• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Summer Melody Night

    Een glimlach speelt rond mijn lippen en haal mijn schouders op. "Eigenlijk heb ik geen idee" zeg ik en kijk hem aan om vervolgens een kusje op zijn lippen drukken.

    Aileen Megan Lockwood

    Mijn blik gaat even naar het riviertje,maar gaat al snel weer naar hem terwijl er nog steeds een glimlach rond mijn lippen speelt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Hmm, dat is ook saai,' grinnik ik, 'hee, ik had misschien een idee voor vanavond. We kunnen misschien met iedereen van de camping een avondje uit gaan. We hebben eigenlijk nog niks met z'n allen gedaan.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    bonita105 schreef:
    -Mijn topics-

    Bonita
    'Hm klinkt goed. ik weet dat er vandaag markt is dus we kunnen daar wel ook kijken' zeg ik met een glimlach. lachend schud ik me hoofd als hij half opruimt


    Jayden Mason Howard

    Ik grijns ala ze haar hoofd schud. Ik pak mijn iPhone en steek die in mijn zak. 'Klaar?' vraag ik haar en ik kijk haar glimlachend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'al lang love. en vergeet niet een pet en een zonnebril' zeg ik lachend en doe mijn rayban op en laat mijn haar los hangen.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    "Mhm, sorry en wie weet komen we zo nog op ideeën" zeg ik lachend. "Klinkt als een goed plan dat je straks zeker aan de rest moet voorstellen aangezien je gelijk hebt. We hebben echt nog niets met z'n alle gedaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Als we de rest nog kunnen vinden,' lach ik, 'volgens mij lopen die of in het dorp of ergens op de camping, wacht ik stuur ze wel even een smsje,' ik haal mijn mobiel uit mijn zak.
    Heey guys,
    komen jullie straks naar het dorp bij de fontein. Dan kunnen we wat gaan eten en een avondje uitgaan.
    Brady en Summer

    Ik laat Summer het smsje lezen en verstuur het dan naar de andere.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Dit plan is inderdaad handiger dan iedereen te gaan zoeken, want dat is echt onmogelijk" zeg ik lachend en knik nadat ik het smsje gelezen hebt. "Wat zullen wij in de tussentijd doen?" vraag ik en kijk hem aan. "Blijven we hier rondlopen of gaan we terug naar de camping?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'We kunnen net zo goed hier blijven als ze straks hier heen komen, lus je misschien een ijsje?' vraag ik, doelend op de ijs kraam aan de overkant van het plein.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik glimlach naar Aileen en voel dan me mobiel in mijn zak trillen. Ik haal hem eruit en lees het smsje. Ik kijk naar Aileen. 'Brady en Summer willen met ze alle uit eten en uitgaan, dus we moeten zo naar de fontein, goed?'

    Summer Melody Night

    "Oke dan blijven we gezellig hier" zeg ik lachend en kijk eventjes rond waarna ik knik. "Kom dan gaan we een ijsje halen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aileen Megan Lockwood

    Ik knik als antwoord. "Is goed en dan gaan we zo naar de fontein toe" zeg ik glimlachend en kijk hem aan om hem vervolgens een kusje op zijn lippen drukken. "Misschien is dat ook een goed moment om de rest te ontmoeten"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    Ik loop met Summer mee, 'welke smaken wil je, ik betaal,' zeg ik en ik haal mijn portomonee uit mijn broekzak. 'Ik neem denk ik aardbei en uhm smurfen,' grijns ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    'Ja inderdaad'zeg ik en geef een zacht kort kusje op haar lippen. 'Ze zijn echt heel gezellig hoor'zeg ik vrolijk 'En je kent al wat mensen nu toch?'

    Aileen Megan Lockwood

    "Ik geloof graag dat ze heel erg gezellig zijn" zeg ik glimlachend en knik.
    "Mhm, ik ken Summer, Brady en jou natuurlijk" antwoord ik en kijk hem met nog steeds een glimlach aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik glimlach en knik. 'En na vanavond ken je ze allemaal'zeg ik lachend en kijk er even aan. 'Er staat alleen geen tijd bij van hoe laat we daar heen moeten gaan'zeg ik als ik nog een keer naar het smsje kijk.