• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    Valentina Romerez

    Ik keek hem aan. 'Wil je me die nog geven dan?' Vroeg ik toen en lachte. Misschien had ik hemtoch onderschat. Ik lachte. 'Ik moet eigenlijk wel werken.' Zei ij toen aarzelend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [N'awh, die Charlie-posts zijn alles behalve vervelend! Ik heb echt met hem te doen. :c ]

    Lise Sophie Knight
    'Dansen,' grijns ik meteen. 'Daar heb ik zin in. Ik ben in dit resort meerdere malen langs een disco-achtig-iets gelopen, maar ik ben er nooit naar binnen geweest, omdat ik moest werken. Dansen dus, wat zeg je ervan? En kom nou niet aan met een slap excuus dat je niet kúnt dansen.'


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    "Ik kan niet dansen," zegt Reed zielig. Hij kijkt naar de grond met knipperende ogen en trekt een pruilmondje met zijn handen in zijn broekzakken.


    help

    Lise Sophie Knight
    Lachend rol ik met mijn ogen. 'Zeikerd. Iedereen kan dansen, ik leer het je!' Ik pak zijn pols om hem mee te trekken, maar laat hem dan los. 'Een vraagje, ga je in die kleren?'


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik glimlach en haal mijn schouders op. 'Waarom niet? Oke dat zeemeerminnen gedoe was een beetje onverwacht maar ik neem aan dat ik je alsnog kan leren gitaar spelen.' Ik kijk naar haar en sta op om een shirt uit mijn kast te pakken. Dat leek me wat gepaster.

    Charles Matthew Alvida

    Om deze door mijn moeder verpeste dag verder door te komen kleed ik me aan en ontbijt kort met Estelle en Juan. Ik sta op maar blijf eventjes staan als ik een grote envelop zie. De foto's.. Nu al. Dat is snel. Ik leg ze op de trap en loop dan naar buiten toe. Ik heb echt frisse lucht nodig..

    Valentina Romèrez

    Ik lachte even en keek op mijn rooster. 'Laatste kamer. L. Sanz 432.' Zei ik en glimlachte. 'We hebben weer geluk. '
    Ik knikte en was blij dat hij ineens niks met me te maken wou hebben. 'Kom maar op met die lessen.' Zei ik toen met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steven Reed Hastings
    "Eén vraagje, ga je in die kleren?", vraagt Lise.
    "Wat is er mis met mijn kleren?" vraagt Reed. "Ik moet toch geen maatpak ofzo aanschaffen, hé?"


    help

    Lise Sophie Knight
    Ik kijk hem aan met een blik van 'wil je daar eerlijk antwoord op?', maar zeg vervolgens niets. Zonder verder iets te zeggen, rits ik zijn vest open en trek deze over zijn schouders naar beneden. Dan loop ik om hem heen en trek achter hem het vest helemaal van zijn armen naar beneden en uiteindelijk ook over zijn handen, zodat het uit is en hij nu alleen zijn witte blouse aanheeft. 'Veel beter,' glimlach ik tevreden. 'Zo zie je er nog sexy uit ook!'


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    Reed kijkt Lise stomverbaasd aan. "Veel beter", glimlacht ze tevreden, terwijl Reed nog steeds met zijn mond vol tanden staat. "Zo zie je er nog sexy uit ook", grapt ze.
    "Doe dat nooit meer, zeg dat nooit meer, gedraag je nooit meer zo", zegt Reed quasi-doodgeschrokken.


    help

    Lise Sophie Knight
    Gelijk kijk ik Reed met grote, onschuldige ogen aan. 'M-maar, misschien vind ik het wel heel leuk om jou sexy te doen lijken en je vervolgens ook zo te noemen.' De grote, onschuldige ogen verdwijnen en maken plaats voor pretlichtjes. 'Dus je went er maar aan.'


    everything, in time

    Steven Reed Hastings
    Reeds mond vertrekt zich in een grijns, waarna hij in lachen uitbarst.
    "Oké, ik zal proberen. Maar wees maar zeker dat ik het tegen Charlie zeg als hij terugkomt!", zegt hij treiterend.


    help

    [Ik ga lezeeeeeeen.]


    help

    Lise Sophie Knight
    'Oh, dat durf jij niet!' zeg ik lachend en prik met mijn vinger in zijn zij. 'Charlie kent jou niet eens goed, hoe vreemd zou dat zijn? En wie denk je dat hij eerder zal geloven, jou of mij? Pft, ik kan doen wat ik wil bij jou, wie weet wat Charlie uitspookt op vakantie,' zeg ik grijnzend. Shit, daar wil ik eigenlijk helemaal niet aan denken.

    [Brb, eten :3 ]


    everything, in time

    Liam Oliver Sanz

    Ik glimlach en pak mijn gitaar. Ik ga op bed zitten en klop naast me. 'Een van de makkelijkste liedjes die ik ken is Pumped up kids.' Ik kijk haar vragend aan. 'Ken je het? Van uhm... You better run better run faster then my bullet.' Ik zing dat laatste zachtjes. 'Of uhm... hey there delaihla (hoe de fuck schrijf je dat?)' Ik schraap mijn keel en begin vast te spelen. 'Hey there delaihlawhat's it like in New-york city? I'm a thousand miles away but girl tonight you look so pretty yes you do.'

    Charles Mattew Alvida

    Ik had besloten Lise haar advies over weg rennen te negeren en ging hardlopen. De stranden langs, de bergen en bruggetjes over terwijl de zon langzaam begon te zakken. Ik stop als ik het strandje herken waar ik als kind vaak kwam. Ik laat me op een steen zakken en kijk vertwijfeld naar mijn telefoon. Lise haar lachende gezicht kijkt me aan. Ik had misschien beter een andere achtergrond kunnen nemen maar ik kon het nu ook niet over mijn hart verkrijgen hem weg te doen. Ik zucht en druk op 'Lise'. De telefoon gaat een paar keer over en springt dat op voicemail. Haar stem zegt me dat ze er niet is en ik een boodschap in moet spreken. 'H-hey Lise, met mij.. Charlie. Ik belde je om.. om gewoon eventjes je stem te horen. Ik kom over een week terug. Ik mis je.' Ik hang op en heb nu al spijt van wat ik allemaal zeg.

    Valentina Romerez

    Ik glimlach en ga naast hem zitten.
    'Eh ik ken beiden.' Zeg ik dan en hij begint te spelen.
    Ik glimlach en zing het stukje mee. Ik heb nooit last gehad van plankenkoorts.
    Ik glimlachte en kijk naar hoe hij speelt.


    The duty of youth, is to challenge corruption.