• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:

    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fashionitaa

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fashionitaa
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: KaoruKun

    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: Sebtana

    Sunshine Corazon:
    Will Schuester: Fashionitaa
    Emma Pillsbury: KaoruKun

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:

    - Damon Tyler Smythe: Sebtana
    - Alexander ''Alex'' Grey: LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino: Sebtana
    - Jayden Ian Archibald: Fashionitaa
    - Isabella Elizabeth Espinoza: KaoruKun

    Tijdelijke Rollen:

    Lizz Sanchez: MissStorran
    Julia Smythe: MissStoran


    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 10:28 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    [ben er weer]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    Ik kwam weer thuis, en ik had het gevoel dat ik thuis kwam van een koude kermis. Ik liet mezelf in de zetel vallen en sloot vermoeid mijn ogen.

    Finn

    Bella streelde mijn bovenlichaam waardoor ik kippenvel kreeg over mijn hele lichaam. Ik kreunde licht, en voelde dat ik al een stijve gekregen had. Ik zoende haar vervolgens hartstochtelijk op haar mond en liet mijn vingers naar het shirt glijden en trok het met een simpele beweging uit. Langzaam liet ik mijn handen naar haar borsten glijden, waarna ik ze heel voorzichtig vastpakte zodat het geen pijn deed en zoende verder.

    Kurt

    Mijn ademhaling was nu zwaar geworden, ik voelde druppeltjes zweet op mijn voorhoofd en het gevoel in mijn onderbuik was ongelofelijk hevig. Blaine trok harder af, waardoor ik de behoefte kreeg om het uit te schreeuwen van genot. Maar dat deed ik maar niet, ik kreunde wel uit genot en voelde al mijn spieren samentrekken en kwam schokkend en heerlijk klaar. Ik was helemaal buiten adem, maar bleef doorgaan met Blaine te berijden.

    [Ik ben weer thuis, dus ik kan nu nonstop Rpg'en (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    Ik werd wakker omdat ik half wakker was en beneden iets hoorde "mitch ben jij dat?" schreeuw ik naar benee. Ja soms was ik echt een watje als ik alleen thuis was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mitchell

    'Ja, ik ben het!' riep ik terug naar boven, ik lachte een beetje in mezelf, Lizz was ook zo'n watje af en toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Lizz
    "oke" roep ik terug en trek een badjas aan. Van slapen zou nu toch niets koen dus ik zou wel ff wachten. Ik plofte naast Mitch in de stoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'he Rach!' grijns ik en gris een paar jellybeans uit haar zak.
    'Alles goed?' vraag ik..


    Music is my life

    rachel
    Een hand gaat ineens in ijn zak JellyBeans. Chagerijnis draai ik me om en zie Puck "na geweldig zeg" mompel ik en prop er weer een paar in mijn mond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik zoende hem teder terug en kreunde, toen hij voorzichtig mijn borsten vast pakte. 'Ooh, Finn' mompel ik zachtjes. Ik vond dit echt lekker, maar volgens mij kon dat dalijk meer. Ik streelde teder over zijn onderbuik en volgde de lijnen van zijn sixpack. Verlegen en blozend druk ik mijn onderlichaam tegen de zijne en voelde dat hij een stijve had, waardoor ik nog meer opwindde.

    Blaine Anderson:

    Ik voelde dat Kurt klaarkwam, omdat het goedje op mijn buik terecht kwam en hij bleef me berijden. Ik hoorde dat hij hijgde en ik glimlachte. Ik pakte teder maar stevig zijn heupen vast en trok hem elke keer hard naar beneden om hem te helpen. Uiteindelijk hijgde ik heel erg en er kwam een heerlijk gevoel in mijn onderbuik. Snel draaide ik ons om en ging snel uit Kurt, waarnaar ik schokkend en hard klaarkwam en luid kreundend. Ik legde me uitgeput op Kurt en hijgde zachtjes uit.


    One Who Travels A Higher Path.

    Noah Puckerman:
    'nawh wat ben je toch schattig als je chagrijnig bent.' grijns ik en knijp in haar wang
    'dus what's wrong?' vraag ik en plof in een stoel en ga achterover leunen..


    Music is my life

    Rachel
    Ik kijk hem even aan. "waarom schattig?" vraag ik even niet begrijp maar ik haalde mijn schouders op "naja Mitchell heeft dus een oogje op me en denkt dat het beter is om niet begvriend te zijn dus ik ben officiel vriendloos yeey" ik klap in mijn handen voor het sarcasme.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'ik ben toch jou vriend.' grijns ik..
    ik leun achterover op de stoel, iedereen heeft ineens een hekel aan rachel
    maar mij kan het niet zoveel schelen
    ik heb geen problemen met haar dus waarom zou ik?


    Music is my life

    Rachel
    Ik zucht even even "jeej zeg, zeg zou je het leuk vinden om iemand in elkaar te rammen ofzo?" vraag ik en steek de zak snoep naa rhem uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Noah Puckerman:
    'altijd toch' grijns ik en pak wat snoep uit de zak.
    'dus wie moet ik in elkaar rammen voor je?' vraag ik..


    Music is my life

    Finn

    Ik kreunde weer toen ze mijn onderbuik streelde, ze drukte haar onderlichaam tegen de mijne waardoor er een geweldig gevoel door me heen ging. Ik zuchtte opgewonden en zoende haar iets ruwer. Ik trok mijn boxer uit, en vervolgens ook haar ondergoed, en bracht heel voorzichtig mijn stijve naar binnen. Ik deed nog niks, zodat ze kon wennen. Ik wilde haar echt geen pijn doen, maar verlangde echt naar haar.

    Kurt

    Blaine kwam ook klaar en lag bovenop me en hijgde zachtjes uit. Ik probeerde om ook weer een regelmatige ademhaling te krijgen en sloot even mijn ogen. Ik vond dit fijn, met Blaine. Ik zou dit alleen met hem willen doen. Met Steven was het vreselijk, maar met Blaine was het hemels zoals altijd. Ik opende mijn ogen half en keek door mijn wimpers heen naar hem. Hij was toch zo lekker, zo geweldig en 'zware handelingen' met hem doen was altijd heerlijk. Ik kon nog steeds niet geloven dat we gewoon verloofd waren. Ik opende mijn ogen en keek even naar de ring aan mijn vinger. 'Zullen we samen in bad gaan?' vroeg ik toen mijn ademhaling weer regelmatig was aan hem. Daar was ik aan toe, een heerlijk warm bad met heerlijk ruikende badolie en Blaine bij me.

    Mitchell

    Lizz trok haar badjas aan, en plofte naast me in de stoel. Ik zuchtte, ik had echt even behoefte aan tijd alleen, maar dat was me blijkbaar niet gegund, en ik ging Lizz niet wegjagen of zo.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik
    "jesse, die zak graag" ik kijk hem glimlachend aan
    Ik wist dat het niets zou opleveren maar nog het zou voor mij wel opluchten

    Lizz

    Ik kijk naar Mitchell die in de bank voor zich uitstaar.
    Ik zucht en sta op en loop weer naar boven. Ik had door dat hij alleen wou zijn maa rhij het niet zou zeggen

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan