• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Aileen Megan Lockwood

    "Een gast die eigenlijk forever alone zou zijn?" lach ik en kijk hem aan. "Ik ben benieuwd hoe lang je erover doet om iemand voor haar te vinden" voeg ik er lachend aantoe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Rose Duncan

    Ik glimlach even naar Bonita. 'Ehm.. Ik eet mijn ouders en broer' zeg ik en broer spreek ik ui alsof het iets heel vies is. Ik hoor Jayden grinniken en verkoop hem een stop. 'He!' hoor ik hem verontwaardigd zeggen en ik steek mijn tong uit daarna richt me dan op Andrew. 'Je hebt me zeker zien stuntelen met blaadjes?' vraag ik hem blozend. Gelukkig had ik al mijn blaadjes weer gevonden. Ik moest er eigenlijk een map voor gaan halen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'andie-pandie toch je weet toch dat je niet bij meisjes mag gluren' zeg ik lachend en woel door zijn haar. ' eleanor dit is mijn lieftallige broertje andrew. en je kan echt wel hier eten hoor want zo te horen mag je je broer niet echt' zeg ik vrolijk en geef jayden een kus


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    Ik spring op en grijns. 'Niet lang'zeg ik en kijk even rond. Ik stap op een jongen af. 'Heey, heb jij al een vriendin anders weet ik wel een leuk meisje'zeg ik en de jongen kijkt me aan. 'ik heb al een vriendin'zegt hij en ik knik. 'Jammer dan'zeg ik en loop naar de volgende. Ik zeg precies hetzelfde zinnetje en hij kijkt me aan. 'Ik ben homo, maar jij bent wel leuk'zegt hij en ik kijk hem raar aan. 'Ik ben Niet homo'zeg ik en loop gauw weg. Ik loop naar een andere en zeg weer hetzelfde. 'Nee, ik heb geen vriendin'zegt hij en ik glimlach, een goeie. 'Oke, zie je dat meisje, ik praten net met der en ze vond je wel wat, misschien vindt juij der ook wat, ga anders even met der praten'zeg ik en duw hem iets die richting in. 'Oke' mompelt hij en stapt er op af. Ik loop grijnzend terug, 'Is kijken of dat wat word.'

    Andrew
    'Ja volgens mij wel, ik liep in ieder geval langs en toen liep je daar'zeg ik en kijk even naar Bonita. 'Kappen'zeg ik en doe mijn haar weer goed. Ik kijk er even geïrriteerd aan en kijk dan weer naar Eleanor.

    Aileen Megan Lockwood

    "Laten we hopen dat het wat word" zeg ik lachend als hij grijnzend weer deze kant op loopt. "Je bent echt geniaal weet je dat?". Erna hoor ik Summer ook iets van bedankt en laten we hopen dat het werkt zeggen terwijl er weer een glimlach op haar gezicht verschijnt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik grinnik en ga weer zitten. 'Dat hoop ik ook ja'zeg ik en grijns even. 'We zien het wel'zeg ik en kijk even op. Ons eten wordt gebracht en ik glimlach. 'Eindelijk'zeg ik en pak gelijk een paar frietjes.

    Bonita
    'eindelijk eten' zeg ik met een glimlach en rustig pak ik me bestek. ik snijd rustig een stukje van het spaanse omelet af een doe het in me mond. zo lekker dit


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Eleanor Rose Duncan

    Ik word langzaam rood en Jayden drukt me op de stoel naast Andrew. Zelf gaat hij naast Bonita zitten. Ik glimlach even naar Andrew en geef Jayden nog een duw.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    Ik glimlach terug, 'Hoe lang blijf je?'vraag ik en steek daarna een paar frietjes in mijn mond, wat had ik honger zeg.

    Aileen Megan Lockwood

    "Mee eens en gezien je door verschillende reden denk ik wel dat het goed komt" zeg ik grijnzend en eet dan een paar frietjes op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    Glimlachend buig ik me naar jayden. 'dat kan nog wel wat worden als mijn broertje zo doorgaat' fluister ik zacht in zijn oor en ga weer recht zitten. rustig eet ik weer verder


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Eleanor Rose Duncan

    'Tot het einde van de zomer vakantie' glimlach en ik bestel een salade. Ik zet mijn pet even af en haal mijn handen door mijn haren. Dan leg ik mijn pet op tafel en kijk Andrew weer aan.

    Jayden Mason Howard

    Ik grinnik en kijk even om. Daarna stop ik wat frietjes in mijn mond en snij wat van de kip.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 15:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    Ik knik, 'Ach, als ze Brady maar met rust laat'zeg ik en eet wat van mijn kip. Ik kijk de tafel even rond en daarna weer naar Aileen.

    Andrew
    'Oke gezellig' glimlach ik en kijk haar even aan. 'Wil jij niks eten?' vraag ik en neem een slok van mijn cola.