• Ik wil gewoon even zeggen dat ik trots ben op mijn nickname, heb hem net veranderd van LLikeNiall naar Directionem (Is One Direction in het latijns...)
    Zit er een betekenis in jullie nickname?

    Bagginses schreef:
    De mijne is hoe Sméagol van LotR Bilbo Baggins noemt... Ik ben er zo niet blij mee, ik weet niet wat me bezielde (bat)


    Nou, ik had hem graag gehad (lol)

    Mijn naam is het nummer wat bezoekers van het Ministerie van Toverkunst moeten intoetsen om naar binnen te mogen ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Directionem schreef:
    (...)

    Volgens google vertalen wel... hehe


    Maar vaak klopt google vertalen niet...:$

    Het klopt niet, het is iets in de richting van cursus in het Latijn, niet directionem. Als ik me niet vergis tenminste.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 9:53 ]


    comfort in c h a o s

    Ja, ik hou van sprookjes en hun geschiedenis. Vandaar de naam Grimm (:

    Moyashi, ik ben maar klein xD


    We're all mad here. ~Cheshire

    Latijn* :B Het klinkt wat onwaarschijnlijk dat het One Direction betekent though..., maar ik heb al 2 jaar geen Latijn meer gehad en ben bijna alles vergeten, so yeah ;; Maar nog steeds een leuke un~

    Mijn username..... de naam van de persoon die hier in het midden staat (eerste die zingt).


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Livre betekent boek in het Frans, als ik het goed heb tenminste? Maar deze dus omdat ik 'm mooi vind klinken en ik van verhalen schrijven houd (:


    I don't design clothes. I design dreams

    Oeh, leuk. (:
    Jups, mijn username betekent: Lieke (mijn naam), Melissa & Harry (Styles).
    En Melissa is Halissa, wat hetzelfde betekent als mijn username alleen dan anders gevormd. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    De betekenis van mijn naam zal je wel kunnen raden zeker ?


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Monkeyslut is een quote uit Misfits, ze hebben het daar eens gebruikt als wachtwoord.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik zou jou nickname leuk kunnen vinden als ik Directioner was waarschijnlijk. Maar dat ben ik niet, en sorry, maar ik vind bijna alle nicknames met iets van 1D erin hetzelfde. :')
    Mijn naam is de achternaam van Natsu Dragneel, hoofdpersoon van de anime Fairy Tail. Le click.

    Er zijn ook veel anime fans op Q, dus eigenlijk mag ik niks zeggen. :"D

    Infidelity een woord uit de titel There's no such thing as accidental infidelity van You Me At Six.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is een shipname van mezelf en een vriendin.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oeh, ik vind je username er leuk (:

    Mijn username is gewoon...panini..een broodje dus:p
    Heel random.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Lacuna Coil is een Italiaanse metal band :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Shirley + Tomlinson = Shirlinson.
    Maar ik word heel snel met iets beu, dus ook met deze naam eigenlijk :$


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”