• ik heb een heel goede vriend waarop ik verliefd ben maar ik praat er alleen maar mee op msn (webcam) en via sms. Ik zie hem wel vaker want hij werkt bij mijn bff haar ouders. We zijn alle twee te verlegen om een gesprek aan te gaan. We hebben het contact al paar keer verbroken omdat we ruzie hadden.Dan was het 1maand stil en dan kwam hij altijd terug en sprak hij mij aan op msn. Nu ging het weer 2 weken goed. Als hij niet op msn kon dan zei hij je smst mij maar.Ik wachtte bijna altijd tot dat hij als eerste begon heel soms begon ik eens. Dus ik ben gisteren begonnen met smsen met hem. Eerst was ik heel happy en zo en hij zei steeds maar ja of nee of uhu. Ik dacht dat er iets was dus vroeg ik hem is er iets hij zei nee. Ik heb het nog eens gevraagd hij zei weer nee. Ik deed verder met smse maar hij stuurde maar niks terug. Telkens als ik op mijn gsm keek en er geen smsje van hem zag was ik zeer teleurgesteld (we hebben de dagen er voor gesmst van s'ochtends tot s'avonds). Ik had dat dan s'avonds gezegt tegen hem op msn. Blijkbaar deed ik grof tegen hem en hij vroeg waarom ik zo grof deed. Ik wist het niet en hij zei denk er maar over na en sms mij dan maar ik hoop wel dat je snel denkt want ik wil smse en msne met u de volgende dagen. Deze ochtend ben ik weer begonnen met smse en ik kreeg weer de hele tijd ja,nee,uhu,ja ja... ik vroeg of er iets was of dat te maken had met de dag er voor. Ik kreeg geen antwoord en ik had dan gevraagt: haat je mij nu maatje? (ik noem hem maatje) en hij zei nee doe normaal. en als laatste : ik heb hier nu geen zin in als gij niet normaal kunt doen.

    Ligt het nu aan mij? ik heb dringend raad nodig iemand?? X

    nerveus schreef:
    Je komt een beetje stalkerig over...

    Jongens zijn inderdaad later met smsen, die reageren niet zo snel als meiden. Daar moet je je niet druk over maken. Ik zou je excuses maar gaan aanbieden ;)

    Oh wacht (leest topic verder door) tja, volgens mij wil hij aandacht. Niet achter hem aanlopen! Laat hem maar achter jou aanlopen!


    xD


    Physics is awesome

    Lancelot schreef:
    In mijn oren klinkt het inderdaad alsof je hem te veel smst...


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nightray schreef:
    Neh, die jongen wilt gewoon aandacht. En als je hem aandacht geeft, doet ie alsof het hem niks doet maar zodra je stopt begint hij weer te zeuren.
    Als ik jou was zou ik geen moeite meer voor 'm doen, hij komt vanzelf wel weer aan je deur kloppen.

    ik weet wel zeker dat hij aandacht zoekt hij heeft al gedrijgt met zelfmoord

    Occhi schreef:
    (...)

    Wat bedoelt ie daar nou weer mee? Ik vind hem maar vreemd, als ik eerlijk ben


    ik heb voor de rest niks gestuurd kijk ik net op gsm 9smsjes binnen van hem

    dus mensen hoe kan het zijn dat jullie zeggen dat ik hem te veel sms als ik net zeg dat hij 9smsjes had gestuurd ?

    galupy001 schreef:
    (...)
    ik weet wel zeker dat hij aandacht zoekt hij heeft al gedrijgt met zelfmoord


    What the fuck is wrong with you people...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.