• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik trek mijn wenkbrauw op naar Ian. 'Die krijg je mooi niet'zeg ik en trek Isabella wat dichter tegen me aan.

    Ian

    Ik grijns en lach. 'Nee?' Ik kijk hem vragend aan. 'Weet je dat heel zeker?' Ik kijk hoofdschuddend naar hem en lach dan. 'Nee, Isa en ik zijn beste vrienden, right?' Ik kijk haar aan. Ze kijkt even verward, maar knikt dan instemmend. 'Ja, ik ga mijn eigen zeemeermin zoeken,' mompel ik. Ik duik onder en loop dan weer terug naar het strand waar ik me naast Jayson in het zand laat vallen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Verward knik ik maar. Ik had waarschijnlijk een gesprek gemist dat over mij ging. Ian liep weg en ik draai me om in Austin zijn armen. Ik kijk hem vragend aan. 'Waar ging dat over?' Ik kijk even om naar het strand en kijk dan weer naar Austin.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ow je hebt je zeemeermin al gevonden zie ik'roep ik voor de grap naar Ian en begin hard te lachen. Ik druk een kusje op Isabella's lippen en laat er daarna los. 'Ow lang verhaal'mompel ik.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 23:24 ]

    Ian

    'Hahaha heel grappig Austin,' zeg ik sarcastisch en kijk Jayson daarna aan. 'Nou jij bent dus een zeemeermin,' grinnik ik. Ik ga op mijn rug liggen en sluit mijn ogen. Mijn enige zeemeermin is Alice. Ik zucht. Wanneer ging ik haar nou vergeten? Ik was vijftien, waarom denk ik dan nog zoveel aan haar?!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik knik en duik onderwater. Als ik bovenkom negeer ik Ian's geroep en zwem terug naar Austin toe. Ik ga voor hem staan en geef hem nog een kus. Dan sla ik mijn armen om zijn middel en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik kijk naar het water en zie de glinstering van de zon.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'huh wat? ik zeemeermin? nooit'zeg ik en kijk hem raar aan. 'Waar gaat dit over?'vraag ik en kijk even nar Austin en Isabella.
    Austin
    Ik sla mijn armen om haar heen en kijk vooruit. Ik druk een kusje op haar kruin en glimlach even.

    Ian

    'Lang verhaal,' grinnik ik. 'Isabella en Austin gingen duiken en toen zei Austin dat er veel vette vissen waren en dat die cool waren om te bekijken, toen zei ik, jij keek naar je zeemeermin Isabella zeker. Nou ja en nu noem ik haar dus steeds zeemeermin Isabella in zijn bijzijn en toen zei hij dat ik mijn eigen zeemeermin moest zoeken en liep ik net naar jouw en toen zei hij dat ik mijn zeemeermin had gevonden. Snap je?' Ik grinnik even. 'En waar zat meneer hier met zijn gedachtes?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik glimlach en voel ze veilig in mijn armen. Ik voel me ineens moe en suf en laat Austin los. Ik loop langzaam het water uit, pak mijn handdoek, leg die uit en ga liggen. Ik sluit mijn ogen en adem regelmatig. Op een één of andere manier was ik doodmoe.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik grinnik even.
    "Wind een zuigzoen jou al op?" Zeg ik lachen en leg mijn hoofd weer op zijn schouder, nadat ik een slokje drinken had genomen. Ik kijk hem schuin aan. Hij is echt de leukste persoon hier op aarde en misschien wel verder ook. Ik glimlach weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    'Ja ik snap het'zeg ik en kijk hem aan. 'Eigenlijk nergens, ik viel bijna in slaap'zeg ik rustig en grinnik even.

    [Oeh Quin98 wat las ik nou? wbw. Gefeliciteerd. Ik ben keijaloers haha, ik heb niemand, geen vriendinnetje of vriendje :c nou hoor xD nogmaals gefeliciteerd! :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee dat niet'zeg ik lachend en kijk hem aan. Hij was echt heel leuk. Ik trek hem nog iets dichter tegen me aan en glimlach breed.

    Ian

    'Wauw volgens mij is iedereen moe,' grinnik ik en maak even een gebaar naar Isabella. 'Maar ga anders ook gewoon slapen? Dan kan je vanavond tenminste weer gezellig doen,' grijns ik. Ik sta op en rek me uit. 'Niet dat je nu ongezellig bent, maar ik bedoel dat je erbij bent met je hoofd.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ xD danku, die vindt je ook nog wel ;)]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt