• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Summer Melody Night

    "Mhm, doe maar aardbei en banaan" zeg ik bedenkelijk en kijk hem erna aan met een glimlach die weer rond mijn lippen speelt. "Hoe laat verwacht je de rest hier eigenlijk?" vraag ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Oh, ja. Geen idee. Nou ja, die zien we vanzelf wel verschijnen. We gaan daar gewoon zitten met ons ijsje.' Ik bestel twee ijsjes en geef Summer er een van.
    'Alstublieft, aardbei, banaan voor mevrouw.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Dat denk ik inderdaad ook" zeg ik lachend en kijk even naar het smsje. "Anders gaan we zometeen toch gewoon in de richting van de fontein" zeg ik en kijk hem aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    "Dankjewel" zeg ik glimlachend en pak het ijsje aan. Ik pak zijn hand weer vast en trek hem mee naar het bankje waar we net nog zaten. "Daar heb je wel weer gelijk in" antwoord ik vrolijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    'Ja is goed, maar ik ga eerst even douchen en klaarmaken, want ik ga niet uit eten en stappen in mijn zwembroek'zeg ik lachend en geef er een kusje. Daarna duw ik er voorzichtig van mijn schoot en ga staan. 'Tot zo'zeg ik en loop weg. Ik kijk even naar wat kleren en vindt ik wat en pak mijn spullen om te douchen. Ik ga gauw naar de douches waar ik snel even douche. Daarna droog ik me af en kleed me aan. Ik doe mijn haar even goed voor de spiegel en ben er dan klaar voor.

    Brady Wright
    'Weet ik, ik heb altijd gelijk,' zeg ik terwijl ik op het bankje ga liggen met mijn benen op Summer's schoot. Ik geniet van het heerlijke avond zonnetje.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Gvd, ik moet mee gaan wandelen --' blurgh blurgh blurgh. Tot straks!]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Aileen Megan Lockwood

    "Is goed, dan ga ik me ook gelijk even omkleden" zeg ik glimlachend en sta dan ook op. "Tot zo" zeg ik en loop weg in de richting van de kamer van Summer waar ondertussen al mijn spullen liggen. Ik doe mijn haar waarna ik opzoek ga naar wat kleding en me omkleed. Zodra ik klaar ben loop ik weer rustig in de richting van het riviertje.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    "Misschien heb je gelijk" zeg ik lachend terwijl ik mijn zonnebril weer opzet en lachend naar Brady kijk. "Je het zeker weten gelijk"

    [tot straks]

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 15:24 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik zie Aileen naar het riviertje lopen en ren op haar af. Ik til haar van achter op en draai een rondje. In mijn armen draai ik haar om en kijk er grijnzend aan. 'Helo beauty'zeg ik met een kusje op haar lippen.

    Aileen Megan Lockwood

    "Hello" zeg ik grijnzend als ik Jayy aankijk en druk een kus op zijn lippen. "Maar kan je me alsjeblieft nooit meer zo schrikken als nu net?" voeg ik er nog aantoe en kijk hem even vragend aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik begin te lachen en kijk er daarna onschuldig aan. 'Sorry'zeg ik en kijk haar aan. 'Moet ik het nu goed maken?'vraag ik met een speelse grijns rond mijn lippen.

    Aileen Megan Lockwood

    "Me eerst laten schrikken en dan uitlachen?" vraag ik lachend en kijk hem dan aan waarna ik knik met een onschuldige glimlach rond mijn lippen. "Lijkt me een goed plan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayy
    Ik kijk haar en grijns. 'Oke en hoe doe ik dat dan? Misschien zo?'vraag ik als ik mijn lippen even op de hare druk. 'Of was dat niet goed genoeg?'

    Aileen Megan Lockwood

    Ik kijk hem aan en druk mijn lippen weer op de zijne. "Misschien inderdaad wel zo, maar misschien ook wel niet" zeg ik met een onschuldige glimlach die weer rond mijn lippen speelt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer