• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [Okee, smakelijk!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ik hou ook van jou, Finn. Zielsveel' zeg ik gemeend en lief. Ik zag dat hij vermoeid zijn ogen sloot en ik keek hem bezorgd aan. Hij was natuurlijk moe, vanwege voetbal en alles. Ik ging rechtop zitten op zijn gespierde buik en negerend, dat hij nu een goede zicht had op mijn naakte lichaam. Ik streel liefdevol zijn wang en borst en kijk hem aan. 'Finn, je moet slapen, ik zie aan je dat je moe bent' zeg ik bezorgd.

    Blaine Anderson:

    Liefdevol veegde ik zijn tranen weg en kijk hem gemeend aan. 'Iedere woord die ik hem gezongen, komt recht uit mijn hart, Kurt' zeg ik gemeend en verliefd. 'Elke dag zal ik tegen je zeggen, hoeveel ik van je hou en ik doe dat met heel mijn hart. Jij bent de belangrijkste persoon in mijn leven, ik kan niet zonder je en ik zal altijd bij je zijn en je steunen' zeg ik serieus en gemeend. 'Elke dag hou ik van je een stukje meer, mijn liefde voor jou is oneindig, het stopt nooit, Kurt. Jij zal altijd in mijn hart blijven, wat er ook zal gebeuren. Ik hou van je' zeg ik met een brok in mijn keel en kijk hem met tranen in mijn ogen aan. 'Ik heb gewoon geen woorden voor, hoeveel ik van je hou' zeg ik tenslotte en harsttochtelijk druk ik mijn lippen op de zijne. Hij was mijn alles.

    (Dankje! (: )

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:40 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik opende mijn ogen weer en voelde dat ze op mijn buik zat, ik liet mijn ogen over haar naakte lichaam glijden een bloosde lichtjes. Ze was echt zo prachtig, ze was echt beeldschoon. 'Waarom slapen?' vroeg ik vermoeid en halflachend. 'Dan kan ik jou niet meer bewonderen.' zei ik met een pruillipje.

    Kurt

    Na de zoen sloeg ik mijn armen om hem heen en knuffelde ik hem. Ik knipperde met mijn ogen om niet nog meer te huilen en glimlachte gelukkig. 'Blaine,' zei ik nogmaals waarna ik hem weer aankeek. 'Jij bent alles voor mij, ik kan echt niet zonder je. Je bent de knapste, geweldigste en liefste jongen ooit en ik ben zó blij dat ik jou mijn verloofde mag noemen. Ik hou van je, en ik kan niet wachten tot we het aan iedereen gaan vertellen. Ik wil het wel van de daken schreeuwen, zo gelukkig ben ik.' zei ik gemeend en kuste hem liefdevol op zijn mond.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 20:00 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik bloosde lichtjes en giechelde nerveus. 'Finn' zeg ik een beetje flirterig en plagend streel ik zijn onderbuik. Ik deed dit expres om hem te plagen. 'Omdat je moe bent, ik zie het aan je ogen' zeg ik simpel en kijk hem plagend aan. Ik kon echt mezelf zijn bij hem en ik voelde me veilig bij hem. Ik kijk hem in zijn ogen aan en glimlachte speels.

    Blaine Anderson:

    Ik zoende hem terug en hield hem teder in mijn armen. 'Dit verdien jij Kurt, om gelukkig te worden. Ik probeer met mijn hele hart om jou tevreden te houden en jou zo gelukkig mogelijk te maken. Ik hou ook van jou' zei ik lief en gemeend. Ik streel zachtjes zijn wang en gaf een kusje op zijn voorhoofd. 'Jij bent mijn verloofde en uiteindelijk mijn echtgenoot, mijn prins' zeg ik lief en zoen hem weer teder. Ik was zo gelukkig met hem.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik grinnikte en gaapte even, vervolgens genoot ik van haar strelingen en kreeg ik kippenvel. Ik trok Bella voorzichtig op me, zodat ze op me lag en sloot mijn ogen weer. 'Ga jij dan ook slapen?' vroeg ik vermoeid en lief aan haar. Het liefste bleef ik de hele nacht wakker om haar te bewonderen, maar dat ging ik echt niet volhouden vandaag.

