• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    Lise Sophie Knight
    Even is het stil, maar dan vertelt Charlie dat hij heeft geposeerd voor Hugo Boss.
    'Echt waar?' zeg ik vol ongeloof en met grote ogen. 'Wauw, dat is geweldig! Gefeliciteerd! Ben je nu officieel een model?' vraag ik nieuwsgierig. Ik zet mijn glas neer en klap een paar keer in mijn handen. 'Dat is zo stoer, voor Hugo Boss nog wel!'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Dat is zo stoer, voor Hugo Boss nog wel!' Ik grinnik. 'Ik ben gevraagt hier nog verder te gaan maar ik weet niet of modellen werk nou echt mijn ding is.. Ik bedoel het verdient wel lekker maar alsnog..' Ik kijk naar haar en glimlach. 'Wil je een foto zien?' Grijns ik.

    Lise Sophie Knight
    'Niet jouw ding? Ben je gek. Een knap iemand moet model zijn, klaar. Kom, we drinken erop!'
    Charlie glimlacht. 'Wil je een foto zien?' Opnieuw krult zich een grijns rond mijn gezicht. 'Kan dat? Ja natuurlijk wil ik een foto zien, graag zelfs.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik lach en pak mijn telefoon. 'Ze hebben deze foto's opgestuurd.' Ik laat haar nog een foto aan haar zien. 'Ik heb er nog wel meer maar dat is ongepast.' Grinnik ik en berg de telefoon op.

    Lise Sophie Knight
    Vol bewondering kijk ik naar de foto's. 'Wauw, je bent écht goed, Charlie. Wat een sexy foto's zijn dat.' Godzijdank heeft hij kleren aan.
    'Ik heb er nog wel meer, maar dat is ongepast.' 'Hoezo?' mijn ogen worden groot. 'Wacht, dus ik mag niet met een ander zoenen, maar alle landen waar de Hugo Boss campagne wordt gehouden, ziet jou dadelijk wel in waarschijnlijk alleen je onderbroek?' Ik weet niet of ik dat wel zo'n leuk idee vind.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Wacht, dus ik mag niet met een ander zoenen, maar alle landen waar de Hugo Boss campagne wordt gehouden, ziet jou dadelijk wel in waarschijnlijk alleen je onderbroek?' Ik schiet in de lach. Ze was heel vreemd als ze te veel op had. 'Ongeveel wel. Maar ik zoen geen andere meisjes.' Ik kijk naar haar. 'Tenzij jij dat vervelend vind.'

    Lise Sophie Knight
    'Ik zoen toch ook geen andere meisjes,' floept eruit me mond. Ik schaam me direct, aangezien dat een stomme reactie was.
    'Tenzij jij dat vervelend op.' Nu haalde ik cool mijn schouders op. 'Nou ja, het is natuurlijk goed voor je carrière, mocht je toch model willen worden. En het is niet dat ik dat soort dingen voor je kan beslissen, aangezien ik niet je vriendin ben. Zelfs dan had ik dat nog niet kunnen doen.' Blegh, ik ben misselijk.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik glimlach kort en flauwtjes. 'Ik denk niet dat modellen werk echt wat voor mij is. Ze hebben me wel gefotografeerd maar het is vreemd om je foto's van mezelf in ondergoed te laten zien denk je niet.' Lach ik en kijk naar haar.

    Lise Sophie Knight
    'De enige reden dat het vreemd is, is omdat ik je nog nooit in het echt alleen in een onderbroek heb gezien. Maar daar kan verandering in komen,' voeg ik eraan toe met een grote grijns.
    De kamer draait, maar dat vind ik niet erg, het ziet er leuk uit. De misselijkheid stoort me echter wel, maar dat laat ik deze avond niet in de weg zitten.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'De enige reden dat het vreemd is, is omdat ik je nog nooit in het echt alleen in een onderbroek heb gezien. Maar daar kan verandering in komen,' Ik kijk naar haar. 'Dat is de alcohol die praat niet jij Lise.' Ik kijk naar haar. 'misschien moet je maar even op bed gaan liggen.' Ze zag behoorlijk bleekjes.

    Lise Sophie Knight
    'Gekke Charlie, alcohol kan helemaal niet praten.' Ik leun wat dichter naar hem toe en grijns. 'Ik ga alleen op bed liggen, als jij er bij komt. We moeten je terugkomst en je korte modellencarrière wel goed vieren.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik rol met mijn ogen maar moet lachen om haar gedrag. 'Kom we gaan op bed liggen.' Ik til haar als een prinsesje van de bank af omdat ik niet geloof dat ze nog goed kan lopen. Met gemak til ik haar naar de slaapkamer en leg haar op bed neer.

    Lise Sophie Knight
    'Kijk, dit vind ik nou romantisch,' grijns ik als hij me heeft opgetild en druk een kusje op zijn wang. Charlie legt me op het bed neer en ik strek mijn armen naar hem uit.
    'Kom dan, tijger!' zeg ik en wiebel nog altijd grijnzend met mijn wenkbrauwen.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    'Kom dan, tijger!' Ik kijk haar aan. Ze wiebelt met haar wenkbrauwen en grijnst naar me. Ik Ga naast haar liggen en kijk naar haar. 'Je bent echt heel ver heen he? Wat heb je in hemels naam allemaal gedronken?' Vraag ik haar half lachend half serieus.

    Lise Sophie Knight
    Ik laat mijn armen naast mijn lichaam vallen en haal, voor zover dat liggend kan, mijn schouders omhoog.
    'Al sla je me dood, ik heb geen idee. Eerst van die dingen met leuke kleurtjes, ik ben de naam vergeten, en toen van die dingetjes in kleine glaasjes, die er ook zo leuk uit zien. S.. Sjo.. Shotjes, die ja. En toen kocht die jongen van net nog wat voor me, dat vond ik trouwens niet zo lekker, maar het is onbeleefd om je glas niet leeg te drinken.'


    everything, in time