• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138761

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ongelofelijk dit, hij denkt zeker dat ik het niet meen, als hij echt van me hield had hij echt gebraagd of ik hier wilde nlijven, is het nou echt zo moeilijk om te zeggen dat hij van me houd, ik voel dat er een traan over mijn wang rolt.

    Danny

    Ik laat mijn tong naar binnen glijden en we spelen een spel. We gaan weer liggen en ik sluit mijn ogen. Vind hij me echt perfect? Echt niet dik? Niet teveel vet of anders?
    Ik voel tintelingen in mijn onderbuik en kan een klein kreuntje niet onderdrukken. Ik laat mijn hand even over zijn zij strelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Ja is goed.' ik spring uit Austin zijn armen. 'Komt Jasmine ook?' Ik kijk Jayson vragend aan. Aangezien hij alleen de tent uit is komen lopen. Ik kijk hem vragend aan en blijf zo staan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Verdomme Jayson keer terug naar je tent en vertel Jasime dat je van haar houd en dat ze moet blijven!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kreun ligt en laat mijn hand over zijn buik strelen en dan naar zijn onderbuik. Ik onderbreek de zoen even en plaats mijn lippen in zijn nek. Na daar wat kusjes hebben te geven volgen er heel veel op zijn buik en als laatst net boven zijn geslachtsdeel. Daarna zoen ik hem weer en ga met mijn hand langs zijn zij, zijn zwakke plek had die me verteld.

    Jayson
    IK haal mijn schouders op. 'Vraag het er maar'zeg ik droog en ga op de picknick tafel zitten. Ik kijk rustig voor me uit en bijt op mijn lip.

    Danny

    Hij kust net boven mijn geslachtdeel en komt weer terug. Ik giechel even. En wanneer zijn hand de goede plek in mijn zij raakt kreun ik even. Dan voel ik al het bloed naar beneden stromen. Ik voel hoe mijn erectie tegen zijn been drukt en laat daardoor een kreuntje los. Ik kus hem terug en sluit mijn ogen opnieuw. Mijn handen gaan langs zijn zij en bovenlichaam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik kijk hem aan. 'Je hebt toch wel gezegd dat ze moet blijven?' Ik kijk hem even aan, maar wacht niet op antwoord. Ik loop snel de tent in en tref daar een huilende Jasmine aan. Ik Sla mijn armen om haar heen. 'Jas wat is er gebeurt? Wat heb jij tegen Jayson gezegt en wat hij tegen jouw?'

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 1:29 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Bliebblieb Demi je laatste zin klopt niet :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik voel zijn erectie tegen mijn been en kreun even. Een zachte grinnik komt uit mijn mond. Daarna kus ik weer veder en laat mijn hand naar zijn erectie zakken en streel er even over. Ik voel hoe er bij mij ook al wat is gaan groeien. Ik kijk even naar Danny en onderbreek de zoen. 'Weet je, ik wil ook wel is weten hoe het voelt genomen te worden'zeg ik met een speelse grijns en druk mijn lippen weer op de zijne.

    Danny

    Ik slik even als hij dat zegt en breek de kus weer af.
    "Geloof me het doet eerst helse pijn." Zeg ik dan en kijk hem aan. Ik laat mijn hand over zijn rug gaan. Ik kijk hem recht aan en glimlach lichtjes naar hem. Echt het doet eerst pijn, maar dan is het wel lekker...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Ik zei dat ik gewoon wat meer aandacht had gewild, ook doir mijn oma enzo, en hij wou gewoon een dag met zijn vtienden doorbrengen, op precies de dag dat ik terug kom, ik wou gewon dat hij zei dat hij van me hiekd en dat hij wou dat ik bleef, maar dat kon hij blijkbaar niet zeggen'

    Andrew
    Ik kijk hem aan, 'Maar ik heb jij die pijn ook gedaan dus ik verdien het, doe maar gewoon'zeg ik en kijk hem aan. 'Zeg maar als je er klaar voor bent om het te doen' zeg ik en blijf hem aankijken.

    Isabella

    Ik denk even zwijgend na. 'Weetje Jasmine... Ik kan wel dingen gaan verzinnen dat Jayson gewoon moeilijk vind om dat te zeggen, maar ik weet niet of dat zo is. Ik weet wel dat ik de vriendschap met
    Je heb gemist.' Ik laat haar los en kijk haar aan. 'Ik wil die vriendschap terug en ik bedoel.... Sinds wanneer laat jij dingen verpesten door jongens? Ik bedoel... Laat Jayson lekker. Hij krijgt wel spijt en dan komt hij naar jouw, maar nu moet je aan jezelf denken. Je hebt geen ticket, dus je komt niet meer terug naar Nederland vandaag. Jasmine wil je alsjeblieft blijven vandaag en dan mee uit eten gaan?' Ik kijk haar vragend aan en geef haar nog een knuffel. 'Het komt allemaal wel goed. Dat weet ik zeker.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik voel de zenuwen door mijn lijf gieren.
    "I-ik heb een idee." Zeg ik dan.
    "Ik blijf zo liggen en jij gaat op mij zitten, dan kan je zelf regelen hoe je het wil en alsnog word je dan genomen." Ik kijk hem met scheefgehouden hoofd aan. Ik dorst het echt niet hem pijn te doen...
    Zeg ja, zeg ja...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.