• National Novel Writing Month is weer begonnen!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William 50K
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans 50K | Blue lips, pale face
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Rosings (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    Emrys (Taraluis) - Long road home
    Feline (Rebirthing) - Love is weird
    Assassin (Niksel) - A sailor's grave
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bagginses (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - For better or worse
    Barnabas (BarnabasCollins) -
    MissStylesx (UnderTheStarsx) -
    Psychotic (Nemhain) - Perfect enemy
    Mylintis (Demesio) - The first snowflakes
    Scharry (Scharry) -
    Seelisch (Seelisch) - Writersblock
    Buttzville (EllenQuizlet) - Don't wake me up
    Vollmer (Halissa) - You steal my heart
    Danelaw (Ancient) - Hunting the predator
    DarkSavior (Hipio) - The legend


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en je vooruitgang neer te zetten.

    Succes iedereen!


    Q-wordwars: (elke dag)
    1) 13:00-14:00
    2) 15:00-16:00
    3) 20:00-21:00
    4) 21:30-22:30

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 11:31 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    12k.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Bijna 23k :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik stop met 14K voor vandaag (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik werd een beetje afgeleid dus zit ik nu aan de 1166 nu.
    In totaal heb ik 9,2k.


    Your make-up is terrible

    Ik heb 1.5k geschreven. Stomme olympische spelen. >.<


    comfort in c h a o s

    Ik heb nu, op dit moment, best wel een kut gesprek met mijn vriend o;
    Ik ga in Schotland studeren en we hebben het er nu over hoe we het doen dan, en we denken allebei dat het het beste is als we elkaar laten gaan. Maar verdomme ><


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Ik heb nu, op dit moment, best wel een kut gesprek met mijn vriend o;
    Ik ga in Schotland studeren en we hebben het er nu over hoe we het doen dan, en we denken allebei dat het het beste is als we elkaar laten gaan. Maar verdomme ><


    Dat is dan ook niet echt een waardige relatie... Als jullie echt van elkaar houden is het toch gewoon beter om contact te houden via msn, skype, telefoon en misschien een tripje.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is dan ook niet echt een waardige relatie... Als jullie echt van elkaar houden is het toch gewoon beter om contact te houden via msn, skype, telefoon en misschien een tripje.


    We weten ook nog niet of het wel voor altijd is. Maar ik ben ziek, en een stress situatie als verhuizen naar een ander land is niet goed voor me, en dan heb ik alle energie nodig voor mezelf >< Long story o;


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Dat is echt rot voor je...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Dat is echt rot voor je...



    Yeah, thanks (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik doe vanaf nu ook mee aan NaNo met het verhaal The Legend (Camp NaNo link)
    Ik zet het verhaal, zoals je dus kunt zien, ook op Quizlet zodat mensen kunnen meegenieten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik doe vanaf nu ook mee aan NaNo met het verhaal The Legend (Camp NaNo link)
    Ik zet het verhaal, zoals je dus kunt zien, ook op Quizlet zodat mensen kunnen meegenieten.


    Ik zet je erbij (: Heb je ook al geschreven?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij (: Heb je ook al geschreven?

    Ja nogal. Maar dat is van wat ik al had. Ik wil tijdens NaNo mijn boek herschrijven en verbeteren. Ik had toen ik begon 24717 en na het herschrijven van 3 pagina's 24865.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 23:05 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ja nogal. Maar dat is van wat ik al had. Ik wil tijdens NaNo mijn boek herschrijven en verbeteren. Ik had toen ik begon 24717 en na het herschrijven van 3 pagina's 24865.


    Aha, super! (: Nou veel plezier en succes met NaNo!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 23:06 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Aha, super! (: Nou veel plezier en succes met NaNo!

    Dankjeweel. Is het trouwens mogelijk dat bij mij verhaal naam een link word gemaakt naar mijn storie waarin het verhaal ook staat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.