• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138761

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 1:12 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Sorry was even eten]

    Danny

    Ik stoot nog even door, kreunend kom ik klaar. Ik geef nog een paar stoten en laat me dan rustig uit hem glijden. Ik leg mijn hand om zijn erectie en trek hem af tot hij ook komt. "Drew, that whas amazing!" Zeg ik met een grote glimlach en buiten adem. Nooit gedacht dat een jongen nemen zo leuk kon zijn.


    [En ik lette niet op haha.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Hij komt klaar en begint mij daarna af te trekken tot ik ook kom. Dat hoeft niet lang te duren want al snel kom ik met een luide kreun klaar. 'Dat was het zeker'zeg ik en trek hem tegen me aan om hem een kus te geven. Ik zit nog na te hijgen en kijk Danny glimlachend aan.

    Ian

    Ik vaar de haven in en zet de motor uit. Ik geef Austin de sleutels en spring de boot uit. Ik glimlach en kijk naar de restaurantjes. Het was echt gezellig. Ik draai me om en wacht op de andere.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik spring de boot uit door Jayson gevolgd en kijk even naar het restaurantje. Ik loop er rustig heen, zodat de andere gewoon kunnen volgen. 'Waarop had je eigenlijk gereserveerd?'vraag ik Ian.

    Isabella

    Ik kijk even naar de hoogte. Als ik nu spring is de kans groot dat ik door mijn enkel ga. 'Jongens wacht even,' roep ik ze na. Ik spring voorzichtig uit de boot en blijf tot mijn verbazing gewoon staan. Ik grijns en loop dan vlug achter ze aan. Ik sla mijn arm om Austin zijn middel. 'En nu kunnen we gaan. Welk restaurantje?' Ian wijst naar een restaurantje. 'Ik heb buiten geserveerd. Tafel aan het water. Wel zo mooi toch?' Ian grijnst en loopt er al heen. Ik grinnik en loop hem rustig achterna

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 14:53 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Drew trekt me tegen zich aan en geeft me een kus. We hijgen allebij nog na en ik kijk Drew glimlachend terug aan.
    "Deed ik je geen pijn nadat je ontspannen was geworden?" Vraag ik lichtbezorgd. Ik was een beetje in mijn andere kant over gegaan en dan weet ik niet goed wat ik doe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    We komen bij het restaurantje en ik ga in een stoel zitten. Ik kijk even wachtend naar de andere en daarna naar het water. 'Heey jongens, zullen we hierna uitgaan?'stel ik voor en kijk ze vragend aan.

    Andrew
    Ik schud mijn hoofd. 'Alleen aan het begin een beetje maar het viel wel mee'zeg ik met nog een kusje op zijn lippen. Ik duw Danny een beetje zodat die zit en ik ga zelf ook zitten met mijn arm om hem heen. Ik heb eigenlijk best wel dorst en pak een blikje bier. Ik neem een slok en kijk even naar het water waar je vanaf deze rots goed naar kan kijken.

    Isabella

    'Eh...' Ik bijt even twijfelend op mijn lip en loop naar de stoel aan het water. 'Ik weet nog niet. Ligt eraan.' Ik glimlach en kijk naar het water. 'Ligt eraan wat Jasmine gaat doen.' Ik kijk Austin even aan en kijk dan weer naar Jayson. Ian grijnst. 'Nou ik ga wel hoor,' lacht hij en gaat naast me zitten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik bijt even nadenkend op mijn lip. 'Ik ga denk ik wel maar niet tot heel laat'zeg ik en kijk ze even aan. 'Maar ik weet nog niet zeker, anders gaan jullie gewoon met ze tweeën'zeg ik en zie Jayson knikken.

    Danny

    Ik kijk met Drew mee over zee. "Ik heb ook dorst, mag ik alsjeblieft een blikje bier?" Vraag ik en kijk dan even naar Drew.
    Hij moet beslissen of ik het mag of niet, want zelf ga ik dat niet meer doen nu. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en wacht op antwoord.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik knik en glimlach even naar Austin en kijk dan naar Jayson. Ik wil iets zeggen over Jasmine, maar besluit dan toch mijn mond te houden. Aangezien ik de gezelligheid niet wil verpesten. Ik wenk de ober en bestel een Ice Tea. Ik kijk de andere vragend aan en wacht tot zij bestellen. 'Een cola,' glimlacht Ian en kijkt dan vervolgens om zich heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'En dan weer zo dronken worden?'vraag ik lachend en drink nog een paar slokken uit de mijne. 'Hier neem maar een paar slokken'zeg ik en kijk hem aan. 'Ik heb ook nog gewoon ander drinken hé'zeg ik tegen hem. Ik geef hem toch het blikje, ik hoopte niet dat die van een paar slokjes ook al helemaal raar werd.

    Austin
    'Doe mij ook maar een cola'zeg ik en hoor Jayson zeggen dat hij cola wilt. 'Oke, het komt er zo aan en ik breng zo de menu kaarten'zegt de ober en loopt weg. Al snel liggen de menu kaarten voor ons neus en ik kijk er even in.