    Kurt

    Ik glimlachte gelukkig en drukte een kusje op zijn mondhoek. 'Nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen.' zei ik met blosjes op mijn wangen. Waarom kreeg hij me altijd sprakeloos? Ik pakte shampoo en zeepte zoals altijd weer zorgvuldig zijn haren in. Ik vond het altijd zo leuk, om aan zijn haar te zitten. Ik hield van zijn krullen, het liefste zonder gel omdat het gewoon zo schattig was. Daarna zeepte ik mijn haren ook in en pakte ik de sproeier zodat we het eruit konden spoelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Ja, ik ga ook slapen' beken ik moe, ik was nu wel moe geworden door alles. Ik nestel me goed op hem en sloeg de dekens om ons heen. Ik plaats nog een lief kusje op zijn lippen en plaats mijn hoofd op zijn borst. Ik was zo blij en gelukkig. Ik deed mijn ogen dicht en mompel nog dat ik van hem hield en viel als een blok in slaap.

    Blaine Anderson:

    Ik lachte zachtjes en we spoelden onze haren uit. Ik waste onze lichamen en we spoelden de zeep ook weer uit, waarnaar ik Kurt hielp uit bad te gaan en deed de bad uit. We droogten ons af en liepen gewoon naakt naar bed en gingen liggen. Ik trok Kurt half op me en druk hem dicht tegen hem aan, waarnaar ik hem een kus gaf en hem lief bekijk. Vervolgens doe ik de dekens om ons heen en doe mijn ogen dicht. En val in slaap.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn

    Ik glimlachte om Bella, ze legde haar hoofd op mijn borst en mompelde nog dat ze van me hield, en viel dan als een blok in slaap. Ik streelde liefdevol haar haren uit haar gezicht en sloeg de dekens om ons heen, waarna ik mijn armen om Bella sloeg en mijn ogen sloot. Ik viel alweer snel in een diepe en rustige slaap, omdat ik vermoeid was door deze dag.

    Kurt

    Ik lag met mijn hoofd op Blaine's borst. Hij drukte me dicht tegen zich aan, waarna hij me een kus gaf en me lief bekeek. Hij deed de dekens om ons heen en sloot zijn ogen. Ik sloot mijn ogen ook, en hoorde na een tijdje aan zijn ademhaling dat hij in slaap gevallen was. Omdat ik het niet kon laten opende ik toch mijn ogen en bekeek ik hem met een verliefde glimlach. Al snel werden mijn oogleden weer zwaarder, en viel ik ook in slaap, en belandde ik in een mooie droom.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tijdsprong van drie weken, dus we gaan met zijn allen weer naar school.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik werd wakker door de scherpe geluid signalen van de wekker. Wie had de wekker nou weer gezet? Lichtelijk chagrijnig opende ik knipperend mijn ogen waarna ik meteen in het slapende gezicht van Blaine keek. Ik glimlachte lichtjes en sloeg de wekker uit. Ik wilde mijn ogen weer sluiten waarna ik me bedacht dat we gewoon thuis waren. De vakantie was nog geweldig, het was ongelofelijk romantisch met Blaine en we hebben hele leuke dingen gedaan. Ook met de rest van de Glee club en Lizz bijvoorbeeld. Het was geweldig, Gisteren toen we terug gingen had ik mijn ogen uitgehuild. Ik kon moeilijk afscheid nemen van Lizz, en ik wilde gewoon niet dat alles voorbij was. In zulke gevallen kon ik net een klein kind zijn. Vermoeid rekte ik me uit en zuchtte ik. Vandaag moesten we dus gewoon weer naar school, daar had ik echt geen zin in. Natuurlijk had ik wel gewoon zin in de Glee club, dat had ik echt gemist! Maar voor de rest kon school voor mijn part gestolen worden. Maar toch had de vakantie me echt goed gedaan. Ons allemaal eigenlijk wel, na alles wat we hadden meegemaakt hadden we het echt nodig om op krachten te komen. Ik keek naar Blaine, die nog altijd lag te slapen en boog me over hem heen. 'Wakker worden mijn toekomstige echtgenoot.' zong ik zachtjes in zijn oor waarna ik hem wakker kuste.

    Finn Hudson

    Ik zuchtte gefrustreerd toen de wekkerradio af ging, ik liet het aan staan, want misschien werd ik wel wat vrolijker van het liedje. Het liedje deed me een beetje denken aan mijn leven op dit moment. Ik was een voetballer geworden bij Real en ik vond het geweldig. Mijn moeder en Burt waren door het dolle heen. Maar ik iets minder omdat ik Isabella moest missen. Ze woonde in New York, maar het was best ver weg van alles. Mijn ouders waren echt verbaasd toen ik vertelde dat het uit was met Rachel, maar ze begrepen het toen ik het had uitgelegd en waren benieuwd naar Isabella. Tegelijkertijd wilden ze al te graag weten hoe het met de baby zat, daar zou ik nog met Rachel over moeten praten. Ik pakte mijn mobiel en sms'te Bella. 'De eerste dag, en ik mis je nu al. Hou van je, Finn.' verstuurde ik terug. Vermoeid stapte ik uit bed en douchte en kleedde me om. Het was zo raar om weer Football te spelen, ik hoopte maar dat ik door het voetballen niet uit vorm werd. Ik wilde wel de quarterback blijven natuurlijk. Ik ontbeet wat en verstuurde een sms'je naar Blaine. 'Met z'n drieën naar school gaan? Dan kom ik jullie zo wel ophalen als jullie dat goed vinden. Finn.' verstuurde ik naar hem, ik had wel behoefte aan hen. Ik wist het al, ik moest zo weinig mogelijk alleen zijn want ik miste Bella gewoon veel te erg.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kreunde en slaperig opende ik mijn ogen en kijk recht in Kurt's gezicht. Automatisch sloeg ik mijn armen om hem heen en druk hem dicht tegen me aan. 'Ik wil niet' mompel ik slaperig en draai ons om, zodat ik half op hem lag en mijn ogen dicht doe. We waren nu bij mij thuis en hij sliep gewoon bij mij. We hadden nog tegen niemand verteld, dat we verloofd zijn. Maar vandaag zal er een verandering komen, omdat we het tegen iedereen zullen zeggen, ergens was ik zenuwachtig voor de reactie van de andere. De vakantie was nog geweldig, Kurt en ik hebben leuke dingen gedaan en heel vaak 'zware handelingen'. Natuurlijk hebben we ook met de rest van de Glee Club nog wat gedaan en met Lizz. Het was echt gezellig en ontspannend. Ik was zeker bijgekomen en voelde me fitter dan ooit. Ik was nu niet meer moe meer en was helemaal uitgerust om weer naar school te gaan. Helaas moesten we vandaag naar school, maar ik had er wel zin in, vooral in Glee. Ik kijk Kurt aan en glimlachte zwak. 'Heb je lekker geslapen, Kurt?' vraag ik schor en druk mijn lippen teder op de zijne. We werden gestoord door mijn mobiel en ik zuchte. Ik pak mijn mobiel van de nachtkasje en las de sms van Finn. 'Is goed. We moeten nog omkleden en alles, maar kom maar. Ik ben toch sneller klaar dan Kurt. Dan doe ik de deur wel open. Maar is goed!. Blaine' verstuur ik terug.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik miste Finn vreselijk, ik was nu in New York en had alles aan mijn broer vertelt. Hij was natuurlijk blij voor me en wou Finn zien. Ik had me aangekleed en ontbeten om naar school te gaan. We moesten vandaag eerder naar school gaan, omdat er wat was, dus zat ik naast mijn broer in de auto en bracht hij me naar school. Ik kreeg een sms van Finn en ik glimlachte automatisch. De vakantie met hem was geweldig en zo leuk. We hadden heel veel dingen gedaan en romantische dingen ook. De relatie met Kurt en Blaine was ook super gegaan. Kurt was toch een nieuwe beste vriend geworden en ik had het tegen mijn broer verteld, hij moest lachen en zou hem wel eens een keer meenemen met mij erbij. 'Ik mis jouw ook vreselijk en ik hou ook van jou. Kus Bella' verstuur ik glimlachend terug en ging afscheid nemen van mijn broer en stapte uit de auto en liep naar school.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Ik heb geslapen als een roosje,' zei ik glimlachend. Ik las zijn sms'je van Finn en keek hem aan. 'Gaan we hem het zo meteen vertellen als hij hier is?' vroeg ik aan Blaine. Vandaag zouden we dus bekend maken dat we verloofd waren, en ik was daar best wel gespannen voor. Straks reageerden ze negatief. Ik was vooral bang hoe mijn vader zou reageren. Hij had me altijd gesteund in alles maar ik was bang dat hij vond dat verloven te ver zou ging. Soms was het echt moeilijk om het geheim te houden, met name voor Isabella, zij was toch een beste vriendin geworden van me.

    Finn Hudson

    'Is goed, ik eet mijn ontbijt op en zie jullie zo dan wel.' verstuurde ik terug naar Blaine. Ik was echt uit mijn humeur, ik wilde gewoon bij Bella zijn en bij niemand anders. Op dat moment kreeg ik een sms'je binnen van haar en glimlachte ik weer een beetje. 'Ik kan niet wachten tot ik je weer kan zien, ik hou zoveel van je en kan niet zonder je.' verstuurde ik terug waarna ik snel mijn ontbijt op at.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 23:22 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [en Rachel is nu hoogzwanger ahahahh]
    Rachel
    Vermoeid werd ik wakker. Ik had niet echt geweldig geslapen aangezien de kleine bijna de hele nacht had zitten schoppen. Dit was de eerste schooldag na onze vakantie. Ik mistte Mitchell nogsteeds ondanks dat we wel afscheid genomen hadden. Snel kleed ik me om en borstel ik mijn haren. Ik liep naar beneden waar mijn vaders al op me aan het wachtten waren. Ik zag Leroy grijnzend naar mijn buik kijken, ze waren echt door het dolle heen omdat het niet zo heel lang meer zou duren, toch wou ik gewoon naar school. Ik at mijn ontbijt op en ging daarna tandenpoetsen. Er was nu een voordeel aangezien ik met de auto gebracht werd. Ze vonden de bus te riskant dus ik liep naar de auto en plofte neer terwijl ik mijn tas goedlegde en wachtte op Hiram.

    LizzLaatste post met Lizz hierna is ze niet meer bereikbaar alleen voor smsjes en belletjes ofzo
    Me bonkende koppijn werd ik wakker en dacht ik aan gister. Ik heb mijn ogen van mijn kop gehuild omdat kurt en Blaine vertrokken. Vandaag zou mijn eerste nieuwe dag zijn. Ik loop naar beneden en pak alles en ga op weg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mijn comp werd afgepakt. wss krijg ik hem vandaag terug en zal ik in de ohtend tot 2 ur ofzo online zijn. de kennisen blijven wel eten en hebben een schattig kind waarmee ik ga spelen ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Het was nog vroeg in de ochtend, maar vandaag was ik extra vroeg op school. Ik wist dat iedereen vandaag weer naar de Glee club kwam, en ik was echt oprecht blij om ze allemaal weer te zien. Het waren toch mijn kinderen en ze waren stuk voor stuk allemaal getalenteerd. De Glee club is één grote familie en daar horen soms drama's bij en ruzies. Maar iedereen wist diep in hun hart dat ze toch niet zonder elkaar konden. Ik liep het muziek lokaal in en zette alle stoelen goed, waarna ik alle sheetblaadjes en lyricsblaadjes goed opborg. Ik had er zin in!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik gaf mijn vaders een kus en liep naar mijn kluuuisje voor mijn Glee spullen.
    Snel liep ik richting het lokaal. Ik vond het fijn om s'ochtends wat eerder te zijn zodat ik alles een beetje op mijn gemak kon doen.
    Ik liep het lokaal in en begroete Mr. Shue


    Change is for weirdos ~ Niall Horan