• ik heb een heel goede vriend waarop ik verliefd ben maar ik praat er alleen maar mee op msn (webcam) en via sms. Ik zie hem wel vaker want hij werkt bij mijn bff haar ouders. We zijn alle twee te verlegen om een gesprek aan te gaan. We hebben het contact al paar keer verbroken omdat we ruzie hadden.Dan was het 1maand stil en dan kwam hij altijd terug en sprak hij mij aan op msn. Nu ging het weer 2 weken goed. Als hij niet op msn kon dan zei hij je smst mij maar.Ik wachtte bijna altijd tot dat hij als eerste begon heel soms begon ik eens. Dus ik ben gisteren begonnen met smsen met hem. Eerst was ik heel happy en zo en hij zei steeds maar ja of nee of uhu. Ik dacht dat er iets was dus vroeg ik hem is er iets hij zei nee. Ik heb het nog eens gevraagd hij zei weer nee. Ik deed verder met smse maar hij stuurde maar niks terug. Telkens als ik op mijn gsm keek en er geen smsje van hem zag was ik zeer teleurgesteld (we hebben de dagen er voor gesmst van s'ochtends tot s'avonds). Ik had dat dan s'avonds gezegt tegen hem op msn. Blijkbaar deed ik grof tegen hem en hij vroeg waarom ik zo grof deed. Ik wist het niet en hij zei denk er maar over na en sms mij dan maar ik hoop wel dat je snel denkt want ik wil smse en msne met u de volgende dagen. Deze ochtend ben ik weer begonnen met smse en ik kreeg weer de hele tijd ja,nee,uhu,ja ja... ik vroeg of er iets was of dat te maken had met de dag er voor. Ik kreeg geen antwoord en ik had dan gevraagt: haat je mij nu maatje? (ik noem hem maatje) en hij zei nee doe normaal. en als laatste : ik heb hier nu geen zin in als gij niet normaal kunt doen.

    Ligt het nu aan mij? ik heb dringend raad nodig iemand?? X

    Misschien minder sms'en ,want dat kan namelijk heel irritant over komen.


    Shoganai i ne~

    In mijn oren klinkt het inderdaad alsof je hem te veel smst...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als hij alleen maar van die saaie, korte antwoorden stuurt en toch wilt smssen met je, dan ligt het aan hem hoor.


    Believe in yourself.

    KangDaesung schreef:
    Misschien minder sms'en ,want dat kan namelijk heel irritant over komen.


    en wat nu als we geen ruzie hebben. Ik probeer het dan altijd zo mogelijk uit te rekken voordat ik mijn volgend smsje stuur? als ik 1uur niks zeg dan heb ik ineens al 7smsjes in mijn inbox met je bent zo stil of wat is er zo van die dingen.Wat doen als je zo min mogelijk wilt smse??

    voor alle mensen die hebben geantwoord : dankje!! dit lijd mij af zo dat ik niet aan mijn gsm moet denken
    En wat nu als we geen ruzie hebben. Ik probeer het dan altijd zo mogelijk uit te rekken voordat ik mijn volgend smsje stuur als ik 1uur niks zeg dan heb ik ineens al 7smsjes in mijn inbox met je bent zo stil of wat is er zo van die dingen.Wat doen als je zo min mogelijk wilt smse??

    WTF NU STUURD DIE : gaat ge niks meer sturen??

    JONGENS MAN MAN

    Hij is echt vreemd. Vraag hem wat hij precies bedoelt met normaal doen en als hij zegt, ja dat snap je toch wel? Dan zeg je gewoon nee en dat hij duidelijker moet zijn. Hij geeft van die korte antwoorden en dan moet jij normaal gaan doen?


    Physics is awesome

    galupy001 schreef:
    WTF NU STUURD DIE : gaat ge niks meer sturen??

    JONGENS MAN MAN


    Je kan altijd naar hem sturen als jij zo blijft doen ga ik inderdaad niks meer sturen


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Je kan altijd naar hem sturen als jij zo blijft doen ga ik inderdaad niks meer sturen


    als ik dat stuur vind ik dat grof ( hij is nog al snel op zijn tenen getrapt)
    maar toch hou ik van hem...

    galupy001 schreef:
    (...)

    als ik dat stuur vind ik dat grof ( hij is nog al snel op zijn tenen getrapt)
    maar toch hou ik van hem...


    Nou, als ie dan al op zijn tenen is getrapt dan is ie wel erg gevoelig volgens mij.


    Physics is awesome

    Sluit je mobiel op in een kluis. En gooi vervolgens de sleutel weg.
    Problem solved!


    Ik zou niet reageren of terug sturen dat hij moet stoppen met sms'sen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    KangDaesung schreef:
    Misschien minder sms'en ,want dat kan namelijk heel irritant over komen.


    Life is full of fake people

    Occhi schreef:
    (...)

    Nou, als ie dan al op zijn tenen is getrapt dan is ie wel erg gevoelig volgens mij.


    idd dat is hij. Ik moet ook vaak op mijn woorden letten. Kan vaak een grote mond hebben maar ey bedankt dat je hebt gereageerd ik heb gewoon gezegd wat jij mij hebt gezegt

    Kun je hem niet gewoon uitleggen dat je er echt niets meer van snapt?


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Occhi schreef:
    Hij is echt vreemd. Vraag hem wat hij precies bedoelt met normaal doen en als hij zegt, ja dat snap je toch wel? Dan zeg je gewoon nee en dat hij duidelijker moet zijn. Hij geeft van die korte antwoorden en dan moet jij normaal gaan doen?

    het klinkt ook een beetje alsof hij graag aandacht wilt .


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."