk maakt om mijn rug. De rest is bezig met Eleadora.. Ik leg een hand op haar rug en speel met een pluk van haar haar, terwijl ik mijn andere hand op haar onderrug heb liggen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    De blos op Eleadora haar wangen word roder als Julio een pluk van haar bruine haar om zijn vinger wend. Met haar duim streek Eleadora over Julio zijn wang, terwijl haar andere hand zich in zijn zachte haren verstrengeld had. Een andere warme gloed stroomt door haar lichaam terwijl ze Julio dichter tegen zich aantrekt. Zachtjes trekt Eleadora haar lippen weg van die van Julio, terwijl ze haar ogen afwend naar de grond en zachtjes op haar onderlip bijt, uit verleging terwijl de blosjes op haar wangen de huis rood kleuren. Eleadora keek Julio weer aan waarna ze haar hoofd wat dichterbij bracht en zachtjes met haar lippen over de huid in zijn nek streek.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Als Eleadora even ophoud vraag ik me af of ze denkt aan haar verkrachting, maar tegelijkertijd krijg ik gevoelens die me egoïstisch zouden maken als ik ze zou volgen. Daarom doe ik het niet. Ik speel enkel nog met de pluk zacht, bruin haar, en laat mijn andere hand op haar onderrug liggen. Dan trekt ze me weer dichterbij en strijkt over mijn nek met haar mond - ze weet echt precies mijn zwakke plekjes. Ik onderdruk een zacht geluid, maar strek mijn nek wel zodat ze er beter bij kan..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora beet weer even op haar onderlip toen ze het zachte geluidje uit Julio zijn mond hoorden, terwijl ze enkel pas met haar lippen over zijn nek streek. Ze plaatsten haar lippen op zijn huid en kustte deze zachtjes en langzaam, Eleadora liet haar handen over zijn rug langzaam omhoog glijden, terwijl ze een op zijn wang plaatsten en de andere op zijn schouder waar ze kleine kneepjes in gaf samen met een masserende beweging. Eleadora plaatste haar lippen wat lager terwijl ze met haar lippen over zijn hals streek en ze deze vervolgens begon te kussen, tot aan zijn kaaklijn.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Wat Eleadora precies doet weet ik niet, maar ik laat het toe en strek enkel mijn nek voor haar. Zo moedig ik haar aan, dat weet ik, maar het is gewoon.. ze hoeft er niet mee te stoppen. Als haar lippen bij mijn kaaklijn zijn draai ik mijn hoofd wat zodat mijn lippen de hare raken.. Al met al is het allemaal totaal niet wat ik verwacht had. Eerst loop ik op straat, gedumpt, ongelukkig, dan word ik ontvoerd, maak ik ruzie met mijn halve ex, en nu is het zo ongeveer weer aan en sta ik met haar te zoenen. Zo onverwachts.. maar wel fijn..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora's lippen raken die van Julio weer terwijl ze hem zachtjes terug zoent. Ze haalt haar hand van zijn wang af, en laat deze over zijn hals naar beneden glijden over zijn borstkast en weer omhoog, terwijl ze haar andere hand over zijn schouder naar zijn rug laat glijden. Zachtjes en speels bijt Eleadora weer op zijn onderlip, waarna ze hem weer zoent. Ze laat haar hand over zijn rug omhoog glijden waarna ze deze door zijn zachte en soepele haar glijden. Zachtjes en speels duwde ze hem tegen de muur, waarna ze haar lippen terug haalden, en de woorden. "Me perdí Julio. Te amo." in zijn oor fluisterden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Gelukkig duwt Eleadora me niet hard tegen de muur waardoor ik mijn rug niet al te erg voel - dat wil zeggen, er niet door afgeleid word. Hij doet wel pijn, maar ik voel het niet echt, door een warm gevoel wat zich door heel mijn lichaam verspreid op het moment dat Eleadora haar woorden fluistert. "También de la suya, que usted sabe" Fluister ik terug.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Het warme gevoel dat zich zojuist in Eleadora's lichaam bevond werd alsmaar warmer en warmer, wanneer Julio de woorden in haar oor fluisterden wat maakte dat er een klein en zacht geluid uit haar mond veroorzaakten. Eleadora beet zachtjes op haar onderlip waarna ze haar lippen weer op die van Julio drukten, en door zijn haren wreef, over zijn schouders, en rug om ze uiteindelijk vanuit zijn hals naar beneden te laten glijden over zijn borstkast terwijl ze haar lippen terug trok en weer zachtjes over de huid in zijn nek streek met haar lippen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Mijn woorden lijken een soort van aanval van Eleadora uit te veroorzaken, maar ik vind het helemaal niet erg. "Te amo" Fluister ik, waarna ik zelf weer een warm gevoel krijg als ze weer terugkeert naar mijn nek. Ik strek hem weer voor haar, zodat ze er weer beter bij kan, en laat een klein geluidje uit mijn mond ontsnappen, waarna ik zacht glimlach en mijn ogen heel even open doe. Er staat niemand in de zaal, dus we zijn nog alleen en sluit ik mijn ogen weer.


    Stop acting normal. It gets bored.