• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Blue lips, pale face
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Feline (Rebirthing) - Love is weird
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Vollmer (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    DarkSavior (Hipio) - The legend


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 20:00-21:00
    4) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 11:31 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    En mijn username op NaNo is trouwens Hipio


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dankjeweel. Is het trouwens mogelijk dat bij mij verhaal naam een link word gemaakt naar mijn storie waarin het verhaal ook staat?


    Ik heb dat eigenlijk bij niemand gedaan, maar ik kijk morgen wel even, ik ga nu slapen (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik heb dat eigenlijk bij niemand gedaan, maar ik kijk morgen wel even, ik ga nu slapen (:

    Okaay. Weltrusten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik stop voor vandaag met iets meer dan 26k. Mission accomplished! *O*

    Make that 30k en ik kom morgen mijn bed niet uit voor twee uur. :W

    @Lilium

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 3:24 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Meh, ik heb een idee voor een ander verhaal, maar ik mag er van mezelf pas aan beginnen als ik de 50.000 heb gehaald omdat ik dat anders niet red.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik moet straks weer 3/4 pagina's herschrijven voor NaNo D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik moet straks weer 3/4 pagina's herschrijven voor NaNo D:

    Pas je dan dingen aan of verwijder je het echt en schrijf je het opnieuw?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Pas je dan dingen aan of verwijder je het echt en schrijf je het opnieuw?

    Beide. Sommige dingen vind ik echt te kinderlijk en die schrijf ik dan helemaal opnieuw. Wat soms stukken van 500 à 1.000 woorden zijn. Maar soms hoef ik alleen een woord te veranderen of de zin iets anders te schrijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Beide. Sommige dingen vind ik echt te kinderlijk en die schrijf ik dan helemaal opnieuw. Wat soms stukken van 500 à 1.000 woorden zijn. Maar soms hoef ik alleen een woord te veranderen of de zin iets anders te schrijven.

    Ah, oké, ik snap het. *gaat even kijken bij Quizlet-versie waar je verhaal over gaat*


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Ah, oké, ik snap het. *gaat even kijken bij Quizlet-versie waar je verhaal over gaat*

    Hahaha, have fun. Het eerste bewerkte hoofdstuk staat er al op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha, have fun. Het eerste bewerkte hoofdstuk staat er al op.

    Het ziet er wel leuk uit (: Maar misschien is het een idee om alinea's te gebruiken? Dat vind ik zelf altijd makkelijker lezen.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Psychotic schreef:
    (...)
    Het ziet er wel leuk uit (: Maar misschien is het een idee om alinea's te gebruiken? Dat vind ik zelf altijd makkelijker lezen.

    Die gebruik ik toch ook? Zie je die tabs in het verhaal niet?
    En dankjewel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Die gebruik ik toch ook? Zie je die tabs in het verhaal niet?
    En dankjewel.

    Hmm, ja, maar persoonlijk vind ik witregels overzichtelijker. Dat is alleen mijn mening hoor, jij moet natuurlijk gewoon schrijven zoals jij dat prettig vindt.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Wil iemand anders nog meer een link in de beginpost naar zijn/haar verhaal?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dankjeweel. Is het trouwens mogelijk dat bij mij verhaal naam een link word gemaakt naar mijn storie waarin het verhaal ook staat?


    Wil de link naar je NaNo story of naar je Q story?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.