• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    [Oke is goed, is r wat ergs dan?]

    [ Mwha mijn ouders gaan uit elkaar en ik moet verhuizen dus de sfeer is hier niet te genieten dus logeer vaak bij de rest van mijn familie, maar ondertussen krijg ik nog meer slecht nieuws dus het is gewoon allemaal een beetje teveel]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ow das wel klote ja, sterkte of wat moet ik zeggen...]

    [ Is het ook, maar het wend nu allemaal wel een beetje en heel erg bedankt]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Lockwood

    Terwijl onze tongen een spel spelen waar alleen wij de regels van weten verspreid zich een aangenaam warme gloed door mijn lichaam.
    Het voelt allemaal nog steeds zo onrealistisch, maar tegelijkertijd ook zo goed en vertrouwd. Ik besef nu ook dat alle onzekere momenten eigenlijk voor niets waren geweest.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik stop de zoen en glimlach even naar haar. Ik geef er een zacht kusje op der lippen en blijf der aankijken.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem aan en bijna gelijk verschijnt er alweer een glimlach op mijn gezicht. Er zijn eigenlijk geen woorden die dit moment kunnen beschrijven.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 18:44 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Zullen we maar naar de rest gaan?'vraag ik al heb ik er zelf niet heel erg zin in. Ik geef der een kort kusje en laat er dan los

    Aileen Megan Lockwood

    "Misschien is dat wel een goed plan" zeg ik met tegenzin en kijk hem aan. "Dan kunnen we kijken wat ze van plan zijn en kan ik jou eens zien dansen" voeg ik er met een kleine glimlach aantoe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Heey People ik heb vandaag oor het eerst weer internet, maar ik ga vandaag ook op vakantie dus veel plezier hiero en Jayden is naar Nederland omdat zijn moeder nu een jaar dood is en Eleanor en haar familie zijn natuurlijk mee. Xx)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ Veel plezier ^^]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Heey, ik ben er weer. Wat heb ik gemist en hoe kan ik invallen?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Heey, welcome back en hoe was het?. Je hebt eigenlijk niet veel gemist en hoe je invalt maakt niet zoveel uit]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oké, het was echt super leuk ;D Uhm, waar zijn ze nu zo ongeveer? Al naar een andere bar of niet?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Oke (: Uhm, Aileen en Jayy staan op het punt om terug te gaan naar de groep en uit het bericht van beat heb ik begrepen dat Eleanor en Jayden terug zijn naar Nederland en de rest zit eigenlijk nog bij dezelfde bar]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer