• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MissStoran
    Finn Hudson: Fugde

    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: CarrotCurls
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx

    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: CarrotCurls
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy

    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : CarrotCurls
    - Damon Tyler Smythe : CarrotCurls
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.



    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!



    Meedoen kan altijd, meld je hier a


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    Ik kijk even op en kijk Finn in de ogen.
    Ik zucht even maar schud mijn hoofd "Ik baal gewoon van alles wat ik gedaan heb en dat ik alles echt verpest heb" zeg ik zacht.

    [ik ga tot overmorgen schatjes. ik ga ff eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem aan en kijk hem pijnlijk aan. Dus hij was verliefd op mij en is jaloers op Kurt. 'Waarom ben je onzeker? Je...' zeg ik, maar stop met praten en zucht. Ik kon moeilijk zeggen, dat hij knap is en alles. Dalijk dacht hij verkeerd en zou hij denken dat ik hem leuk vond. Ik vond hem echt niet leuk, ik was gewoon zo in de war. 'Sorry, ik moet nu gewoon alleen zijn' zeg ik zuchtend en doe een paar stappen uit zijn richting en loop vervolgens weg.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Finn kietelde en ik begon te lachen en probeerde hem tegen te houden wat mislukte. Opeens stopte hij, gelukkig en pakt mijn hand en trok me mee richting Rachel. Ik luisterde en zag dat ze tranen had. Ik voelde een pijnlijke steek, nadat ze dat zei. Het was gewoon mijn schuld, ik zat in de weg tussen hun relatie. Rachel was blijkbaar toch nog op Finn en ik zat gewoon weg tussen hun tweeën en de baby. Ik voelde me vreselijk, voorzichtig liet ik Finn's hand los en kijk hem aan. 'Ik ga even naar de toilet' zeg ik en loop naar de wc toe. Het was gewoon de waarheid, maar ik moest gewoon even alleen zijn en denken. Was ik wel goed genoeg voor Finn? Ik zat er maar tussen hun in.

    Emma Pillsbury:

    Ik werd nog roder en grinnikte verlegen, nadat hij dat zei. 'Het is niets' zeg ik verlegen en ontwijk zijn blik. Hij zei iets, waardoor ik nu knikte. 'Inderdaad, je moet weer aan je werk. Ik hou je alleen maar op' zeg ik zwak glimlachend en knik bevestigend, dat hij naar de kinderen moet gaan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Jayden Ian Archibald

    Ik knikte waarna ik me omdraaide en weer naar binnen liep, dit ging de goede kant op. Work in process, zoals ze dat noemden. Ik grijnsde weer en zag het meisje weer lopen, die de weg aan me vroeg naar het Glee lokaal. Ik liep naar haar toe, ik zou een andere methode bij haar uitproberen. Ik zag een onbekende blik in haar ogen, die ik maar moeilijk kon plaatsen. Maar het meisje moest mij aardig gaan vinden. 'Hey gaat alles wel goed?' vroeg ik terwijl ik naast haar ging lopen. Ik raakte haar niet flirterig aan, zodat ze dacht dat ik alleen maar vriendelijk was voor haar. Ik zou bij haar op het perfecte moment afwachten, voor Blaine had ik mijn plannetje al helemaal klaar.

    Finn Hudson

    Ik knikte naar Bella en keek haar na, ze zag er echt geweldig uit zoals altijd en ik hield vreselijk viel van haar. Ik ging naast Rachel zitten en legde maar troostend mijn hand op haar arm, als gebaar van troost.

    Will Schuester

    'Ach, jij houdt me toch helemaal niet op. Dat doe ik zelf al.' zei ik lachend, het liefste bleef ik gezellig bij Emma zitten, maar ik kon de kinderen toch niet de hele tijd alleen laten. Hoewel er vandaag toch bijna niemand aanwezig was. Maar ik hield Emma nu ook alleen maar van haar werk. 'Dan zie ik je waarschijnlijk in de pauze weg.' zei ik waarna ik weer richting het muzieklokaal liep.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Ik moet gaan, mijn vriendin is er! Ik probeer s'avonds nog wel te komen! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    [Oké, veel plezier! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik zucht "je had gelijk, jullie hadden telkens gelijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    Ik zuchtte en wreef troostend over haar arm. 'Rachel, daar is nou eenmaal niks meer aan te doen. Je kan wel zo blijven denken, maar daar kwel je alleen jezelf mee.' zei ik rustig tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    'ik ben echt niet zo goed als jou' grijns ik..
    'jij bent geweldig, je gaat echt ooit op een dag doorbreken en beroemd worden. Je hebt echt talent, Kurt. En je bent bijzonder, niet zoals de rest. En de liefste jongen van de hele wereld.' zeg ik serieus..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik voelde blosjes ontstaan op mijn wangen vanwege zijn complimentjes, ik kon altijd al slecht tegen complimenten. Ik glimlachte bescheiden naar hem en was dankbaar, dat hij me afleidde en me opvrolijkte. 'Ga je nu auditie doen?' vroeg ik terwijl ik hem nieuwsgierig aankeek. 'Kom op, je bent het me verschuldigd.' knipoogde ik voor de grap naar hem. Ik sloeg mijn ene been over de andere en keek hem met een uitdagende blik aan. Ik ging echt niet stoppen met aandringen bij hem. Bij Bella deed ik dat niet, omdat ze best kwetsbaar kon zijn, maar ik wist van Alex dat hij er wel tegen kon.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:

    ik glimlach om hem. hij is echt schattig als hij dat doet.
    waarom heb ik hem vroeger altijd zoveel pijn gedaan?
    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan nu.
    'Goed dan!' zeg ik lachend en sta op
    en loop weer terug naar het Gleelokaal


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik glimlachte triomfantelijk omdat ik mijn zin gekregen had, en liep samen met hem het muzieklokaal in. Mr. Schue was alweer terug, zag ik. Zodat Alex er niet onderuit kon komen liep ik naar hem toe. 'Mr. Schue, Alex komt auditie doen voor de Glee club.' vertelde ik glimlachend. Ik pakte Alex' hand en trok hem mee naar voren.

    Will Schuester

    Kurt en Alex kwamen samen binnen gelopen. Sinds wanneer konden die twee het zo goed met elkaar vinden? In ieder geval, was het beter dan dat ze de hele tijd ruzie hadden of zo. Ik glimlachte toen Kurt dat zei en keek Alex onderzoekend aan. 'Wil je nu auditie doen? Of wil je het eerst wat beter voorbereiden?' vroeg ik aan Alex.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Alex Grey:
    'nu. anders denk ik dat kurt boos op me word' grap ik..
    ik kijk naar mijn hand die hij vast heeft en daarna weer naar Kurt..


    Music is my life

    Kurt Hummel

    Ik grinnikte om hem en schudde lachend mijn hoofd. 'Ja, dan word ik heeeel boos.' grapte ik waarna ik hem los liet en ging zitten op één van de stoelen. Ik was nu echt benieuwd naar zijn zangstem. Ik sloeg mijn benen over elkaar en vestigde al mijn aandacht op Alex.

    Will Schuester

    'Oké, dat is goed,' zei ik waarna ik ook ging zitten, zodat Alex zijn auditie zou kunnen doen. 'Veel succes!' wenste ik hem toe. Ik was blij dat er weer eens iemand auditie deed. Glee club was niet mega populair, dus bijna iedereen was welkom.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Zuchtend liep ik naar huis en dacht na over wat er net was gebeurd. Misschien kon ik beter Finn even smsen waar ik was, anders zouden ze alleen maar zorgen maken, waar ik was. 'Finn, ik ben nu naar huis aan het lopen. Als Kurt vraagt waar ik ben, ik ben thuis. Ik wil even alleen zijn. Blaine' verstuur ik. En liep rustig naar huis.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik schrok op van een stem en kijk de jongen aan die me net leide naar het muzieklokaal. Ik kijk hem onderzoekend aan en glimlachte daarna zwak. 'Ja, alles gaat goed' zeg ik zachtjes, maar verlegen. Ik was altijd in het begin verlegen tegen mensen, maar later niet meer. Hij liep naast me en we kwamen aan mij de wc's waar is moet zijn. 'Ik moet naar de wc' zeg ik ongemakkelijk en kijk hem nog steeds onderzoekend aan, zonder een antwoord te wachten ging ik naar binnen.

    Emma Pillsbury:

    'Is goed' zeg ik glimlachend en zie dat hij naar de glee lokaal toe liep. Ik zuchte zachtjes en ging maar gewoon aan mijn werk. Ik vond hem echt leuk, meer dan leuk. Maar ik was gewoon bang, dat hij mij niet leuk vond. Waarom zal hij mij leuk vinden? Ik zuchte weer en ging vervolgens echt aan mijn werk.


    One Who Travels A Higher Path.