• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 21

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [haha ja mijn moeder maakt me er ook wel is voor uit. Dan hoor ik echt bijna niks, maAr schijn overal ja op te zeggen:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik voel hem over mijn buik strelen en daarvoor gaf hij een kusje op mijn borstkas. Ik zucht genietend maar ook opgelucht. Gelukkig geloofde hij het van het verteren. Ik leg mijn hand op zijn hoofd en aai zacht door zijn haren heem.
    "Ik hou van je." Zeg ik zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha dat is de slechtste slaapdronken stand die je kan hebben. Eigenlijk is die gevaarlijk hihi, maar als je dat alleen bij je ma doet is ie dat niet hihi. Maar ik schijn ook haast niks te horen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [haha ja. En dan zeggen ze bijvoorbeeld ' heb je dat?' 'Jahaaaa.”Als ik weer normaal ben zo: heb je dat?' Wat nee shit!' en dan zo. 'Dat hebben we toc gevraagd toen zei je ja.' Kan ik me er niks van Herinneren. Krijgen we zo'n hele discussie... Haha]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hahagahaha! Die ken ik :3
    Ik hoorde van mijn bff dat we op kamp waren dat ik haar toen ik slaapdronken was bijna heb aangerand of zo xD Faal hahaha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ik ook van jou'zeg ik met een glimlach en maak met mijn vinger figuurtjes op zijn borstkas. Mijn hoofd til ik even op en geef hem een kusje. Daarna leg ik hem weer lekker terug en sluit mijn ogen.

    [Whaha, omg, dan zou ik me echt doodschamen xD]

    Austin
    'Ik heb je er in getild, en ja we gaan uit eten dus schiet op'zeg ik en glimlach even. Ik geef haar een zetje en ga zelf de tent uit. Ik ga rustig zitten en wacht tot de rest klaar is.

    [Wat denk je dat k deed toen ze het me vertelde hahaha. :$]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ey maar schatties ik ga slapen. Mn hoofd doet nu nog pijn en word gek xXx doegies! xXx](doeg)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [slaap lekker xx]

    [slaap lekker!]

    Isabella

    Ik rek me uit en Sta op. Ik loop naar de tent waar mijn koffer staat. Ik pak schoon lingerie en een kort jurkje. Ik loop de tent weer uit richting de douche. Daar aangekomen stap ik eronder en geniet van de warme
    Stralen. Ik droog me na een tijdje weer af en kleed me aan. Ik werk in de spiegel mijn mascara bij en glimlach dan. Ik loop weer terug naar de tent en gooi alles daarnaar. Dan pak ik mijn hakken en trek die aan. Ik loop naar Austin toe en ga naast hem zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ ik ga ook slapen, heb net met vriendin afgesproken dus moet beetje normale tijd op]

    [slaaplekker ook!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'nu nog wachten op de rest' mompel ik tegen Isabella en kijk even om me heen. Saarna kijk ik op mijn mobiel,half 6. 'We hebben nog een uur' zeg ik tegen Isabella.