• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138761

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik zie de rekening en het valt wel mee hoe duur het is. 'Ik betaal dit keer wel'zeg ik en leg het geld neer. Ik sta op en kijk de andere aan. 'Komen jullie?'vraag ik aan ze en wacht tot ze ook opstaan.

    [Yay me ouders smste net, ze komen naar huis! :3 Hehe, gelukkig niet pas 4 uur :3]

    Danny

    Ik open mijn mond een klein stukje en, de hand op zijn wang leg ik naar zijn achterhoofd om hem wat meer tegen me aan te duwen.
    Ik leg mijn andere hand op de zijne en streel over de bovenkant van zijn hand. Ik blijf hier zo van genieten echt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik knik en sta op. Ian springt ook op en loopt alvast het terras af. 'Jayson ik betaal mijn deel later wel terug,' glimlach ik. Ik schuif mijn stoel aan en zeg de ober gedag. Dan loop ik ook het terras af en wacht op de andere twee. Ik glimlach naar Austin en grinnik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hahha]
    Andrew
    Ik laat mijn tong naar binnen glijden en voel zijn hand op de mijne. Ik sluit er kort mijn vingers omheen en geef er een kneepje in. Daarna stop ik de zoen en kijk Danny even aan. 'We zitten wel in een restaurant'mompel ik en kijk hem even aan. Mijn hand laat ik bij de zijne liggen en glimlach even naar hem.

    Jayson
    'Dat hoeft niet'zeg ik tegen Isabella en loop naar de boot toe. Ik spring er op en wacht tot de andere der ook op zijn. Ik ga alvast rustig op de bank zitten/

    Ian

    Ik spring ook op de boot en voel even een pijnsteek door mijn enkel. Dan help ik Isabella op de boot en ga zitten. Zij gaat ook zitten en kijkt naar het water. Ik kijk naar Jayson en grijns. 'Gaan wij dan gelijk door?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Austin stapt ook in de boot en vaart weg. 'Ja denk het wel, ik ben er al klaar voor dus we kunnen zo door'zeg ik grijnzend. Ik had echt behoefte aan uitgaan.

    Ian

    Ik grinnik en leun achterover. 'Ja ik ook.' Ik kijk voor me uit. 'Gaan jullie echt niet mee?' Ik kijk Austin en Isabella vragend aan. Isabella schud haar hoofd van nee. 'Ik sla over Ian.' Ik knik en glimlach naar haar. 'Austin?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik kijk Drew lachend aan en grinnik.
    "Hallo, jíj begon." Grijns ik en kijk naar onze handen. Ik glimlach en pak een stukje pizza waar ik een hapje van neem. Ik sluit mijn ogen even om de smaak beter te proeven. "Hmm." Zeg ik genietend en zucht weer even.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Nee volgende keer ga ik wel weer mee, wil geen bak koud water over me morgen'grap ik en zie ons dorpje al inzicht komen. Ik grijns en ga wat sneller.

    Andrew
    'Ja, het is gewoon zo verleidelijk'zeg ik lachend en pak een pizza stukje die ik snel opeet. De ober brengt onze glazen en ik bedank hem. Hij loopt weer weg en ik neem een slok water.

    Danny

    Ik kijk lachend naar mijn glas water en neem een slok, dan neem ik nog een hapje van het stukje pizza.
    "Pff, ik zit vol." Zeg ik en ga achteruit leunen. Ik ga weer overeind.
    "Maar een toetje kan er altijd wel in." Grijns ik en kijk Drew aan. Het is een grapje, maar ik weet niet hoe hij het opvat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en knik. 'Bestel maar als je wilt'zeg ik en neem nog een pizza punt. Ik eet hem op en neem een slok van mijn water. 'Owja, let niet op mij kan soms nogal een vreetzak zijn'zeg ik en pak de volgende pizza punt. Ik eet ervan en als die op is zit ik zelf ook vol.

    Ian

    Ik lach. 'O ja.' Grijnzend schud ik mijn hoofd en kijk grijnzend naar het dorpje. 'Jayson klaar om de boel op zijn kop te zetten,' vraag ik grijnzend. Ik ga alvast staan en voel een adrealine kick door me heen. Ik had er nu al zin in!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik lach, bestel maar haha nee.
    "Schat, het was een grapje." Grinnik ik en schudt mijn hoofd dan.
    Nee, ik zit echt vol, er kan niets meer bij. Ik leun achterover in de stoel en kijk wat om me heen.

    [Is die van Jasmina online? haha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.