• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler

    Ik knik, 'buurjongen' grinnik ik.
    Ik leun tegen de muur en kijk hem aan.
    'Tis best een aardige gast' zeg ik..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Wat?' vroeg ik bozig, een aardige gast?! Hoe kon hij zo over iemand denken die iemand van zijn leven had willen beroven? Die gast was gewoon een moordenaar. 'Hoe kun je zo iemand aardig vinden?' vroeg ik verontwaardigd aan hem. 'Die gast zit vast in één of andere bende.' mompelde ik erachteraan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik kijk hem aan.
    'Tegen mij is die aardig, maar hij heeft hier een hele slechte naam dus' zeg ik schouderophalend..


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Dat heeft hij dan mooi aan zichzelf te denken, dat hij hier een slechte naam heeft.' zei ik een beetje bozig. 'Hij had gewoon met zijn poten van Sebastian af moeten blijven. Sowieso spoort hij niet, omdat hij iemand neerschoot omdat hij zijn zin een keer niet kreeg.' zei ik. Ik herinnerde me nog dat hij Sebastian bedreigd had, en hem dwong om Rachel en mij uit elkaar te halen. Als dat zijn echte reden was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik kijk hem even aan, en knik. Mhm, misschien moest ik het daardoor hier in de gaten houden. 'Okee, ik snap jullie wel hoor, hij is ook niet helemaal lekker, drugs, alcohol en weet ik veel allemaal. Maar ik neem aan dat hier ook leuke dingen zijn?' zeg ik.


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik liet mijn achterdocht varen, hij kon het natuurlijk ook niet weten. 'Natuurlijk, Glee club is leuk, alleen ik weet niet of het jouw ding is.' zei ik neutraal. Ik wist zeker dat hij van harte welkom was, maar of hij het zelf ook leuk vond was de tweede vraag.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Tyler

    Ik grijns wat breder.
    'Als jullie rappers zoeken, I'm in!' grijns ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zat op mijn stoel, Finn was toenet weggegaan en stond te praten met een jonge.
    Ik zuchtte even en sloot mijn ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn hudson

    'Rappers zijn altijd welkom,' zei ik grijnzend. 'Kom anders even binnen.' stelde ik voor waarna ik met hem terug naar Rachel liep. 'Tyler, dit is Rachel en Rachel dit is Tyler.' stelde ik ze aan elkaar voor waarna ik weer naast Rachel plofte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek even naar Finn die een jongen aan me voorstelde "hopi"zeg ik maar.
    ik kijk eeven naar Finn die blij was met nieuwe zielen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik bedacht me even dat Isabella wel erg lang weg bleef, ik begon me een beetje zorgen te maken. Was er iets gebeurt? Ach, misschien had ze gewoon last van meidenzaken. Ik zei even niks meer en keek voor me uit.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek het lokaal rond, het was hier best leeg. Kurt en Blaine waren er niet. Isabella was er niet. Shue was er maar die was er denk met zijn hoofd n iet helemaal bij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik besloot om de ongemakkelijke stilte maar te breken, want dit was voor niemand leuk. 'Dus, volgens mij komt het wel goed tussen Kurt en jou, aangezien hij net voor je op kwam bij Jayden.' zei ik in een poging om haar een beetje op te beuren.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk even naar Finn "ik heb geen idee maar ik hoop van wel" zeg ik zacht.
    Ik wou dat we alles konden wissen en opnieuw konden beginnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ach, hij vergeeft je wel. Ik ken hem wel langer dan vandaag en hij zou nooit lang boos kunnen blijven, helemaal niet op jou.' zei ik geruststellend. Ineens begon Mr. Schue te vertellen over de opdracht van deze week en luisterde ik aandachtig.

    Will Schuester

    Ik besloot om gewoon de les te hervatten, ook al waren ee nu nog minder mensen. 'Oké, jongens. De opdracht voor deze week is..' zei ik waarna ik een stilte liet vallen om het spannend te maken. 'Anders dan jullie gewens zijn.' zei ik lachend. 'We gaan vanalles oefenen, omdat we weinig tijd hebben gehad door alles wat er is gebeurt.. De eerste opdracht wordt gedaan in duo's, twee duo's gaan een duet doen en de rest gaat werken aan een mashup. Als laatst gaan we ook nog aan een groepsnummer werken. Zijn er nog vragen?' vroeg ik waarna ik rondkeek.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 11:33 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.