• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty PainEnds (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones PainEnds

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 14:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    ik liet Fertilis los. 'ik heb een idee' zeu ik 'we kunnen een soort chalange day doen, dan leren we elkaar beter kennen'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    "Chalance day?"vroeg ik."En wat is dat dan?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'ehm van over de streep...... Met die man die ook uit de kast presenteerde en mee deed met die koffie reclame'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    Vragend keek ik haar aan."Ik heb nooit naar tv gekeken."zei ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Feline

    'das kut he? Ik kon soms meekijken bij mensen thuis, mar verder heb ik ook niet vel geslzien...'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Feretilis
    "Maar hoe gaat dat dan?dat spel?"vroeg ik


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {sorry was ff weg mn moeder zat aan de telefoon op mijn kamer waar precies mijn laptop stond}


    Do what people say you can't.

    Kaylee McCarty

    Vrolijk huppelde ik de tent in en hoorde iets over een spel. 'Spel?' vroeg ik. Ik at wat bessen die ik had geplukt en keek toe naar de mensen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Angel
    We zaten allemaal in de tent. Feline had het over zo'n challenge day. Ik had er wel eens van gehoord maar ik wist niet hoe dat ging. Net op dat moment dat ik het wou vragen kwam Kaylee binnen gehuppeld, ze hoorde namelijk het woord spel. Ze at ook bessen. 'Kaylee hoe kom je aan die bessen want die heb ik hier nog nooit gezien?' vroeg ik aan haar.


    Do what people say you can't.

    Kaylee McCarty

    'Laten groeien, duhh?' zei ik tegen het meisje. 'Ben je gek ofzo, tuurlijk heb je die hier nooit gezien. Ik heb ze zelf gemaakt' zei ik. 'Maar wat voor spel?' vroeg ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Feline

    'het is niet echt een spel.... het begind dat je in een groepje zit en dan heb je de zin: als je me echt zou kennen zou je weten dat... en dat vul je dan aan.'zei ik.
    'daarna heb je een lijn, en dan zegt de begeleider iets, bijvoorbeeld "stap over de streep als je ooit gepest bent omdat je te dun, te dik, te groot, of te klein was" en als dat dan voor jou van toepassing is, dan stap je over de streep'ging ik door 'snap je?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Fertilis
    ik maakte een 'O' gebaar."Zo bedoel je dus,ik wil het best wel spelen."


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik ga een nieuw hoofstukje schrijven voor mijn Geweldige storie Me As The Avatar
    dus reageer ik minder snel)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel
    'Oh nou sorry hoor ik wist niet dat jij dat kon. Ik bedoel ik ken je net een dag ofzo'. Eerst lief binnen komen en dan gelijk bichty doen? Dat kind werkt me nog op m'n zenuwen. Het zal lastig voor mij worden om haar niet te negeren maar wat moet dat moet. Feline legde uit van 'over de streep' nou precies was. 'Oh dat programma, ja dat het ik wel eens gezien' zei ik.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 14:39 ]


    Do what people say you can't.

    Ardens
    "Dus,wij moeten als antwoord over een lijn stappen?"vroeg ik verward en nam een hap van mijn appel.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH