• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    rachel
    Ik luisterde even naar Shue die wat dingen uitlegde.
    "moeten we zelf de indeling maken?" vraag ik snel.
    Dan wist ik dat ook weer.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    'Ja, jullie mogen zelf beslissen wie jullie partners worden.' beantwoordde ik Rachels vraag. 'Jullie moeten wel even doorgeven of je een mashup doet of duet.' zei ik. Toen Finn iets zei knikte ik en schreef in het in mijn map.

    Finn Hudson

    Ik luisterde aandacht naar de uitleg en naar Rachels vraag. Meteen besloot ik om Bella en mij op te geven voor de duet. 'Bella en ik willen graag een duet doen.' zei ik waarna Mr' Schue kbikte en het in zijn map opschreef. Ik hoopte dat Bella dat ook leuk vond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht even na. "ik wil graag helpen bij de mashups" zeg ik snel.
    Misschien kon ik weer met Puck wat doen want wij hadden al een duet gedaan.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik knikte en schreef het in mijn map.
    'Wie wordt jouw partner, Rachel?' vroeg ik aan haar omdat ik dat namelijk ook moest weten.

    [douchen en daarna eten]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "ik ga wel met Puck" zegt ik en zag hem knikken dat het goed was.
    Ik pakte mijn fles water en nam er een grote slok van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester

    Ik knikte en krabbelde het in mijn map, de rest kon het altijd later nog bij me opgeven. Ik borg mijn map op en keek even naar de klok, et was bijna tijd zag ik. Normaal zou ik nog een groepsnummer doen, maar er waren maar vier personen. 'Dus, is er nog iemand die iets wilt laten horen?' vroeg ik aan de mensen die er wel waren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel

    Ik ruimde mijn fles op en keek even rond, en schudde mijn hoofd op mr. Shue de vraag. Ik pakte wat te eten en begon te eten in het lokaal


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben even mijn kaner aan het schoonmaken, ik reageer wel af en door]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oke]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik sloeg gelijk mijn arm om Kurt heen, toen hij bij me nestelde en trok hem dicht tegen me aan. 'Ik weet het, Kurt' verzucht ik en kijk hem aan. 'Als we naar school gaan, zien we hem weer. Ik weet het, we gaan hem elke dag zien, maar ik wil niet dat de rest van de dag, drama is' zeg ik zuchtend en sloot even mijn ogen om alles van me af te zetten. Het was pijnlijk om hem te zien en dan voel ik me rot en weet ik prescies weer wat ik gedaan heb. Het was gewoon de waarheid en het deed onwijs veel pijn. Ik hield echt van Kurt en ik zou hem nooit meer bedriegen op geen enkele vlak. Hij was mijn alles, hij alleen. En niemand kwam er tussen.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oke, dat is leuk en dat is ook goed, dat je zo snel vrienden kan maken' zeg ik glimlachend en lief. Ik was volgens mij wel heel lang weg, misschien maakte Finn zich wel zorgen om me. 'Ik moet weer naar Glee lokaal, omdat Finn wel op me zit te wachten' zeg ik dromerig en verliefd over Finn. 'Ik zie je later wel, leuk je te ontmoeten' zeg ik gemeend en lief. Ik loop weer naar de muzieklokaal en zie Finn nog zitten bij Rachel. Gelijk voel ik een steek van jaloerzie. Waarom werd ik jaloers? Hij hield van mij, maar ik ben gewoon bang dat hij Rachel nog leuk vondt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    'Dat is inderdaad ook mijn reden, dat ik niet meer naar school wil.' verzuchtte ik. Normaal gesproken stond ik altijd boven de pesters, maar dit was heel veel anders. Jayden pestte mij dan niet fysiek, maar wel geestelijk. Het deed me vreselijk veel pijn om hem te zien, het confronteerde me iedere dag met wat Blaine en hij hadden gedaan. Alsof het al niet pijnlijk genoeg was. Het was echt mijn gevoelige snaar, en nu hij in zicht was, maakte dat het er niet makkelijker op. En wat er nog een schepje boven op deed, was dat hij ongelofelijk knap was. Ik keek Blaine aan, ik zag dat hij hem echt niet wilde zien. Ineens ontstond er hoop binnenin me. Hij wilde hem niet zien, dus hij had geen aantrekkingskracht voor hem! Aan de andere kant, kon hij dat ook zeggen omdat hij bang was dat hij gevoelens voor hem kreeg. Ik zuchtte, ik werd echt gek van mezelf en mij gedachten. Blaine en ik hadden afleiding nodig. 'Zullen we iets leuks gaan doen?' vroeg ik aan hem. 'Er is vast genoeg te doen in het winkelcentrum. Ik weet wel dat er een gamehal is.' zei ik keek Blaine aan met een speelse glimlach. Ik haatte die gamehallen, maar misschien vond Blaine dat wel leuk. Het was een typische jongens ding, ik zou liever gaan shoppen. Maar we deden al zo vaak mijn zin, en daarbij werd het misschien ook tijd dat ik wat meer jongens dingen deed.. Ook al was dat helemaal niets voor mij. 'Of ben je bang dat ik je in maak met airhockey?' vroeg ik lachend, waarna ik hem plagend in zijn zij porde. Ik grinnikte, omdat ik wist dat hij daar niet tegen kon.

