• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Noah Puckerman:
    Ik grinnik.
    'wanneer ben je uitgerekend?' vraag ik..


    Music is my life

    Rachel
    "deze maand komt ze ze denken tegen het einde van de maand rond de 25ste" zeg ik. ik kijk even naar buiten "zijn wij zo vroeg of hun laat?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Het gaat hier perfect' zeg ik glimlachend aan hem en kijk hem onderzoekend aan. Hij was niet echt vrolijk vandaag, volgens mij komt het door Bella. Ik was klaar met het ontbijt en nam mijn bord mee naar Finn en ging naast hem zitten. 'Kurt en ik moet je strakjes wat vertellen, maar vertel me eerst maar over, waarom je niet vrolijk bent. Zeker door Bella of niet?' vraag ik bezorgd en at mijn boterhammen en keek hem onderzoekend aan.

    Emma Pillsbury:

    'Vandaag of morgen komt er een meisje bij mij stage lopen, ze wordt mijn assistente. Ze doet namelijk Psychologie, dat studeert ze en ze moet voor een jaar stage lopen, dus bij mij' zeg ik glimlachend en trots. Ik kijk naar Will, als gewoonlijk ziet hij er weer goed uit en hij is echt knap. Ik was in het begin toen hij hier kwam al zo verliefd op hem, maar durfde niets tegen hem te vertellen. Hij was lief en wou iedereen helpen. 'Dus ik wil heel graag dat ze het leuk hier heeft en dat ze natuurlijk hier goed leert om haar diploma te halen. Ik wil ook dat ze in Glee club komt en jullie ook helpt met ruzie's of andere problemen en misschien vind ze het leuk om ook mee te doen, na schooltijd' stel ik glimlachend voor. Ze zou het vast leuk vinden en ik kijk Will afwachtend aan.

    (@Fashionitaa: Bella, post ik heel even niets. Ze is zogenaamd alles aan het inpakken en als Finn en Klaine naar school gaan en daar een tijdje zitten, dan doe ik de post voor Bella weer en ziet ze Finn. (: Goed plan?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Noah Puckerman:
    'beiden denk.' grijns ik..
    'succes met de bevalling. ik was erbij toen Quinn beviel van Beth en geloof me het was geen pretje. Ik was blij dat ik niet in haar schoenen stond'


    Music is my life

    Rachel
    Ik grinnik "dankje ofzo" ik grinnik weer.
    "tsja als het pijn doet dan denk ik gewoon, ik krijg er iets prachtigs voor terug"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'weet je al wie er bij de bevalling is?' vraag ik
    zoiets is volgens mij wel belangrijk om te weten..


    Music is my life

    Rachel
    Ik denk finn gewoon we hebben een band voor onze dochter en ik vind dat de vader erbij moet zijn en hij vind het goed en onze ouders wachten tot ze haar mogen zien" ik glimlach ev en. Het was niet dat we echt knallende ruzie maken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'Ok. ik hoop echt voor je dat de bevalling goed verloopt'
    zeg ik..


    Music is my life

    Rachel
    "ik ook" ik glimlach even.
    "wauw die andere zijn echt laat" mompel ik normaal waren hun er ook altijd vroeg.

    eten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik kleedde me aan en worp nog een blik in de spiegel, mijn blauwe plekken waren al helemaal weg en mijn arm was ook al uit het gips. Ik was weer helemaal de oude. Ik keek naar de ring om mijn vinger en glimlachte weer breed, ik was zo gelukkig dat Blaine en ik verloofd waren. Vandaag zouden we onze verloving bekend maken, zo meteen eerst aan Finn en daarna aan iedereen in de Glee club. Ik was best wel zenuwachtig. Ik liep de trap af naar beneden en haalde ook mijn ontbijt die Blaine al had klaargemaakt. Ik plofte naast Blaine en begon een broodje te eten terwijl ik gelijkertijd luisterde naar het gesprek over Bella.

    Finn Hudson

    'Inderdaad,' gaf ik toe en keek Blaine aan, hij was echt mijn beste vriend en ik vertelde hem echt alles. In de vakantie had ik ook alles aan hem verteld en hij ook aan mij. Het was fijn om zo'n beste vriend te hebben. 'Ik mis haar heel erg en het is moeilijk zonder haar.' verzuchtte ik. Ze had nog niet terug gesms't, maar ze zou waarschijnlijk wel in de les zitten. Kurt kwam ook bij ons zitten en ik staarde even voor me uit, Kurt mocht het van mijn part ook weten, we hadden ook een goede band gekregen maar we waren ook stiefbroers. 'Een lange afstand relatie is echt moeilijk, en het is pas de eerste dag.' zei ik.

    Will Schuester

    'Dat is een heel goed idee,' gaf ik toe en glimlachte weer. Emma was er enthousiast over dat er een meisje kwam. Ik wist hoe dan ook dat dat meisje een geweldige tijd zou beleven dankzij Emma. Ze gaf veel om kinderen, en dit werk was echt haar passie. 'En de Glee club heeft de laatste tijd veel drama. Ik heb zojuist al opgevangen dat er weer een behoorlijke ruzie speelt, dus dat zou handig zijn.' verzuchtte ik. 'Natuurlijk mag ze meedoen, met Sectionals in zicht is ze van harte welkom.' zei ik enthousiast. Ik vond het altijd leuk, als er nieuwe mensen meededen. Misschien was ze wel een geweldige zangeres, ik hoopte het.

    [Is goed hoor! (: ]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 12:17 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Noah Puckerman:
    'niet nog een auto-ongeluk of schietpartij he? daar zit mijn maag echt vol van.' zucht ik.
    ja. de laatste tijd wist je het nooit


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    'Het komt goed, Finn. Jullie houden van elkaar en als jullie beiden moeite in jullie relatie steken, moet het werken' zeg ik glimlachend en bemoedigend. Kurt kwam binnen en pakte zijn ontbijt, wat ik voor hem heb gemaakt en ging naast me zitten. Automatisch sloeg ik en arm om hem heen en druk een kus op zijn voorhoofd. Ik kijk weer naar Finn en glimlachte zwak. 'Je hebt ons nog, we laten je niet alleen' zeg ik gemeend. Finn en ik waren echt beste vrienden geworden en we hadden in de vakantie ook samen nog dingen gedaan, het was echt leuk met hem. Moesten we vaker doen. Ik had hem alles vertelt en hij mij, alleen ik had nog niet de verloving verteld. Ik hoopte dat hij het leuk vond en werd een beetje zenuwachtig. Ik kijk naar Kurt en trek een wenkbrauw op, doelend of we het nu gingen vertellen.

    Emma Pillsbury:

    'Mooi' zeg ik glimlachend en klapte enthausiast in mijn handen. Ze zou het geweldig vinden. 'Weer drama?' zeg ik bedenkelijk en kijk hem bezorgd aan. 'Dan kan mooi Isabella en ik hun helpen. Zo heet ze namelijk, Isabella. Oja, ik wil dat je nog niemand het vertelt, dat er een meisje komt. Ik wil dat het voor de Glee Club het een verrassing is' zeg ik glimlachend en kijk hem lief aan. Ik had zoveel plannen met haar en ik hoopte dat ze goed kon vinden met de Glee Club. Hoe ik haar zo hoorde aan de telefoon had ze er zin in en kon ze niet wachten. Ze klonk ook zo lief en schattig. We gingen het zeker leuk maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    rachel
    Ik grinnik "of ze zijn verslapen ooit van gehoord?" ik kijk hem lachend aan.
    IK pakte een gitaar en begon wat te pingelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'nee, verslapen wat is dat?' grijns ik..
    Ik kijk even naar hoe ze gitaar speelt.
    'sinds wanneer speel jij?' vraag ik en pak ook een gitaar
    en speel hetzelfde deuntje mee zodat het beter klinkt


    Music is my life

    Rachel
    "ehm al een tijdje eigenlijk, maar ik ben begonnen dat het niet wat klote was een jaar geleden denk" ik pak een zak snoep uit de tas en houd hem de zak voor terwijl ik zelf al een handje heb.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan