• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.





    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~IrishStar




    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers ( Alleen nog jongens)
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan
    - Scarlett Grey
    - Eleadora Amora Alonso
    - Aubry Gracie Aimée Wakefield



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139412&page=last#3925243

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:53 ]

    Brady Wright
    'Als je wilt weten hoe ik dat doe, ik vertel gewoon de waarheid. Ik vertel je wat ik voel voor je. Of dat nou in een liedje is of niet, al vind ik het in een liedje makkelijker,' zeg ik en ik ga rechtop zitten, ik trek Summer op schoot en sla mijn armen om haar heen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'perfect en er is kermis in de stad' zeg ik vrolijk. ik houd van de kermis


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer Melody Night

    Een glimlach verschijnt rond mijn lippen waarna ik een kusje op zijn lippen geef, en mijn hoofd tegen zijn schouder leg. "Ik heb gewoon echt heel veel geluk met jou"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ik denk dat we geluk met elkaar hebben,' zeg ik, terwijl ik met haar mooie lokken speel. 'Ik ben benieuwd wanneer de andere komen, ik heb wel honger.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    "Ik denk dat je weer een keer gelijk hebt" zeg ik glimlachend en kijk even rond. "Ze kunnen elk moment komen, maar het kan ook even duren gezien er geen tijd bij stond en waarom had ik al een idee dat je zou zeggen dat je honger hebt?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Meiden vinden jongens altijd vreet zakken, dat slaat nergens op. Er zijn vast heel veel meiden die ook zoveel eten als ik en trouwens zoveel eet ik helemaal niet.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Ik schiet in de lach door zijn reactie en schud mijn hoofd. '"Dat heb ik nooit gezegd, denk dat ook niet en geef je in de andere dingen ook gelijk" zeg ik lachend. "Eigenlijk had ik dat idee omdat je dat de afgelopen dagen ook steeds rond tijdstip zegt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Ah zo,' lach ik, ik druk een kusje op haar kruin en sluit mijn ogen. Ik voel haar warmte door mijn shirt heen op mijn huid branden. Haar ogen glimmen opgewekt en haar krullen dansen vrolijk heen en weer.
    'Je bent zo mooi,' zeg ik zacht.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer Melody Night

    Een vrolijke glimlach verschijnt op mijn gezicht als ik knik. "Ja inderdaad zo dus niet wat jij dacht" zeg ik en kijk hem aan. Opnieuw open ik mijn mond om wat te zeggen, maar op het laatste moment verandert mijn gedachten toch. "Ik ga er niet op in gezien je doorblijft gaan tot je gelijk krijgt en het dus alleen kansloos is en een hoop tijd kost voor niets"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik stop mijn mobiel weer weg en houd de deur voor haar open. 'Zal ik je dragen?' vraag ik haar en ik kijk even vluchtig naae buiten het is mooi weer dus dat zit in ieder geval goed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita

    'nee het lukt wel en ik wil niet dat je pijn hebt straks' zeg ik licht bezorgd en hink naar hem toe. Hmm ik ben wat vergeten maar wat


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Van jou dragen krijg ik geen pijn' probeer ik nog en ik kijk haar bezorgd aan. Eigenlijk moest ik ook nog met krukken lopen maar daar had ik niet zo veel zin in. De dokter zei dat ik rustig aan moest doen en dat doe ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'nee love, ik weet hoe ik met krukken moet lopen' zeg ik rustig en kijk hem lief aan.'ik weet dat je rustig aan moet doen en ik wil niet dat je straks nog langer zo loopt'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Oke dan' zeg ik zuchtend en ik zet mijn pet een beetje scheef. Ik til haar op en loop naar haar kamer. 'Ik kon het niet laten' verontschuldig ik mezelf en ik druk een kusje op haar lippen. Ik zet haar neer en kijk haar schuldig aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'okeey je mag me tillen als je wilt, maar ik neem wel me krukken mee voor als het niet meer gaat'zeg ik met een zucht en leg mijn armen in zijn nek. lief druk ik een kus op zijn neus


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3