• Ik weet niet of het hier moet, maar het gaat wel over mijn story. Niet dat het echt een probleem is maar okay.

    Ik heb boven de 500 lezers! 509 om precies te zijn, en ik ben heeeeeeel blij. Hihi. Ik ga zo mijn 50e hoofdstuk activeren, maar eerst een bedankje voor hun. En ik wou het graag hier melden... Omdat ik blij ben. En dat voor het eerst in de vakantie.



    Heeft iets/iemand jullie blij gemaakt vandaag? Tell me? Dan gaan we samen blij zijn en vieren.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 15:03 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja dat de nieuwe single van Nick en Simon op Youtube staat. En hij komt de 10de pas uit:'p


    Happiness is a form of courage.

    Awh, congratz! Eh idk, mijn ouders halen pizza voor me op, en dat maakt me ook blij? mihihihi


    Alleen maar tranen van geluk

    Uhm ik heb weer wat spulletjes voor mijn kamer gekocht. Nog maar een weekjeeeeeeee. _O_


    -

    Oooh en we eten vanavond lekker patatjes!<3333


    Happiness is a form of courage.

    Ik zag 1D in iCarly. It made my day.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    Ik zag 1D in iCarly. It made my day.


    El oh el, true fucking story.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat heb je mooi voor elkaar gekregen, gefeliciteerd!

    Ehm, vandaag ben ik niet echt 'blij' ergens om. Ik heb een fanfiction gelezen die me heel erg aan het denken heeft gezet. Het beïnvloedt m'n humeur een beetje.


    Searching heavens for another earth

    Ik ben er achter gekomen dat ik zelf muziek/afbeeldingen/gifs op mijn gsm kan zetten. :Y)


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.