• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Eleanor Rose Duncan

    'Ik heb een salade besteld' zeg ik en ik krijg het voor mijn neus geschoven. Ik grinnik en neem een hapje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aileen Megan Lockwood

    "Dat is inderdaad het belangrijkste anders kan het nog verkeerd uitpakken ook" zeg ik en neem een slok van mijn drinken waarna ik Jayy weet aankijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik grinnik even 'Laat maar'zeg ik en ga veder met eten. Ik kijk even rond de tafel. 'Dus we gaan ook met ze alle uit?'vraag ik aangezien dat in het smsje stond.

    Jayy
    Ik knik en neem een slok van mijn cola. Ik kijk naar Andrew, 'Volgens mij wel'zeg ik en kijk even naar Aileen. 'Dan ga jij met mij dansen' zeg ik grijnzend.

    Aileen Megan Lockwood

    "Dat was volgens inderdaad het plan" zeg ik tegen Andrew en richt mijn aandacht dan op Jayy. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar bedenk me op het laatste moment "Oke waarom eigenlijk ook niet" zeg ik grijnzend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik grijns 'en waarom wou je eerst iets anders zeggen'vraag ik en kijk haar even aan. Daarna kijk ik weer de tafel rond en eet veder. Ik ben een snelle eter dus mijn bord is al bijna leeg. Ik steek het laatste stukje kip en de laatste frietjes in mijn mond en kijk Aileen weer aan.

    Aileen Megan Lockwood

    Ik haal mijn schouders op en kijk hem met een onschuldige glimlach aan. 'Ik wou niet iets anders zeggen, maar het anders zeggen en heb me op het laatste moment toch bedacht" zeg ik en eet een paar frietjes op.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 17:02 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eleanor Rose Duncan

    Ik grinnik en eet er verder van. 'Dus jij bent ook op die camping?' vraag ik hem nieuwsgierig en ik krijg het glas water dat ik bestelde. Ik neem er een slok van en keek hem dan weer aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'leuk we gaan uit en ik kan niet eens dansen door mijn enkel' zeg ik zuchtend. zoekend kijk ik in me tas. 'wacht laat maar ik heb me brees bij me en jayden ik heb er desnoods ook een voor jou' zeg ik vrolijk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ik ga naar huis peeps)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    Ik glimlach en knik. 'Het is de camping van mijn ouders'zeg ik en neem een slok van mijn cola. Ik eet mijn brood leeg en ik kijk even naar Eleanor.
    Jayy
    'Dan is het goed'grijns ik en kijk even om me heen. 'Kan niet wachten, lekker losgaan' grijns ik. Ik kijk weer naar Aileen

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 17:14 ]

    Aileen Megan Lockwood

    "Oke mooi, want meer zeg ik er toch niet meer over" zeg ik lachend en eet de laatste paar frietjes op. "Mee eens, maar toch is het nog even wachten op de rest"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Ja helaas wel'zeg ik en kijk even rond. Ik kon nooit goed wachten. Ik tik een beetje met mijn handen op mijn benen. Ik kijk een beetje rond en wiebel heen en weer.

    Aileen Megan Lockwood

    "Wachten duurt alleen altijd zo lang" mompel ik en kijk even uit het raam naar buiten. "Vooral als je bijna geen geduld heb" voeg ik er nog aantoe met een kleine glimlach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Zoals ik' zeg ik en kijk ongeduldig om me heen. 'Ik ga denk ik buiten een rondje lopen of zo, ga je mee?'vraag ik aan Aileen.