• Stel nou, Hemel en Hel bestaan. Als je dood bent en je wordt begraven ga je de grond in, maar in de grond zit Hel, dus dan ga je technisch gezien naar de Hel.
    En in de Hel is overal vuur, right? Dus als je gecremeerd wordt ga je ook naar Hel, right?
    Hier denk ik dus al zo'n 2 jaar over na. :"D
    Ik weet dat de dood geen leuk onderwerp is, maar gewoon.

    Ook, lijkt het me wel tof als het Tetris deuntje gespeeld wordt als ze mijn kist laten zakken [al denk ik niet dat ik begraven wil worden.]. :')

    Wat is dat voor onzin? Kan je daar serieus al 2 jaar over nadenken zonder te beseffen dat als je doodgaat, je lichaam en geest elkaar loslaten en apart verder gaan?


    Your make-up is terrible

    Dat is... ver nagedacht :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, zo heb ik er nog nooit over gedacht! Maar ik snap je best, maar ik geloof niet zo in hemel en hel. Ook niet in geesten, maar ik denk wel dat er meer is. En daarmee bedoel ik geen God ofzo. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Wat Assasin zegt. Ik zou graag gecremeerd worden en dan ga ik heus niet naar de hel. :') Ik geloof in het leven na de dood.


    You are beautiful, you are love.

    Dat is nogal een... deprimerend onderwerp gedachte om te hebben hoor, loslaten!!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 19:58 ]


    -

    Impressie schreef:
    Wat Assasin zegt. Ik zou graag gecremeerd worden en dan ga ik heus niet naar de hel. :') Ik geloof in het leven na de dood.

    Ik geloof dat mensen totaal over het "stel nou" stuk heen lezen. :')

    Ik denk ook wel eens na over de dood. Er is niks mis mee want het is iets dat er nou eenmaal is. Iedereen gaat dood.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:02 ]


    Believe in yourself.

    Assassin schreef:
    Wat is dat voor onzin? Kan je daar serieus al 2 jaar over nadenken zonder te beseffen dat als je doodgaat, je lichaam en geest elkaar loslaten en apart verder gaan?

    Dat is hoe zij er over denkt, dit is hoe jij er over denkt en ik geloof in reïncarnatie. Maar NIEMAND weet wat er nou eigenlijk gebeurd als je dood gaat.
    Maybe your just going to the nothingness. Who knows?

    Eigenlijk kom je best arrogant over op deze manier. Alsof je wilt zeggen dat je alles beter weet terwijl iedereen weet dat je standpunt ABSOLUUT geen FEIT is. Omdat zoals ik al zei: niemand weet hoe het is na de dood.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:10 ]


    Believe in yourself.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik geloof dat mensen totaal over het "stel nou" stuk heen lezen. :')


    There is nothing more badass than being yourself

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik geloof dat mensen totaal over het "stel nou" stuk heen lezen. :')


    Ohja sorry, dat is ook zo. Ik vind het ook wel een interessante gedachtegang, daar niet van, maar ik was er zelf nooit opgekomen. (:


    You are beautiful, you are love.

    als je al in hemel en hel zou geloven zou je weten dat het niet zo is dat de hel onder de grond zit en de hemel in de lucht :') maar vind t niet een geheel onlogische beredenering


    Life is hard, just break it with your head <3

    Maar als je gecremeerd wordt gaat de rook naar de hemel?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Assassin schreef:
    Wat is dat voor onzin? Kan je daar serieus al 2 jaar over nadenken zonder te beseffen dat als je doodgaat, je lichaam en geest elkaar loslaten en apart verder gaan?

    Dat dus. Je gaat echt niet altijd naar de hel. En ja ik stel het me voor, maar de logica klopt voor geen meter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tempesta schreef:
    Maar als je gecremeerd wordt gaat de rook naar de hemel?

    Als je word gecremeerd dan wordt dat in een dichte oven gedaan en wordt de rook weggezogen. Volgens mij? Maar als je nou wordt verbrand op de "heksen-manier", dus buiten, dan gaat de rook naar de hemel, ja...


    Believe in yourself.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat dus. Je gaat echt niet altijd naar de hel. En ja ik stel het me voor, maar de logica klopt voor geen meter.

    In geen enkele mening over leven, dood en ondood en "afterlife" zit logica.


    Believe in yourself.