    Finn Hudson

    'Vreetzakkie,' grapte ik naar Rachel, op dat moment zag ik Isabella en stond ik op. 'Bella, ik heb ons op gegeven om een duet te zingen.' zei ik glimlachend waarna ik haar liefdevol op haar mond zoende. 'Ik hou zoveel van je.' fluisterde ik zachtjes in haar oor, en trok haar naast mij op een stoel en sloeg mijn arm om haar heen.

    Will Schuester

    Ik zag Rachel weer eten en schudde lachend mijn hoofd, normaal mocht er niet gegeten worden in het lokaal, maar voor Rachel maakte ik een uitzondering omdat ze zwanger was. Ik vond dat ik daar ook rekening mee moest houden.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik grinnikte door Finn "die kleine bedoel je" ik glimlach even.
    Ik merkte dat Mr. Shue lachend naar me keek en ik keek lachend terug.
    Tsja af en toe was het wel handig want ik mocht soms etenen drinken in de les. Bij sommige docenten niet maar bij een aantal weer wel. Ik bedacht me dat ik nog een boek voor het volgende les uur in mijn lokertje had zitten. Ik vroeg snel aan mr. Shue of ik hem mocht halen en liep naar mijn lokertje waar ik snel mijn boek pakte.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 13:38 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik grijnsde en liet mijn ''good guy attitude'' varen. Het was nu tijd om wat lol te trappen. Ik liep naar de Slushee apparaat en tapte een aardbeien slushee. Ik nam een paar slokjes en liep door de gang. Ik zag Rachel bij haar kluisje staan en begon te lachen. Dit werd de eerste Slushee die ik zou gooien. 'Hey zwangere,' grijnsde ik waarna ik de slushee in haar gezicht gooide. Het bekertje gooide ik vervolgens in de prullenbak en lachte om Rachel, die helemaal onderzat van de Slushee.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik hoorde iemand wat zeggen en toen ik me omdraaide zag ik hoe het ijskoude slushee over me heen gegooid werd. Even bleef ik verbaasd staan terwijl het begon te druppen. "klootzak" schold ik naar hem en keek rond voor de dichtsbeizeinde wc.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    'Eigenlijk is het best wel zonde, dat ik mijn geld nu aan jou verspild heb.' zei ik simpel. Ik had even zin, om dit meisje aan het huilen te maken net zoals ik bij Kurt deed. 'Niemand vindt jou iets waard, weet je.' zei ik nonchalant. 'Finn heeft al een ander, je bent helemaal alleen en straks als dat kind eruit is kijkt er al helemaal niemand naar je om.' zei ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.