• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Jayy
    Ik kijk naar Aileen en trek mijn wenkbrauw op. 'Hoe?'vraag ik al had ik al wel een gedachte. 'We gaan zo eten joh'zeg ik tegen Bonita en richt me dan weer op Aileen.

    bonita
    'ja dat is waar' zeg ik rustig en pak mijn mobiel. hmm een nieuw bericht via mijn mail. rustig open ik hem en lees hem verbaast door. waarom zoekt hij nog contact op. zonder dat ik het door heb knijp ik zowat mijn mobiel fijn


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Aileen Megan Lockwood

    Ik haal mijn schouders op terwijl er nog steeds een onschuldige glimlach rond mijn lippen speelt. "Laat het eerst maar tot haar doordringen dat hij haar niet ziet zitten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'You mean slap her in the face,' breng ik er tussendoor in, 'ze luistert echt niet als je zegt dat je haar niet mag, dat heb ik ondertussen al een miljoen keer gedaan.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Ik denk dat Summer haar op dit moment met alle liefde in het gezicht wil slaan" zeg ik grijnzend en kijk Summer aan die naar het meisje kijkt. "Maar of dat een heel goed plan is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik haal mijn schouders op. 'Volgens mij dringt niks tot haar door, misschien dat we der moeten koppelen aan een andere jongen'zeg ik en eigenlijk denk ik er niet echt bij na van wat ik net zei.

    Jayden Mason Howard.

    Ik bestelde snel ook patat en kip. Ik hoorde mijn naam en draaide me om. Ik zag Eleanor staan en stond op. 'Heey daar' zei ik glimlachend en ik liep naar me toe. Ze vloog me om de hals en ik draaide een rondje met haar. 'Hey' zei ze en ze drukte en kus op mijn wangen. Ik keek haar glimlachend aan en trok haar mee naar de tafel.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'hmm dat kan werken maar wie wilt nou wat met haar' zeg ik sarcastisch. ze is gewoon te irritant voor een vriendje. zo is het gewoon.'Jayden wie is dat' vraag ik nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:01 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik kijk op naar Jayden en het meisje. 'Wie is dat?'vraag ik aan Jayden en kijk even naar het meisje. Wacht, volgens mij had ik haar op de camping zien lopen maar dat weet ik niet zeker.

    Aileen Megan Lockwood

    "Er zijn manieren om tot haar door te dringen, alleen moet je niet al te moeilijk denken of een beetje goed doorzoeken" zeg ik bedenkelijk. "Maar zoals de rest al zei wie wil haar als vriendin?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard.

    'Guys dit is Eleanor, mijn nichtje' zeg ik en ik sla een arm om haar heen. 'Jep, that's me' zegt ze. Ik grijns.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Een gast die eigenlijk fore ever alone zou zijn?'vraag ik lachend en sa op. 'Hmm zou ik er één regelen, duurt niet lang denk ik'zeg ik lachend. Eigenlijk zou dat wel grappig zijn en kon ik me energie ook een beetje kwijt.

    Bonita
    'aangenaam, ik ben bonita. je neef zijn vriendin' zeg ik glimlachend en omhels haar. 'waar blijft het eten en wil je anders ook nog wat?' vraag ik aan eleanor


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Ow ik moet gaan, als jullie Brady nodig hebben speel m mr ff. Bye bye xx]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Oke, ik ben Andrew'zeg ik en glimlach even naar der. Ik kijk even naar de rest. Daarna kijk ik weer naar Jayden en Eleanor, 'Jij staat ook op de camping bij ons toch?"