• ik heb een heel goede vriend waarop ik verliefd ben maar ik praat er alleen maar mee op msn (webcam) en via sms. Ik zie hem wel vaker want hij werkt bij mijn bff haar ouders. We zijn alle twee te verlegen om een gesprek aan te gaan. We hebben het contact al paar keer verbroken omdat we ruzie hadden.Dan was het 1maand stil en dan kwam hij altijd terug en sprak hij mij aan op msn. Nu ging het weer 2 weken goed. Als hij niet op msn kon dan zei hij je smst mij maar.Ik wachtte bijna altijd tot dat hij als eerste begon heel soms begon ik eens. Dus ik ben gisteren begonnen met smsen met hem. Eerst was ik heel happy en zo en hij zei steeds maar ja of nee of uhu. Ik dacht dat er iets was dus vroeg ik hem is er iets hij zei nee. Ik heb het nog eens gevraagd hij zei weer nee. Ik deed verder met smse maar hij stuurde maar niks terug. Telkens als ik op mijn gsm keek en er geen smsje van hem zag was ik zeer teleurgesteld (we hebben de dagen er voor gesmst van s'ochtends tot s'avonds). Ik had dat dan s'avonds gezegt tegen hem op msn. Blijkbaar deed ik grof tegen hem en hij vroeg waarom ik zo grof deed. Ik wist het niet en hij zei denk er maar over na en sms mij dan maar ik hoop wel dat je snel denkt want ik wil smse en msne met u de volgende dagen. Deze ochtend ben ik weer begonnen met smse en ik kreeg weer de hele tijd ja,nee,uhu,ja ja... ik vroeg of er iets was of dat te maken had met de dag er voor. Ik kreeg geen antwoord en ik had dan gevraagt: haat je mij nu maatje? (ik noem hem maatje) en hij zei nee doe normaal. en als laatste : ik heb hier nu geen zin in als gij niet normaal kunt doen.

    Ligt het nu aan mij? ik heb dringend raad nodig iemand?? X

    galupy001 schreef:
    (...)

    idd dat is hij. Ik moet ook vaak op mijn woorden letten. Kan vaak een grote mond hebben maar ey bedankt dat je hebt gereageerd ik heb gewoon gezegd wat jij mij hebt gezegt


    Heeft hij al geantwoord?


    Physics is awesome

    Aurorae schreef:
    Kun je hem niet gewoon uitleggen dat je er echt niets meer van snapt?


    ik heb hem al eens gevraagd wat hij precies wilt zeggen met normaal (dit is vaker gebeurt) maar ik voelde mij happy en ik had geen idee dat ik "abnormaal deed"

    Jij lijkt me zo'n overly attached girlfriend. Waarom probeer je zo hard voor hem? Als hij met jou wil praten moet hij maar beginnen. Jammer dan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Occhi schreef:
    (...)

    Heeft hij al geantwoord?


    nee vol spanning aan het wachten dit gevoel haat ik dat wachten :(

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 18:54 ]

    Uneventful schreef:
    Jij lijkt me zo'n overly attached girlfriend. Waarom probeer je zo hard voor hem? Als hij met jou wil praten moet hij maar beginnen. Jammer dan.


    This.


    The universal language of art.

    Occhi schreef:
    (...)

    Heeft hij al geantwoord?


    hij zei: nee nee

    :s ik kies de verkeerde uit volgens mij

    Die heeft precies zijn sleur en dat voor een jongen.
    Veel sms'en kan wel irritant zijn, maar het is inderdaad raar dat hij zo uit het niks tegen je doet. Misschien moet je eens vragen wat hij precies grof vond, want dat snap ik niet echt en jij blijkbaar ook niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    he weird.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:21 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Stuur hem deze...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Neh, die jongen wilt gewoon aandacht. En als je hem aandacht geeft, doet ie alsof het hem niks doet maar zodra je stopt begint hij weer te zeuren.
    Als ik jou was zou ik geen moeite meer voor 'm doen, hij komt vanzelf wel weer aan je deur kloppen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    8D Snaperniksvan


    i put the fun in funeral

    Volgens mij stel jij je aan, en nog geen klein beetje ook. Laat die gast even ademhalen. Als je zo blijft doorgaan tegen hem en zo overly attached behandeld zou het me niets verbazen als hij werkelijk niets meer tegen je zegt en je overal blokkeert, at least, I would. (cat)

    So, girl, chill down and give the guy some space, he's not a doll.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 19:37 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    galupy001 schreef:
    (...)

    hij zei: nee nee

    :s ik kies de verkeerde uit volgens mij


    Wat bedoelt ie daar nou weer mee? Ik vind hem maar vreemd, als ik eerlijk ben


    Physics is awesome

    Je komt een beetje stalkerig over...

    Jongens zijn inderdaad later met smsen, die reageren niet zo snel als meiden. Daar moet je je niet druk over maken. Ik zou je excuses maar gaan aanbieden ;)

    Oh wacht (leest topic verder door) tja, volgens mij wil hij aandacht. Niet achter hem aanlopen! Laat hem maar achter jou aanlopen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nightray schreef:
    Neh, die jongen wilt gewoon aandacht. En als je hem aandacht geeft, doet ie alsof het hem niks doet maar zodra je stopt begint hij weer te zeuren.
    Als ik jou was zou ik geen moeite meer voor 'm doen, hij komt vanzelf wel weer aan je deur kloppen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'