• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Blue lips, pale face
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Feline (Rebirthing) - Love is weird
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Vollmer (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    DarkSavior (Hipio) - The legend


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 20:00-21:00
    4) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 11:31 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dale Rutherford
    En anders moet je hem Gwaine noemen. Gwaine Rutherford


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Gwaine?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Lilium schreef:
    Zet je tas op de weegschaal.
    Je kan bijna alles daar kopen, neem echt alleen de dingen mee die je nodig hebt. Twee sets kleren bijvoorbeeld, een tandenborstel en tandenpasta, je bril (of whatever) en dingen die je écht nodig hebt. Vertel eens wat je hebt (:


    Oh god, nou, kleding (wel een paar setjes, waarvan één in mijn handbagage gaat). Toilettas. Notitieboekjes, zonder kan ik echt niet. Maar ik heb er al wat dingen uitgehaald, dus ik zie wel hoe het komt.

    @Frodo Ik ga een jaar naar Amerika. Naar het plaatsje Nederland in Texas. En ja, ik ben bloedserieus, lol (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Mijn scène is afgelopen en ik moet nu even goed gaan nadenken hoe ik dit ga schrijven, dus ik stop met de word-war (:
    Ik heb 968 woorden geschreven en in het totaal nu 14023 (:
    15K, here I come!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    & @ Rosings, ik zou Devon doen. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vivaldi schreef:
    (...)

    Oh god, nou, kleding (wel een paar setjes, waarvan één in mijn handbagage gaat). Toilettas. Notitieboekjes, zonder kan ik echt niet. Maar ik heb er al wat dingen uitgehaald, dus ik zie wel hoe het komt.

    @Frodo Ik ga een jaar naar Amerika. Naar het plaatsje Nederland in Texas. En ja, ik ben bloedserieus, lol (krul)


    Dan zit je toch niet aan 23 kilo, met zo weinig in je koffer? Dat moet wel lukken. Hoe snel kan je daar dingen kopen? En wat ga je daar doen? En zit je in een gastgezin of whatever?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vivaldi schreef:
    (...)

    Oh god, nou, kleding (wel een paar setjes, waarvan één in mijn handbagage gaat). Toilettas. Notitieboekjes, zonder kan ik echt niet. Maar ik heb er al wat dingen uitgehaald, dus ik zie wel hoe het komt.

    @Frodo Ik ga een jaar naar Amerika. Naar het plaatsje Nederland in Texas. En ja, ik ben bloedserieus, lol (krul)

    Mag ik mee in je koffer?

    Die topics gaan trouwens snel :O


    Ex astris, sciencia

    Goed bezig iedereen! [: Ik zit nu op ongeveer 5k bij mijn 'nieuwe' verhaal.


    comfort in c h a o s

    Rosings schreef:
    Gwaine?

    Jup Gwaine ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Austen schreef:
    Goed bezig iedereen! [: Ik zit nu op ongeveer 5k bij mijn 'nieuwe' verhaal.


    Super (: Je gaat weer lekker snel ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wilt iemand met mij zo nog een word war doen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wilt iemand met mij zo nog een word war doen?


    Mijn ideeën zijn voor vandaag echt helemaal op, sorry.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Super (: Je gaat weer lekker snel ^^

    Ja, maar nu gaat dat nog, er komen echt nog moeilijke stukken in het verhaal als ze steeds zieker en zieker wordt, ze een testament moet schrijven etc. dus wil ik waar meer tijd voor over hebben. ^^


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ja, maar nu gaat dat nog, er komen echt nog moeilijke stukken in het verhaal als ze steeds zieker en zieker wordt, ze een testament moet schrijven etc. dus wil ik waar meer tijd voor over hebben. ^^


    Ik snap het (: Veel succes ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik snap het (: Veel succes ^^

    Dank je! (:
    @Assasin: Ik wil wel?


    comfort in c h a o s