• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes
    In het begin zullen hun kleren worden afgenomen en krijgen ze een beperkt aantal kledingstukken van dit. Ze zullen het hiermee moeten doen. Later bij shows zullen ze zelf hun kleren en make-up mogen kiezen.
    Dan mogen ze zich nog eens uitleven ;)


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collens 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Gereserveerd Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Als het topic vol is en ik ben niet online om een nieuw te maken mag SupahBaby dat in mijn plaats doen. En als zij ook niet online is, zal Demi1309 ervoor zorgen dat er een nieuw topic wordt aangemaakt. (;


    rollentopic

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 14:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal

    'Ow, ja zeker, je moet eens weten.' zeg ik dan. 'Ik voel me zelfs beter dan ooit ondanks de situatie waar we nu in zitten.' zeg ik dan terwijl ik hem aankijk.

    [Hey je bent er weer. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ja, ik ben er weer:)]

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Dat is mooi.' Ik glimlach en kijk haar aan. Met mijn duim wrijf ik over haar wang. 'We helpen elkaar hier wel doorheen, voordat we het weten zijn we hier weg.' Ik glimlach. 'Maar moet ik je nog steeds vertellen over Canada of niet?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ja, graag, het sneeuwt daar toch ook vaak?' was ik al meteen enthousiast.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik lach. 'Ligt eraan waar je woont in Canada.' Ik grinnik en kijk haar aan. 'In het Noorden wel ja.' Ik grijns. 'In Canada spreken ze frans en engels. Ik woonde in Toronto, maar je hebt ook veel platteland. Daar zijn veel ranches en van die paarden wedstrijden. Canada heeft echt een prachtige natuur. Mooie bossen, orka's, beren.' Ik glimlach even. 'Ik weet niet echt wat ik erover moet vertellen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Het klinkt nu al heel goed, zou er graag eens heen willen het klinkt prachtig.' zei ik denkend aan hoe her eruit zou zien. Maar of ik er ooit zou komen zou ik niet weten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Ga je toch een keer mee? Toronto is de enige plek waar ik heen kan. Mijn vrienden zullen me helpen. Aangezien ik weggelopen ben...' Ik lach even hoofdschuddend en zucht dan. 'Als ik niet weggelopen was zat ik hier nu niet.' Ik zucht en kijk Naomi weer aan. 'Ik kan je dan Canada laten zien?' Ik glimlach even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ikzou graag een keer met je mee gaan, veel heb ik tch niet te verliezen. Maar heb je spijt van het weglopen... Voordat dit hier gebeurde?'


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Om Eleadora wat te plagen span ik mijn buikspieren aan als ze daar met haar hand is, maar ik ontspan ze al vrij snel weer, waarna ik weer een kusje in haar nek druk. Met een van mijn handen hou ik haar haren naar haar rechterkant, en mijn andere hand rust op haar onderrug, terwijl er af en toe heel zachte geluidjes uit mijn mond komen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    'Nee, spijt zou ik nooit hebben. Maar ik ben er zelf ingestonken. Ze hebben me naar die bus toegelokt en toen was ik te laat.' Ik schud mijn hoofd en zucht. 'Alleen omdat dansen het belangrijkste is dat ik heb.' Ik zucht. 'Nou ja, had. Nu heb ik een heel leuk en bijzonder gezelschap.' Ik grinnik en geef haar een kusje in haar nek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    'Ik voel me vereerd.' zei ik lachend terwijl Ian me een kusje in mijn nek gaf. 'En je mag daar mee doorgaan.' zeg ik dan lachend. 'Het is best wel fijn.' Ik kijk hem uitdagend aan en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en druk nog meer kusjes, dan ga ik een weg naar boven en druk als laatste en kusje op haar mondhoek. Dan til ik haar op en hang haar over mijn rug. 'Als ik verder mag gaan, heb ik graag wat meer privacy,' fluister ik grinnikend in haar oor. Ik loop grijnzend de kamer uit en kijk de gang door. Er was niemand te zien. 'Dus waar gaan we heen?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Nog steeds hang ik op zijn rug. 'De keuze is aan jouw, ik vind alles goed.' zeg ik dan zacht ik zijn oor en druk ook kusjes in zijn nek.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Als we nu in Canada waren had ik je naar het bos gedragen, maar aangezien we hier overal betrapt kunnen worden, ga ik voor de wc of bezemkast. Kies maar,' lach ik. Tintelingen blijven achter op de plek waar ze kusjes drukt. Ik glimlach en kijk om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik lach. 'Aangezien we de bezemkast al hebben gehad ga ik nu voor wc, haha.' Ik merk dat de haartjes in zijn nek overeind staan en glimlach. Dan begin ik weer kusjes te geven in zijn nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik. 'Hoe hygiënisch,' zeg ik lachend. Ik kijk om me heen. 'Misschien is er een andere kamer?' Ik loop aarzelend op een deur af en open die. Ik knip het licht aan en kijk verbaasd om me heen. Behalve een paar oude meubels is die leeg. 'Zo... Ik denk dat ze hier de oude meubels dumpen,' grinnik ik. Ik zet haar neer en plof op de bank neer. Een beetje stof dwarrelt omhoog. 'Had erger gekunt.' Ik kijk haar met twinkelende ogen aan en lach dan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne