• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ailee Megan Snape

    "waar heb je de kast voor nodig? het gebruiken van de kast is erg gevaarlijk namelijk" Hij legt zijn veer neer en klapt dan zijn werk dicht.I kijk hem aan. "U heeft toch gehoord van de volgende opdracht van Draco en mij of nog niet?" vraag ik twijfelend. "En dat het gevaarlijk is weten we, maar er is toch niets wat eraan veranderd kan worden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    [FFFFF~ ik ben zo blij! :'D

    Wie wilt Madison meeten?]


    (oeh, what makes you so happy?)


    Happy Birthday my Potter!

    Aragog schreef:
    [FFFFF~ ik ben zo blij! :'D

    Wie wilt Madison meeten?]


    [Why? en je kan altijd het kantoor van Snape instormen en achter Aileen haar nieuwe opdracht komen als je wilt (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (ik moet even naar beneden om meloen te eten. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Severus Snape (tijdelijk)

    Ik knik "natuurlijk weet ik van de nieuwe opdracht maar ik dacht dat jullie een ander plan hadden om ze binnen te laten komen, ik had niet gedacht aan de kast wat misschien een betere oplossing is nu ik het zo bekijk" ik schud mijn hoofd "het enige wat jullie kunnen doen is oefenen, meer advies heb ik niet" ik kijk Aileen weer aan "als ik jullie kan helpen hoor ik het wel neem ik aan?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Draco Malfoy

    Ik zag en voelde hoe Astoria met de druppels op mijn lijf speelde, ik veroerde me niet het enige wat ik deed was glimlachen. De vinger vvan Astoria ging verder waar ze de vorige keer stopte en volgde de druppel helemaal tot hij uitelkaar spatte. Roerloos zat ik tegen de muur met Astoria dicht tegen me aan luisterend naar de tikkende regen, ik keek weer naar Astoria die inmiddels haar hand op mijn borstkas had gelegd, langzaam tilde ik mijn hand op en legde die boven op die van haar.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {ik ga droedels(doeg)}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Aileen Megan Snape

    "Ik begrijp het en de verdwijnkasten leek me toch een van de onopvallenste manier om iedereen binnen te laten komen" zeg ik en staar naar de grond. Dit word echt nog een onmogelijke opdracht en vooral als je niet weet waar je moet beginnen. "Bedankt voor het advies en als we hulp nodig hebben hoort u het"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ doegg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloeg een klein zuchtje, en keek toe en voelde hoe Draco zijn hand op de hare plaatsten. Astoria streelde over Draco's borst met haar duim terwijl haar hand nogsteeds onder die van Draco lag, ze drukte een kusje in zijn als omhoog naar zijn kaaklijn om verolgens haar lippen weer op de zijne te drukken. Astoria legde haar handen in zijn nek waarna ze recht op zijn schoot ging zitten, zonder haar lippen van de zijne te halen, en liet haar handen over zijn borst strijken.

    [Ik ga ook, ByeBye]


    The expert in anything, was once a beginner.

    CarrotLouis schreef:
    (...)

    [Why? en je kan altijd het kantoor van Snape instormen en achter Aileen haar nieuwe opdracht komen als je wilt (A)]

    [Omdat ik bang was dat ik volgend jaar bij twee van die -sorry voor mijn taalgebruik- kutwijven zou zitten in de klas, aangezien die kans heel groot was; maar het is dus niet het geval! :'D en dat betekend dus dat mijn klas hoogstwaarschijnlijk heel leuk gaat worden, lol :3

    Wat is haar opdracht?]

    Madison
    Ik wist het. Ik had Severus nodig, hij hielp me wel vaker als ik moeite had met een opdracht.
    Ik droogde me af, kleedde me om en haastte me toen de Common Room uit.
    Ik stormde het kantoortje van Severus binnen.
    ''Severus! Ik-'' ik knipperde verbaasd met mijn ogen.
    ''Eh- sorry voor het storen.'' mompelde ik met een opgetrokken wenkbrauw.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Omdat ik bang was dat ik volgend jaar bij twee van die -sorry voor mijn taalgebruik- kutwijven zou zitten in de klas, aangezien die kans heel groot was; maar het is dus niet het geval! :'D en dat betekend dus dat mijn klas hoogstwaarschijnlijk heel leuk gaat worden, lol :3

    Wat is haar opdracht?]



    [Dat is echt geluk hebben en ik hoop echt voor je dat het een leuke klas gaat worden. Wij zouden een leuke klas hebben maar krijgen er een verschrikkelijk iemand bij dus het soort van het omgekeerde (A)


    De opdracht van Aileen is om samen met Draco de verdwijnkasten te repareren, dooddoeders de school binnen te laten dringen en uiteindelijk een van hun beste vrienden te vermoorden]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 22:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Snape

    Ik draai me om als er iemand het kantoor binnen komt stormen en uiteindelijk een bekende stem hoor. "Het maak niet uit aangezien je toch al weet wat er hier allemaal aan de hand is tenminste dat neem ik aan" zeg ik bedenkelijk. "Misschien zou jij me even willen helpen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Madison
    Ik haalde mijn schouders op en liep naar binnen.
    ''Met die kast?'' vroeg ik nonchalant, en leunde tegen de muur aan nadat ik de deur had dichtgetrokken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (I'm back en Aragog, ik ben echt heel blij voor je ;) )


    Happy Birthday my Potter!