• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Mijn topic]

    (mijn topic)

    [Mijn topics]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik kijk Drew aan en glimlach. Ik duw hem naar achter zodat hij ligt.
    Ik ga weer recht zitten en laat mijn handen zijn boven lichaam strelen en masseren. Af en toe zet ik mijn nagels zachtjes in zijn vel, net als een kat doet. Mijn glimlach is niet weg te krijgen. Ik laat mijn handen zijn hele bovenlichaam betasten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik geniet van zijn aanraken en een zachte kreun rolt over mijn lippen. Ik glimlach de hele tijd en kan ook niets anders doen. Op dit moment laat ik Danny gewoon zijn gang gaan en ik geniet.

    jasmine

    'Nou ik vind van wel hoor, kom jij hier maar eens kijken dan' terwijl ik wacht op jayson in de tent, draai ik mijn haren in een losse knot en veeg het zweet van mijn voorhoofd.

    Isabella

    Ik grijns en loop erheen. 'Ja, lijkt me gezellig,' glimlach ik. Ik loop naar een tafeltje en ga zitten. 'Hier gewoon gaan zitten?' Ik kijk Austin vragend aan en trek vlug mijn strandjurkje aan. Ik kijk om me heen. Het was een gezellig restaurantje. Althans, dat leek tenminste zo.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik parkeer de auto waar ik hem vandaan gehaald heb. Ik stap uit en geef de sleutel terug aan de moeder van Alice. Ik loop op mijn gemak terug naar de tenten. Ik hoor Jasmine opmerkingen maken over de troep en kijk Jayson grijnzend aan. 'Nou sterkte.' Ik geef hem een klap op zijn schouder en grinnik. Ik loop mijn tent in en trek mijn zwembroek aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik sluit mijn ogen om zijn lichaam nog intenser te voelen. Ik open mijn ogen even en grijnzend rij ik een paar keer met mijn kont tegen de plek van zijn geslachtsdeel aan. Ik stop en grinnik even. Dan laat ik mijn hand even over zijn onderbuik gaan. Ik weet dat hij dit niet echt wil, maar ik kan het niet laten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    Ik zucht en loop naar de tent. Ik pak mijn shirt en broek en gooi ze in mijn koffer. 'Klaar'mompel ik en ga de tent weer uit. Ik loop naar de tent van Ian. 'Ian! wat ga jij doen?'

    Austin
    'Ja is goed'zeg ik en ga er zitten. bijna gelijk komt er een ober naar ons toe met de menu kaart. 'Willen jullie al wat drinken bestellen?'vraagt hij en ik knik. 'Ik wil graag een cola'zeg ik en kijk daarna Isabella's kant op wachtend op haar antwoord.

    Andrew
    Ik kreun een paar keer en kijk daarna een beetje beschaamt. Ik probeer de mensen die hier zijn te vergeten wat best makkelijk lukt met de aanrakingen van Danny. Ik geniet gewoon en kijk Danny met een grote glimlach aan.

    Isabella

    Ik kijk hem glimlachend aan. 'Water graag.' Hij knikt. 'Komt eraan.' Met die woorden loopt hij weer weg. Ik kijk Austin glimlachend aan. 'Dus jij had honger he?' Ik pak twee menukaarten van de lege tafel naast ons en geef er eentje aan Austin. Ik sla hem open en bekijk alles. Ik leun achterover. De altijd moeilijke keuze. Wat ga ik eten? Niet te veel, niet te vet, maar wel iets waardoor je iets binnen hebt. Ik kijk even fronsend naar de kaart. Het werd dan salade of panini.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Hij vind het dus niet erg. Ik ga rustig door en duw mijn kont weer tegen zijn onderste.
    "Denk gewoon niet aan die mensen hier, die doen dit ook wel hoor." Grinnik ik en geef kusjes over zijn bovenlichaam. "Triiiiiing, hoor je dat? De tijd is over, nu ga ik zwemmen!" Zeg ik lachen en ik sta ook echt op, dan ren ik zonder op Drew te wachten de zee in, ik hou ervan hem te teasen. Lachend verdwijn ik onder de golven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik loop grijnzend de tent uit. 'Zo, op je kop gehad?' Ik grinnik even. 'Ik ga zwemmen.' Ik kijk hem aan en dan even naar mijn enkel. Zwemmen moest wel lukken toch? En anders werd ik echt pissig. Ik glimlach en kijk Jayson weer aan. 'Ga je ook mee?'

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 20:13 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne