• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Astoria keek me ongelovig aan "Draco...ik hoor dat er iets is. Ik wil niet dat je tegen me liegt...H-heb ik iets verkeerds gedaan?" ze keek me nog even aan en ging toen weer verder, het was even stil en ik wist niet wat ik moest zeggen, uiteindelijk verbreek ik de stilte "sorry ik had niet moeten liegen"een zucht verliet mijn mond en ik sloeg een arm om haar heen en drukte haar voorzichtig nog dichter tegen me aan "het is allemaal zo snel gegaan..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria nestelde zich tegen Draco aan, en draaide zich op haar zij met nogsteeds haar hoofd op zijn borstkast. "Ik weet het..." zei ze zachtjes, toekijkend hoe haar vinger de figuurtjes op zijn borstkast maakten. Niet wetend wat te doen nu. Ze hield van hem, maar of hij van haar hield zoals zij van hem...wist ze niet. "Ik snap het als je niet verder wil..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    Ik bleef strak naar het vuur staren. Ik had ondertussen al een paar lessen gemist en dat kon me niks schelen. Kom op Ginn, je kan niet voor eeuwig hier blijven, alleen maar omdat George vriendinnetje de pijn deed. Misschien hebben ze wel wat tegen die striemen. En trouwens, toen je half dood lag te gaan in de geheime kamer deed dat ook veel pijn. Kom op, ga naar Fred en George en vraag of ze iets tegen de striemen hebben. Je zegt maar dat je gevallen bent en op een touw terecht kwam ofzo! Ik slikte moeizaam en stond op. Waar zouden Fred en George zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Waar kan ik Aileen naartoe sturen?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [iemand die met Ginny wil praten?]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    Ze nestelde zich nog extra tegen me aan en tekende weer wat figuurtjes "Ik weet het..." zei ze zachtjes en ietsje beteuterd "Ik snap het als je niet verder wil...". Een schamper lachje verliet mijn mond "Tuurlijk wil ik verder..." ik sloeg mijn stevig armen om haar heen "Ik laat je nooit meer gaan"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Ik laat je nooit meer gaan" Een klein en zacht lachje verliet Astoria haar mond. "Dat is je geraden ook" ze grinnikte en drukte een kus op het puntje van zijn neus waarna ze haar hoofd in zijn hals verborg, en haar hand op zijn schouder plaatsten. De blos die zojuist was verdwenen, kwam weer in volle kleuren terug en was zo rood als de herfst bladeren die het bos pad bezaaide in de herfst. "Ik jou ook niet" fluisterde ze in zijn oor waarna ze een kus op zijn wang drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Een klein en zacht lachje verliet Astoria haar mond. "Dat is je geraden ook" ze drukte een kusje op het puntje van me neus en nestelde haar hoofd in mijn nek en legde haar hand op mijn schouder Ik jou ook niet" fluisterde ze in mijn oor waarna ze een zoen op mijn wang drukten, ik draaide mijn hoofd en keek haar weer aan, een glimlach verscheen op mijn gezicht en met een hand ging ik plagerig wild door haar haar zodat het omhoog stond, mijn glimlach veranderde in een gemeen grijsje...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    De blos op Astoria haar wangen werd iets roder waarna ze door haar haren streek en het weer goed viel. Ze keek Draco aan terwijl ze een wenkbrauw optrok. "Serieus?" Astoria lachte, en draaide zich boven op Draco, waarna ze een kus op zijn lippen drukten en met haar handen zijn haar door de war gooiden, waardoor het omhoog stond alsof hij een stroomstoot had gehad. "Wat zit je haar leuk" lachte ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria keek me aan met een opgetrokken wenkbrauw "Serieus?" ze lachte en draaide zich boven op me, ze drukte een kus op mijn lippen en ging met haar handen nu wild door mijn haar, ik had nu wel wat weg van Einstein "Wat zit je haar leuk" lachte ze, met een hand ging ik weer door mijn haar in de hoop het nog een beetje te redden maar dat was hopeloos "Je wordt bedankt" ik begon te lachen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astora lachte en keek hem aan. "Geen dank" ze grinnikte en drukte een kus op zijn zachte lippen. "Ik help je wel" Astoria begon wat te frutten aan Draco zijn haar, waarna het na enkele minuten weer zat zoals het was. "Alsjeblieft" Ze glimlachte klein en gaf hem een zoen op zijn neus. "Denk je niet dat we terug moeten gaan?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria keek me aan "Geen dank" grinnikte ze, ze drukte een kus op mijn lippen en begon aan mijn haar te frutten dat na een paar minuutjes weer goed zat "Alsjeblieft" glimlachte ze waarna ze een kusje op mijn neus drukten "Denk je niet dat we terug moeten gaan?" ik zuchte "ik denk het wel helaas" met moeite stond ik op en trok Astoria omhoog.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte zachtjes toen Draco haar omhoog trok, waarna ze een kusje op zijn lippen plante en haar vingers in de zijne vlocht. Astoria liep met Draco de grot uit, terwijl het buiten al helemaal opgeklaart was en de zon weer aan de hemel scheen. Hoelang zouden ze daar geweest zijn? Astoria schudde deze gedachten weg, omdat het haar niet uitmaakten, zolang ze maar met Draco was. Een enkele vraag brandde op haar tong, Zou hij met haar omgaan in het openbaar?Op school? Voor zijn vrienden, en misschien wel familie? Nee, Astoria wist het niet.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ze grinnikte zachtjes toen ik haar omhoog trok, een zacht kusje plante ze op mijn lippen waarna ze haar vingers in de mijne vlocht. Samen liepen we de grot uit en brak het zonnetje door. We kwamen steeds dichter bij school, opeens moest ik weer denken aan de opdracht, gelijk kreeg ik weer een knoop in mijn maag...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria richtte haar hoofd even tenhemel, terwijl ze haar ogen sloot en genoot van de zonnenstralen, een zacht zuchtje rolde over haar lippen waarna ze weer voor zich keek. Een lichtelijke spanning, kwam af vanaf Draco zijn kant, Astoria keek hem aan terwijl ze zachtjes met haar duim over zijn hand streek. Astoria ging voor hem staan en liet hem tot stoppen komen, terwijl ze hem aankeek. "Draco..."Begon ze. "Er is echt iets dat je dwars zit, is het niet?"


    The expert in anything, was once a beginner.