• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138761

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik knik.
    "Graag, ik moet mijn benen even strekken." Grinnik ik en sta op.
    Dan pak ik mijn kleren bij elkaar en trek ze aan.
    Dan wacht ik op Drew tot hij klaar is en ga alvast aan het randje zitten tot we weg kunnen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Heel gauw trek ik mijn kleren staan en ga achter Danny staan. Ik geef hem lachend een zetje maar hou hem met mijn andere hand tegen. 'Kom'zeg ik tegen hem en steek mijn hand uit.

    Danny

    Ik gil zacht als hij me een zetje geeft, maar gelukkig houd hij me tegen en ik lach even.
    Ik pak Drew zijn hand vast en volg hem de rotsen af. Op het zand draai ik even een rondje en kijk Drew lachend aan waarna ik he in zijn armen werp.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en vang Danny op. 'Wil meneer dansen?'vraag ik lachend en druk een zacht kusje op zijn lippen. Daarna zorg ik weer dat hij staat en hou weer alleen zijn hand vast.

    Jayson
    Ik negeer Isabella's preek. 'Bedankt voor het verpesten van de avond hé'zucht ik en gris mijn mobiel uit mijn zak. Ik kijk het smsje door en verwijder hem weer. Daarna ga ik veder eten en drink mijn bier met een grote slok op. 'Ian, waar gaan we nou?'

    Danny

    "Misschien." Lach ik en trek hem al rennend mee aan zijn hand over het strand. Ik maak een sprongetje van geluk en laat me vallen zodat Drew op mij valt. Lachend kijk ik hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Verpesten van de avond?' Ik leg mijn bestek met een harde klap op het bord. 'Laten we gewoon in ons dorpje gaan,' stelt Ian voor. 'Weet je wat Jayson. Ik denk dat jij inderdaad buiten moet slapen. Misschien koel je dan af.' Ik kijk hem aan en zucht. 'En ik heb je avond met liefde verpest.' Ik kijk hem strak aan en richt me weer op mijn drinken. Ik meende het niet, maar... 'Jasmine is gewoon altijd mijn beste vriendin geweest en ik weet hoe ze zich voelt.' Ik kijk hem aan. 'Ik wil gewoon dat jullie het goed maken. Dat jullie gaan praten, maar dat kan niet als jij doet alsof het je allemaal niks kan schelen!' Ik zucht en kijk naar het water waar ik mezelf in weerspiegelt zie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik begin te lachen en vang hem netjes op. 'Je bent gek'zeg ik lachend en draai een rondje. Ik kijk Danny lachend aan en wacht tot het volgende wat hij gaat doen

    Jayson
    'Oke is goed'zeg ik tegen Ian en neem een slok van mijn bier. 'Wel tot laat hé'grijns ik. 'Ik heb nog wel een leuke plek gezien waar we heen kunnen'zeg ik en merk dat ik inmiddels me bord alweer leeg heb van het snelle eten.

    Danny

    "Ik weet het." Glimlach ik en druk mijn lippen kort op de zijne. Dan trek ik hem mee richting de camping.
    Als we daar zijn kijk ik Drew aan. "Waarheen?" Vraag ik en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Ik grijns. 'Tuurlijk tot laat. Welke plek?' Ik kijk hem nieuwsgierig aan en grinnik. De sfeer moet weer terug komen en hoe wel Isabella op sommige punten gelijk heeft, was het niet de juiste timing. Ik neem mijn laatste stukje pizza en sla mijn glas met cola achterover. Ik grijns en kijk naar Austin. 'Dus ga jij nou mee of niet?' Ik kijk hem vragend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Eigenlijk geen idee, wou gewoon wat te doen hebben'zeg ik lachend en pak even mijn mobiel uit mijn zak. . Ik zet mijn mobiel aan en de foto van mij en Danny springt gelijk in beeld. Ik kijk even naar de tijd en dan naar Danny. 'Wil je eigenlijk nog warm avondeten of had je genoeg aan dat broodje?'

    Danny

    "Misschien een klein beetje eten." Zeg ik dan en kijk hem aan.
    "Het restaurant hierzo?" Vraag ik en kijk vragend. Ze hebben hier vast wel wat dingen denk ik.

    [Lol zit op youtube spangas te kijken en dan de Flip&Mick scene, haha zo schattig samen :3 Okii kennen jullie Spangas? ahaha]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja dat ken ik, kijk ik soms nog steeds, haha]

    [Maar ik vond het alleen leuk toen de oude er nog was, nu vind ik het echt saai haha. Met Flip en Tobias, Avalanche, Annabella, Luxor, Fay enzo dat was veel leuker :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.