• ^^)

    ?


    i put the fun in funeral

    The fuck?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ..Oké.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oké, Rutger neem dit niet persoonlijk. Kwil je wel helpen met de beveiliging van je website. Gewoon een betere controle check uitvoeren op topics.

    DarkSavior schreef:
    The fuck?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Hier zijn de mods voor, er zijn dus al mensen die Rutger hiermee helpen.
    Maar ik ben het met je eens dat het wel tijd is voor een nieuwe nieuwsbrief ;)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    lauratjeu schreef:
    Oké, Rutger neem dit niet persoonlijk. Kwil je wel helpen met de beveiliging van je website. Gewoon een betere controle check uitvoeren op topics.


    ... ?


    i put the fun in funeral


    Not all those who wander are lost.

    Haha :p , oké maar kwil jullie beveiligingsadviseur wel worden voor de website. Als jullie dat wel willen..

    -> Topic gesloten, er mogen geen topics worden geopend die normaal door Rutger of de mods geopend moeten worden en users horen ook geen topics in het subforum 'Nieuws' te plaatsen.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 21:48 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    lauratjeu schreef:
    Oké, Rutger neem dit niet persoonlijk. Kwil je wel helpen met de beveiliging van je website. Gewoon een betere controle check uitvoeren op topics.

    Uiteraard niet persoonlijk opgenomen.

    Ik heb je een PB gestuurd en ben erg benieuwd naar je controle check (Y)


    Dit is mijn signature...

    Brandybuck schreef:


    26 - 02 - '16

    Rutger schreef:
    (...)
    Uiteraard niet persoonlijk opgenomen.

    Ik heb je een PB gestuurd en ben erg benieuwd naar je controle check (Y)

    Je zou de userid die in de cookies staat opgeslagen kunnen vergelijken met de id's van de moderators en zo controleren of een ID toestemming heeft om een topic te maken in het geselecteerde subforum.

    Voorbeeld:

    //Verbinden met de database
    $query = "SELECT IsMod FROM members WHERE ID = $_COOKIE['auth']";
    $result = mysql_query($query);
    while($row = mysql_fetch_array($result, MYSQL_ASSOC))
    {
    if $row['IsMod'] = "1" {
    //doorsturen naar process.php en verwerken
    }
    else {
    //Terug sturen naar Forum index met de melding dat dit ID geen recht heeft om dat te doen.
    }
    }
    ?>

    Hier ga ik ervan uit dat IsMod bestaat en daarin een 0 staat als een user een normale user is en een 1 als deze een moderator is. Verder gaat ik ervan uit dat de tabel members bestaat en daar alles instaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hier ga ik ervan uit dat IsMod bestaat en daarin een 0 staat als een user een normale user is en een 1 als deze een moderator is. Verder gaat ik ervan uit dat de tabel members bestaat en daar alles instaat.


    Waaw, volgens mij ben jij een computernerd! (nerd)
    Awesome! Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Waaw, volgens mij ben jij een computernerd! (nerd)
    Awesome! Lol.

    Ik haat het als iemand mij zo noemt. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.