• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Jayden Mason Howard

    'Yes' mompel ik en ik leg mijn handen op haar heupen. Ik trek haar iets dichterbij en druk vervolgens mijn lippen op de hare. Ik vergeet alles om ons heen en denk alleen nog maar aan haar.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    lief zoen ik hem terug. mijn gedachtes zijn alleen nog gericht op hem.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Wat ken je me toch goed,' zeg ik met een grijns, ik hoor mijn maag rommelen en kijk expres een hele andere kant op, 'mooie fontein hè,' lach ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Met de tijd en te weten hoe elke discussie eindigd leer je iemand wel kennen" zeg ik grijnzend en pak een tasje van de grond waar ik in begin te zoeken. "Ja hele mooie fontein en hier" zeg ik lachend en overhandig hem een zak snoep.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Je bent geweldig,' zeg ik als ik de zak snoep zie, ik pak hem met een brede grijns aan en begin de snoepjes te eten, 'jum jum jum.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    Ik laat langzaan los en kijk haar aan. 'Zullen we dan maar gaan?' vraag ik haar en druk eennkus op haar voorhoofd. Deze vakantie is perfect!

    (Waaaaaah ik ga volgende week zondag op vakantie xD ik vond het leuk om dat te zeggwn xD)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'hmm dat is een goed plan'zeg ik vrolijk en kijk hem lief aan. deze vakantie word steeds maar beter

    -nooo dan kunnen we niet verder en zit ik hier als een loner-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik grijns. 'Wil je om me rug?' vraag ik haar en ik kijk haar aan. Ik druk een kusje op haar neus en wacht haar antwoord af.

    (Sorry!!! En daar is ook geen wifi... ): )

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 12:10 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'beneden ga ik pas op je rug. straks vallen we van de trap en dan moeten we weer naar het ziekenhuis' zeg ik rillend als ik aan het ziekenhuis denk.

    -nooooooooo-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    "Dankjewel" zeg ik met een vrolijke glimlach en kijk even het plein rond, maar al snel blijf die weer hangen bij de zak snoep, ik pak dan ook een paar snoepjes en eet die dan op.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Die bar daar,' ik wijs naar de overkant van het plein, 'ziet er op zich wel gezellig uit. Misschien kunnen we die proberen vanavond?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik kijk waar hij naartoe wijst en knik dan met een vrolijke glimlach op mijn gezicht. "Ik zou zeggen dat we daar die vanavond kunnen proberen, maar ik denk toch dat we het straks ook even met de rest moeten overleggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ja, dat snap ik zeg ik,' ik pak nog een snoepje uit de zak, 'trouwens over Aileen en Jayy, zou dat nu een stelletje zijn?' vraag ik aan Summer, tja zij is het meisje die weten dat soort dingen.

    [Ik wil trouwens nog wel een nieuwe jongen aanmaken, kan dat nog?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik kijk hem aan en knik. "De kans dat ze een stelletje zijn is best groot, maar dat zullen we zometeen vanzelf zien" beantwoord ik zijn vraag en pak dan met een onschuldige glimlach de zak snoep uit zijn handen en haal er een paar snoepjes uit.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Wel echt slim dat je snoepjes mee hebt genomen,' grijns ik en ik haal nog een hand snoepjes uit de zak. Oh ik hou zo van deze snoepjes en natuurlijk van Summer.

    [Ik moet zo gaan :(, ben waarschijnlijk vanavond pas weer terug]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.