• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 21

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kijk naar Jayson die buiten op een luchtbed Zit. 'He wat ben jij nou aan het doen,' lach ik. Ik kijk hem vragend aan en grinnik dan. 'Ga is douche, we moeten Zo weg,' grijns ik en kijk hem hoofdschuddend aan


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    ik kijk naar Isabella en knik wat. Ik trek gauw wat goeie kleren uit mijn koffer en loop naar Austin rn Isabella. 'Jasmi ggaat naar huis' mompel ik en loop daarna door naar de douches. Ik ga snel onder de stralen staan en was mijn haar en lichaam. Ddaarna droog ik me af en trek de kleren aan die ik heb uitgezocht. Ik loop naar de spiegel en kijk naar mijn haar, pet op niet. Voor de zekerheid doe ik me haar een beetje in model en loop daarna terug. Ik ga bij Austin en Isabella zitten. 'ik ben klaar'zeg ik en kijk wat voor me.

    Isabella

    'Hoezo Jasmine gaat naar huis? Dat kan ze niet menen toch?' Ik kijk Jayson aan. 'Wat heb jij erop gezegd?' Ik kijk hem vragend aan. 'Jij kan haar tegen houden. Nou ja je hebt de grootste kans denk ik.' ik kijk hem aan. 'Maar waarom wilt ze weg?' ik kijk vragend naar hem en dan voor me. Waar sloeg dit op?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    'ik heb gee idee waarom ze weg wilt, ze vertrld het nirt echt Ian is het nu aan het proberen' beantwoord ik haar vragen. Ik zucht even en kijk naar de tent.

    Isabella

    Ik zucht en kijk Jayson aan. Ik blijf zitten, maar heb echt de neiging erheen te gaan. Ik kijk Austin aan en dan weer naar Jayson. Ze gaat toch niet echt weg? Ik bedoel... Waarom zou ze? Vind ze het hier niet leuk meer? 'Hopelijk lukt het Ian dan,' mompel ik. Ik kijk naar de grond en staar daar naar. 'Wel perfecte timing,' mompel ik weer.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik zucht en knik. 'Das meestal met slechte dingen' zeg ik droog en ga wat anders zitten. 'Weet je ik vindt het gewoon raar dat ze ineens weg wilt, eerst was ze nog blij dat ze hier weer was en zo.'zeg ik tegen hun. Oké, ik snapte Jasmine wel vaker niet maar dit was wel even erg raar, ineens weggaan. Ik zucht een beetje en haal mijn schouders op 'Ze moet het zelf weten'mompel ik zacht.

    Isabella

    'Ik weet ook niet waarom, maar je kan ook proberen haar tegen te houden. Ik denk dat ze dat wel fo zijn vind.' Ik kijk hem aan. 'Ik bedoel... Ik heb ook op het punt gestaan om weg te gaan. Als niemand me had tegen gehouden was ik ook gegaan, maar jij en ik weet niet meer wie hielden mij tegen. Dan weet je waarom je moet blijven. Als niemand iets uitvoert wil je gewoon naar huis.' Ik kijk hem aan. 'En ik kan nu wel naar haar toegaan, maar ik denk dat ze liever jouw ziet.' Ik kijk hem zwijgend aan. 'En ik vind het ook raar, maar als je niet met haar praat kom je er ook nooit achter wat het is.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ik weet dat we hier voor alice zijn, maar ik heb het gewoon helemaal gehad hier, ik mis mijn ouders heel erg, ik krijg rugpijn, van dat liggen op een rugbed, ik word helemaal gek van alles hier op de camping'

    Ian

    Ik kijk haar even verbaasd aan. 'Dus eigenlijk vind je het hier gewoon ongezellig?' Ik kijk haar verbaasd aan. 'En dat je je ouders mist, oké. Je kan ze toch bellen?' Ik kijk haar vragend aan. 'Jasmine, het is ook gezellig als jij er bent. Je hoort erbij.' Ik kijk haar aan. 'Ik wil niet dat je weggaat. ik weet zeker dat Jayson niet wilt dat je weggaat. Blijf nog even en beslis dan of je weggaat of niet?' Ik kijk haar vragend en hoopvol aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik kijk zuchtend naar Isabella. Ik sta op en loop weg, inde richting waarnaartoe? geen idee. Ik loop door en begin na een tijdje te rennen. Ik spring over wat dingen heen en vergeet even alles wat om me heen gebeurt. Na een tijdje stop ik weer met rennen en loop langzaam terug.

    Isabella

    Ik kijk Austin aan. 'Heb ik iets verkeerds gezegd?' Een schuldig gevoel drong in me op en ik dacht na over de woorden die ik had gezegd. Ik wist het zo 1,2,3 even niet. 'Waarom net vanavond?' Die vraag stelde ik meer aan mezelf. Ik sta op en loop ook weg. Ik loop gewoon doelloos de camping over en kijk een beetje om me heen. Ik zucht en staar voor me uit. Alice, waarom ben jij niet hier om dit op te lossen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik schud mijn hoofd. 'Waarschijnlijk allemaal even te veel'zeg ik en daarna loopt ze weg. Ik zucht even en op een of andere manier wil ik dit nu oplossen, alsof ik het gewoon echt op dit moment wil doen. 'Ian, Jasmine! komen!'roep ik naar ze.

    Ian

    'Ja we komen,' roep ik terug. Ik kijk Jasmine aan en trek haar zonder iets te zeggen de tent uit. ik kijk verbaasd naar Austin. 'Waar is iedereen?' Ik kijk hem vragend aan. 'En wat is er?' Ik laat Jasmine los en ga op het bankje zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Jayson komt daar net aan en Isabella is weggelopen. 'Oké, vertel nou is precies waarom jij weg wilt Jasmine?' vraag ik haar en kijk daarna even naar Ian. Iets in me zei dat dit heel moeilijk werd om op te lossen.

    Ian

    Ik kijk haar even zwijgend aan en dan naar Austin. 'Jasmine word gek van de camping, mist haar ouders en krijgt rugpijn van het luchtbed.' Ik kijk Jasmine even aan. Het klonkt ongelofelijk raar. Ik zucht en kijk weg. Ik had het geprobeerd en wist niet wat ik moest doen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne