• Twee dagen geleden was de grote heropening van Alvida Resort. Nadat het gehele gebouw was ingestort, was het weer helemaal opnieuw opgebouwd. Natuurlijk hadden ze nieuwe werknemers nodig. Maar dat waren niet precies de normaalste werknemers van de wereld. Niet dat de gewone mensen daar iets van wisten, integendeel. De elfen, vampieren, halfelfen en nog veel meer buitengewone wezens, namen hun intrek in het resort. Als personeel én als toerist.

    REGELS:
    -Je neemt de acties van iemand anders' personage niet over.
    -Maak alsjeblief een deftige post, met leestekens en hoofdletters, zodat het voor iedereen duidelijk is.
    -Er wordt NIET gepest off-topic.
    -Geen one-liners.
    -Als ik, Stornoway, niet online ben, opent de laatste een nieuw topic.
    -Activiteiten, verandering van dagen,... worden enkel door mij, Stornoway, aangekondigd. Behalve als ik weg ben, dan zeg ik wel wie dat mag doen. :]
    -Max. 3 rollen en niet allemaal van hetzelfde geslacht.
    -Naam, leeftijd, locatie en status [Bijvoorbeeld dat je toerist bent, of chefkok of weet ik veel wat] bovenaan een post zetten.
    -Als ik, Stornoway, er niet ben, dan zijn WillNotLearn en Progeny in charge.


    In te vullen:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    [Voor personeel: 22-30. Toeristen: 18-30]
    Mens/Magisch wezen: [Bij magisch wezen, zet ook even bij welk magisch wezen en wat dan precies je krachten zijn. Bijvoorbeeld: een elf heeft versterkte zintuigen. En dan bedoel ik niet zo'n elfje met vleugels. Want dat zijn van die minidingen die altijd piepen. :]]
    Persoonlijkheid:
    Biografie:
    Uiterlijk:
    [Liefst foto]
    Job: [Als je een toerist bent, vul je in "toerist".]
    Extra:

    Beschikbare jobs voor het personeel:
    Activiteitenbegeleider
    -Rivera Alina-Marie Beauregarde || 24 || Elf || Stornoway
    Chef
    -Celie Willow Crowe || 22 || Double Walker || Adores
    -Sebastian Jack Hudson || 26 || Mens || Clarisse
    Piccolo
    -Daniël Emilio Night || 24 || Mens || WillNotLearn
    -
    -
    -

    Serveersters/Serveerders
    -Adelina Jordan Castamere || 23 || Magiër || Clarisse
    -Lise Sophie Knight || 22 || Mutant || Broadfields

    -Damen Edward Scagotti || 100+ || Onsterfelijke || WillNotLearn
    -Charles Matthew Alvida || 23 || Mens || Iluva

    Schoonmakers/Schoonmaaksters
    -
    -
    -

    -Samanta Springfield || 24 || Vampier || Nyan
    -Allison Caitlin Hope || 22 || Nix || BlueHope
    -Valentina Riley Romérez || 22 || Zeemeermin || Prisoner



    Toeristen:
    -Steven Reed Hastings || 22 || Mens Stornoway
    -Aiden James Evans || 25 || Mens || Adores
    -Liam Oliver Sanz || 23 || Mens ||Iluvia
    -Thomas van Eyk || 18 || Mens || lisalove1D

    -Eva Felicia Coeur || 19 || Engel || lisalove1D
    -Porcelaneous
    -Ann Sfalma Tianshi || 18 || Gevallen Engel || MoonAngel

    -
    -
    ...



    Je kan er altijd bijkomen!
    Niemand weet van elkaar of ze mens of magisch wezen zijn!
    Magische wezens weten dat er magische wezens bestaan, mensen niet, tenzij ze er zelf een kennen!
    Maak alsjeblief ook wat mensen en niet allemaal elfjes, pixies en weet ik veel wat nog allemaal!


    Samenvatting: Het is ochtend en Charlie en Lise hebben gisterenavond ein-de-lijk gekust. Ondertussen is het al nacht, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 22:57 ]


    help

    Charles Matthew Alvida

    Ik schud ongelovig lachend mijn hoofd. 'Ik ga water voor je halen zodat je vanavond en morgen kunt ontnuchteren.' Ik sta op en pak een glas water. Ze was echt te ver heen. Ik ben blij dat ik de foto's met kleding heb laten zien wie weet wat ze anders gezegt had. 'Hier drink op.' Zeg ik en geef haar het volle glas water.

    Lise Sophie Knight
    Wanneer Charlie een glas water voor me gaat halen, ga ik recht overeind zitten. Hij overhandigt me het glas en ik neem er voorzichtig een slokje van. Dan verandert mijn gezichtsuitdrukking.
    'Charlie, ik voel me niet zo lekker,' zeg ik met één hand op mijn maag. Ik voel wat maagzuur omhoog komen en wil zo snel mogelijk naar de wc lopen, maar omdat Charlie voor me zit, kom ik niet snel genoeg het bed af en geef ik daar over. Deels over Charlie heen.
    'Het spijt me,' mompel ik waarnaar de volgende lading komt.


    everything, in time

    Sirens schreef:
    Valentina Romérez.

    'Ik ben zo terug, ik ga me eventjes opfrissen.' Ik knik en hij geeft me de gitaar.
    Ik glimlach en speel het enige liedje wat ik goed ken. Het was een klassiek stuk en heette Romance. Op een één of andere manier kende ik het al terwijl ik het nog nooit had gehoord en nog nooit had gespeeld, en nu? Nu speelde ik het vloeiend.
    Als Liam terugloopt glimlach ik.

