• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 14:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fertilis
    "Wat voor dromen?"vroeg ik aan haar.Niet veel later kwam Angel ook de tent ingelopen."hoi."zei ik tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'hooi Angel, goed geslapen?' Vroeg ik 'wil je voor mij een appel pakken?' Vroeg ik terwijl ik mijn ogen groter maakte zodat het .et de ogen van de gelaarste kat uit shrek leek


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Feline

    'over mijn verleden' antwoorde ik Fertilis 'toen ik bijnabdood ging kwam het terug weetje.'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel

    Ik kwam binnen en eerst zei Fertilis hoi en daarna Feline. 'Nja beetje jij?'. Daarna vroeg ze of ik ook nog een appel voor d'r wou plukken 'Ik kom er net vandaag maar ja. Wie wil er nog meer een appel? Want ik ga ze NU halen!' riep ik. Ik keek nog even naar Feline en Fertilis, die opeens wel erg close waren, en liep toen de tent uit.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 11:57 ]


    Do what people say you can't.

    [OKE IK HEB BESLOTEN DAT KAYLEE IN HET RAVIJN ZIT EN HET GAAT HELEN, WOEW]

    Kaylee McCarty

    Ik drukte mijn handen tegen elkaar en sloot mijn ogen. Met moeite liet ik het ravijn steeds minder worden. Op een gegeven moment drukte ik tegen elkaar. Maar ik zat ertussen. Met alle kracht maakte ik een plant waarop ik naar boven schoot. Toen besefte ik dat ik zojuist bijna dood was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Feline

    'was je bang dat ik dood zou gaan?' vroeg ik aanvFertilis


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (woow iedereen gaat opeens bijna dood xD)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel
    Ik liep naar de weer eens voor de verandering naar de appelboom. 'Hoi appelboom!'. Ik zwaaide nutteloos naar de boom. 'Er zijn nog mensen die jou appels willen eten dus vind je het goed als ik er een paar pluk?' vroeg ik aan de boom.

    {oke vaag stukje i know}


    Do what people say you can't.

    CatEyes schreef:
    (woow iedereen gaat opeens bijna dood xD)


    {ja haha}


    Do what people say you can't.

    Fertilis
    Ik knikte begrijpelijk,mijn verleden was ook niet bepaald een toppertje.'was je bang dat ik dood zou gaan?'vroeg ze me."Toen Liam zij dat je op de grond lag brak mijn hart."zei ik met een brok in mijn keel."Ik wou je niet verliezen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    'Hey' zei Matheo schor. Het klink wel schattig. 'Hoi' ik ddraaide me om zodat ik zijn gezicht kon zien. Uk legde mijn voorhoofd tegendat van hem en sloot mijn ogen. Ik wilde dat dit moment nooit voirbij ging.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Feline

    'ik wil jou ook nooit kwijt' zei ik. 'toen ik half dood was zag ik weer hoe mjn broertje en moeder dood gingen' ze ik. 'ik was ook beldolven onder een auto. Ik hoorde dood te zijn. Maar zoals je ziet, was ik dat niet'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Matheo
    'hoi'zei ze een draaide zich om en legde haar voorhoofd tegen de mijne.Ze sloot haar ogen weer.Ik drukte een kusje op haar lippen en genoot even van het moment dat ik haar nog heb.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {oke ik ga weer vaag met mijn boomgesprek verder xd}
    Angel
    Met een iets zwaardere stem deed ik net alsof ik de boom was: 'Nee Angel dat mag niet je heb al een appel geplukt vanochtend'. 'Awwhh maar hij is niet voor mij!'. 'Voor wie dan?'. 'Voor degene die nog in de tent zijn, meneer boom'. 'Ow dan krijg je er wel een paar. Hier is een mand'. Uit mijn verbazing zag ik dat er een mand naar beneden viel van takjes met appels erin. Ik pakte de man op en rende gillend naar de tent.

    {deze is echt nog veel vager xd maar dat is leuk


    Do what people say you can't.

    Fertilis
    "Wat erg van je oudersen broertje."zei ik meelevend.Ik had zelf geen ouders,maar ik had ze nooid gekend.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH