• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Dankje.' zei ik en ik pakte het potje aan. 'Hoe komt dat?' vroeg hij. Ik werd rood en ik stotterde 'Ow, i..ik ben Ge... Gevallen.' ik keek naar de grond. Ik was echt zo slecht in liegen. Ik begon te trillen. Niet omdat ik het koud had, maar omdat ik het eng vond hoe hij hier op ging reageren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Van alleen vallen krijg je geen striemen' bracht ik er tegen in, waarom zei ze niet gewoon de waarheid? ze wist zelf net zo goed dat ze erg slecht was in liegen


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Aileen keek me bedenkelijk aan "Over de kast zijn namelijk genoeg dingen te vertellen" ik keek naar mijn handen op de tafel "wat zou ik moeten weeten over die rotkast?!" ik wou wedden dat Aileen informatie had gevonden terwijl ik in de grot zat... "misschien lijkt het me verstandiger om maar naar de kamer van hoge nood te gaan en te gaan zoeken, of niet?" ik keek haar weer aan terwijl ze aan haar groene appel knaagde.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Shit.. Natuurlijk krijg je van vallen geen striemen. Snel een ander smoesje... Ik werd nog roder en zei 'Ik v..viel op een touw!' dit was echt onzin. Was ik maar zoals mijn broers. Het maakt niet uit welke, op Percy na dan...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aileen Megan Snape

    "Draco kalmeer een beetje anders komt het nooit goed en loopt alles in de war" zeg ik en neem nog een hap van mijn appel en knik dan. "Lijkt me een goed plan en met een beetje hulp moeten we die kast zo gevonden hebben. Dan is het alleen een kwestie van uitzoeken hoe het werkt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    George Weasley

    'Mischien moet je toch maar eens nieuwe leugens bedenken ginny, of oefenen tot je zelf in iedergeval gelooft wat je zegt' Zei ik 'In iedergeval, door die zalf moet het snel genoeg weg zijn.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria staarde naar het stukje perkament in haar hand terwijl een eenzame traan over haar wang gleed en kapot spatte op het perkament, en zo de inkt vervaagden. Astoria keek op, waarna ze Pansy zag staan. "Niets...niets van belang...". Astoria keek nog even naar het briefje, waarna ze het zonder twijfel in de openhaard gooiden, en keek hoe het vuur het perkament overnam, totdat er niets meer van over was. Het was gewoon allemaal te mooi om waar te zijn.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    Ik knikte en keek naar de zalf. Een paar tranen rolde over mijn wangen. Nee, hè! Niet nu! Nu ging George me al helemaal ondervragen. Dat kon ik dus nu echt niet gebruiken. Nog even en ik flapte alles eruit!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Ga je me nog vertellen wat er gebeurt is?' Vraag ik haar fronsend als ze begind te huilen, raar dat ze het niet gewoon vertelde. 'Anders kun je me mischien vertellen waar fred is?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    'Ik mag het n..niet vertellen, a...anders word ik ver....vermoord.' snik ik. 'Ik weet ook n...niet waar Fred is..' ik slikte. Ik beet op mijn tong en veegde de tranen weg. Kom op, sterk zijn! Je bent toch geen watje? Dacht ik bij mezelf


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Hoezo word je anders vermoord?' Vroeg ik in de war, 'Wie heeft het gedaan dan?' Vroeg ik haar vervolgens, Fred.. Waarom heb je toch nooit een goede timing als het zo uit komt?


    Don't be like the rest of them, darling

    [MADISON IN ACTION!]
    Madison
    Op mijn gemakje liep ik door de gangen, tot ik Ginny en George zag staan.
    Ze huilde. Ik vloekte binnensmonds, en zette mijn bezorgde gezicht op.
    ''Wat is er gebeurt?'' vroeg ik geschrokken, en keek het tweetal verbaasd aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Haha ik kan Fred er wel op af sturen (A)]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Pansy Parkinson

    Ik doe langzaam een stapje dichterbij en zie hoe Astoria het stukje perkament in de openhaard gooit, langzaam knisperend verschrompeld het tot as. "Het is Draco he?" een traantje rolt over haar wang en spat kapot op de stenen vloer.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Ginny

    Ik schrik me rot als Madison plotseling komt. 'N.. Niks, ik was gevallen.' ik begin te hyperventileren.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!