    [ Dat is ook echt het enige Klassieke stuk wat ik kan spelen XD voor de rest speel ik alleen maar rock of pop xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Charles Matthew Alvida

    Oh geweldig.. Ik schud mijn hoofd en til haar op om naar de badkamer te gaan. Ik negeer de zure lucht die op mijn kleren zit en hou haar haren vast terwijl ze verder overgeeft in de toilet pot. Ik wrijf over haar rug en pak een handdoek als ze klaar is. 'ga maar douchen. Ik trek mijn shirt uit en spoel dat af en hang het te drogen. 'Ik wacht buiten op je'

    Liam Oliver Sanz

    Ik loop terug en ga zitten. 'lukt het een beetje?' Vraag ik haar en kijk haar vragend aan.

    Valentina Romerez

    'lukt het een beetje?' vraagt hij dan en ik kijk op. Ik grinnik even, ik heb eigenlijk alleen dat andere stuk nog gespeeld. 'Herken jij dit?' vraag ik dan en speel het weer vloeiend.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 17:58 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lise Sophie Knight
    Charlie tilt me op en ik laat hem doen, te slap en te ziek om ook maar te protesteren. Hij houdt mijn haar vast en streelt me over mijn rug, hoewel ik het een ontzettend lief gebaar vind, schaam ik me werkelijk dood. Dat hij me in zo'n toestand moet zien en dat ik ook nog eens heb overgegeven op zijn kleren.
    Als ik klaar ben overhandigt hij me een handdoek waarmee ik langs mijn mond kan vegen.
    'Ga maar douchen, ik wacht buiten op je,' zegt hij rustig. Ik heb nu het eerder het gevoel dat hij mijn broer is, dan een hele goede vriend. Ik knik gehoorzamend en spoel mezelf goed af onder de douche. Daarna trek ik schoon ondergoed aan, maar de rest van mijn kleding ben ik vergeten. Pech, dat doe ik zo wel. Eerst poets ik mijn tanden. Wanneer ik in de spiegel kijk, schaam ik me nog erger. Het ziet er werkelijk niet uit.
    In alleen mijn onderbroek en een bh, loop ik sloom de kamer uit. Alles draait nog steeds. Charlie negerend zoek ik naar een schone pyjama, trek deze aan en dan pas draai ik me naar hem om.
    'Het spijt me echt enorm, dit had niet mogen gebeuren. Je mag best gaan douchen als je wilt en de stomerijkosten zijn geheel voor mij.'


    everything, in time

    [WAT IS ER GEBEURD? XD]


    help

    [ CHARLIE KWAM THUIS. En Lise was dronken en heeft een random person in haar appartement gezoend, net toen Charlie kwam. En nu heeft ze over Charlie heen gekotst. 8D ]


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik schud mijn hoofd. 'Geeft niet.' Ik druk en kus op haar wang en ga douchen. Als ik klaar ben kijk ik naar mijn vieze broek en shirt. Dan maar in mijn ondergoed terug. Ik loop de kamer weer in. 'heb je toch nog je zin, ik in mijn onderbroek.' Lach ik zachtjes.

    Lise Sophie Knight
    'Heb je toch nog je zin, ik in mijn onderbroek.' En aangezien ik dubbel zie, zie ik hem nog twee keer ook.
    Ik grijns. 'Ik krijg altijd mijn zin,' lach ik en trek er een verwend gezicht bij.
    'Ik zou je wel iets willen lenen, maar ik heb niet echt mannenkleren.'


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik schud mijn hoofd. 'Geeft niet ik wacht wel tot mijn kleren droog zijn.'

    Lise Sophie Knight
    'Geeft niet, ik wacht wel tot mijn kleren droog zijn.'
    'Het geeft wél.' Ik ga op het bed liggen en klop naast me, als teken dat Charlie ernaast moet komen liggen. Ik voel me nog steeds misselijk en ik heb gigantische hoofdpijn, maar ik mag niet klagen, want het is mijn eigen schuld.
    'Ik heb er een potje van gemaakt, hè?' vraag ik mompelend, doelend op de hele avond.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik ga naast haar liggen en zucht. 'Ligt eraan waar je op hoopte.' Mompel ik en sla een arm rons haar schouders en kijk naar haar voor ik een pluk haar uit haar gezicht wrijf.

    Lise Sophie Knight
    'Ik hoopte op je terugkomst, meer niet. Maar niet dat je terug zou komen, terwijl ik een ander zoen en stomdronken ben, om je vervolgens onder te kotsen,' zeg ik dan en grinnik kort. 'En toch vergeef je me, of in ieder geval, je had door kunnen, maar je kwam terug om voor me te zorgen. Dat zou je niet doen als je boos op me bent, toch?' vraag ik een klein beetje onzeker terwijl hij een pluk haar uit mijn gezicht haalt.


    everything, in time

    Charles Matthew Alvida

    Ik glimlach naar haar. 'Ik ben niet boos. Ik kon niet meer boos op je zijn. ' ik kijk naar haar. 'Omdat je zo dronken bent kan ik je dit veel makkelijker zeggen omdat je het toch weer vergeet.' Ik schraap mijn keel. 'Deze hele week heb ik alleen maar aan jou gedacht. Elke dag was de enige die ik miste jij. ' ik praat meer in mezelf en zucht. 'Ik.. denk dat ik van je hou. '