• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 19:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (wil Madison misschien met Ginny praten?(a)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria haalde haar lippen van die van Draco, en steunde op haar handen die ze naast zijn borstkast had geplaatst, waarna ze weer even voor over boog en een kusje op zijn borstkast drukten omhoog richting zijn hals nek kaaklijn en wang, waarna ze stopte toen ze weer bij zijn lippen was uitgekomen. Astoria drukte zachtjes het puntje van haar neus tegen die van Draco, waarna ze even haar ogen sloot en zachtjes met het puntje van haar neus over de zijne wreef, en hem vervolgens aankeek in zijn prachtige ogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    CarrotLouis schreef:
    (...)

    [ Ja ik ga binnenkort verhuizen]


    (moet je dan ook van school veranderen? ben nogal nieuwsgierig altijd :'))


    Happy Birthday my Potter!

    (ahhh ik word hier aangevallen door vleermuizen!! Waar is mijn knoflook tegen de vampieren?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    (moet je dan ook van school veranderen? ben nogal nieuwsgierig altijd :'))


    {Ik ook! Altijd als er iemand hier zit te bellen wil ik weten wie het is ofzo XD En als iemand iets niet wil zeggen word ik nog nieuwschieriger ARAGOG}

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 21:06 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [HAHAHA. :'D

    @Moonly;
    Ik denk niet dat ze dat wilt, hahaha! Maar je mag best naar d'r toekomen ;a]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rider schreef:
    (...)

    (moet je dan ook van school veranderen? ben nogal nieuwsgierig altijd :'))


    [ Als het een beetje mee zit niet want dit jaar en volgende jaar is voor heteerst dat ik echt leuke klassen heb maak niet uit dat ben ikzelf ook (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (daar komt ze(6))

    Ginny

    Ik loop door de gangen en zie die Madison lopen. Ik loop naar haar toe en haal diep adem. 'Oke, ik zal een keer aardig doen. Als jij mijn broer of iemand anders wat aan doet ga je er aan. Al klonk dat niet echt aardig.' zeg ik. Ik probeer even te glimlachen, maar dat lukt niet echt. 'Ik zal jullie met rust laten, maar als ik ook maar iets hoor waar ik niet tevreden mee ben dan bemoei ik me weer met jullie. Mee eens?' ik kijk haar vragend aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Bij haar eerste zin balde ik mijn vuisten, en bij de tweede schudde ik mijn hoofd.
    ''Jij bemoeit je verdomme nergens mee, begrepen?'' siste ik. Dit was de druppel. Ik heb al die tijd nog redelijk aardig gedaan, maar ze moest met haar neus uit mijn zaken blijven. ''En denk je nou écht dat ik George iets aan doe?'' ik schudde mijn hoofd, en keek haar aan alsof ze gek was geworden. ''Rot weg in de hel.'' snauwde ik, en draaide me om om weg te lopen.

    [Madison in action! \o/]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Malfoy

    Zachtjes drukte ze kusjes op mijn borstkas naar mijn nek en vervolendsop mijn lippen, met het puntje van haar neus wreef ze over het puntje van mijn neus waarna ze me aankeek met haar mooie groene ogen. Ik legde mijn handen op haar rug en wreef er langzaam mee heen en weer...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria sloot haar ogen even en genoot van het moment, ze keek Draco weer aan waarna ze zachtjes met haar lippen over de zijne. Astoria liet haar handen omhoog glijden en streek zachtjes door Draco zijn zachte haren, waarna ze haar lippen weer op de zijne drukten. Astoria liet haar handen uit zijn haar glijden, en verkenden de huid van zijn schouders en borstkast, zachtjes met haar vingertoppen streek ze over Draco's huid waarna ze haar handen weer naar zijn schouders bracht, en kleine kneepjes gaf. Astoria beet zachtjes en plagend in Draco's onderlip terwijl ze met haar handen over zijn boven lijf naar beneden gleed, en een blos haar wangen sierden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    Ik kijk haar boos aan. Doe ik eens aardig is het nog niet goed! Alhoewel... Of ik net echt aardig deed. Ik bal mijn handen tot vuisten. 'Rot weg in de hel!' zegt ze en ze draait zich om om weg te lopen. Dat laatste had ze niet moeten zeggen. Ik trek mijn stok en wijs op haar hoofd. 'Neem dat terug!' sis ik.

    (ik ga:p tot morgen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    ik stootte een lachje uit.
    ''Expelliarmus!'' riep ik, en haar stok vloog uit haar handen. Het viel op de grond, en het getik galmde door de gangen.
    ''Lieverd, ik neem níks terug.'' zei ik, en richtte mijn wand op haar. ''Je weet dat ik je hier ter plekke kan vermoorden, maar het is 'm omdat je familie bent van George. Want gelóóf me, het kost me niet eens zo veel moeite,'' siste ik.
    ''Jij bemoeit je gewoon niet met mijn zaken, mijn leven, en dan laat ik je met rust. Mee eens?'' dat laatste zei ik op dezelfde toon als haar, eerder in deze conversatie.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ciao! (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco Malfoy

    Astoria ging met allebij haar handen door mijn witblonde haar en drukte weer een kus op mijn lippen. Ze gleed met haar handen uit mijn haar en verkende met haar vingertoppen mijn borstkas en schouders waar ze kleine kneepjes gaf, weer kwam ze dicht naar met toe en in plaats van een kus beet ze zachtjes op mijn onderlip terwijl ze met haar vingertoppen van mijn bovenlichaam naar mijn onderlichaam, een grijns verscheem op mijn gezich een een blos sierde Astoria haar wangen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.