• *Waarschuwing, 1D topic voor als je dat nog niet had gemerkt*

    Vandaag zag ik dat Harry nu drie nieuwe tattoo's heeft, ik loop een beetje achter ik weet het.

    Maar wat staat er nou op zijn linkerpols?

    Want daar heeft hij ook een tattoo

    En ik heb gehoord dat de A die hij ook op zijn arm heeft laten zetten dat staat voor zijn moeder of heb ik dat verkeerd gehoord?


    Physics is awesome

    Ik dacht dat hij maar een tattoo had?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Ik dacht dat hij maar een tattoo had?


    Nee, hij heeft er vier. Bij Zayn ben ik overigens al de tel kwijt.


    Physics is awesome

    Je loopt achter? Gee, ik wist niet eens dat er eentje was,wel bij Zayn


    -

    Ik wist niet eens dat hij een tattoo had. Haha! Maar ik had dan ook niet verwacht dat je op hun leeftijd in Engeland al tattoo's mag laten zetten. Ze zijn daar best wel streng en zo... Maar waarschijnlijk is het gewoon legaal. En best awesome.


    Believe in yourself.

    Ik weet dat sommigen leden een tattoo('s) hebben, maar hoeveel en wat weet ik niet (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    'I can't change' staat er op zijn linkerpols,

    op zijn bovenarm staat een ster, een A, die staat voor zijn moeder, daar is er ook nog een jing jang simbool geplaats om de 'HI' tatoo weg te werken, en nog een tekstje 'won't stop 'till we surrender'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 22:16 ]

    Plaatje lukt dus niet maar er staat I can;t change op de bovenkant van zijn pols.
    Gevonden op google je beste vriend.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 22:16 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Lynnx schreef:
    'I can't change' staat er op zijn linkerpols,

    op zijn bovenarm staat een ster, een A, die staat voor zijn moeder, daar is er ook nog een jing jang simbool geplaats om de 'HI' tatoo weg te werken, en nog een tekstje 'won't stop 'till we surrender'


    Dus dan heeft hij er vijf maar waarom had hij dan de Hi tattoo gezet om er daarna een andere tatto neer te zetten?


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Dus dan heeft hij er vijf maar waarom had hij dan de Hi tattoo gezet om er daarna een andere tatto neer te zetten?


    geen idee, ik denk dat hij het leuk vond, maar na een tijdje toch niet meer of zo x

    Occhi schreef:
    (...)

    Dus dan heeft hij er vijf maar waarom had hij dan de Hi tattoo gezet om er daarna een andere tatto neer te zetten?

    die Hi had Zayn gezet - zeggen ze - nu heeft Zayn trouwens ook een nieuwe tattoo in zijn hals. Er staat 'Hey?' en hoogstwaarschijnlijk heeft Harry dat gedaan.


    Save me from myself.

    Ik vind tattoo's wel oké,maar ze beginnen te overdrijven,vind ik. -_-


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    FabiLouis schreef:
    Je loopt achter? Gee, ik wist niet eens dat er eentje was,wel bij Zayn


    26 - 02 - '16

    Rembrandt schreef:
    Ik vind tattoo's wel oké,maar ze beginnen te overdrijven,vind ik. -_-


    Ja, vooral Zayn. Die wil zich volgens mij helemaal vol zetten. Kijk, die ster die Harry had laten zetten en die tekst er onder vind ik wel mooi en die tekst rond zijn pols ook maar die A en dat jing, jang teken vind ik een beetje overdreven.


    Physics is awesome

    Hij heeft ook nog een plectrum op zijn linkerarm staan, die is ook nieuw.

    1DMarissa schreef:
    Hij heeft ook nog een plectrum op zijn linkerarm staan, die is ook nieuw.


    O, daar had ik nog niks over gehoord of gelezen.


    Physics is awesome