• *Waarschuwing, 1D topic voor als je dat nog niet had gemerkt*

    Vandaag zag ik dat Harry nu drie nieuwe tattoo's heeft, ik loop een beetje achter ik weet het.

    Maar wat staat er nou op zijn linkerpols?

    Want daar heeft hij ook een tattoo

    En ik heb gehoord dat de A die hij ook op zijn arm heeft laten zetten dat staat voor zijn moeder of heb ik dat verkeerd gehoord?


    Physics is awesome

    En het is gebeurd. Meneer heeft een kleerhanger op zijn arm.

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 aug 2012 - 22:33 ]


    Levensgenieter.

    dicasp schreef:
    EN HET IS GEBEURD. MENEER HEEFT EEN KLERENHANGER OP ZIJN ARM.


    Whutt


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Whutt


    Harry's new tattoo;



    Zayn's new tattoo:


    Levensgenieter.

    dicasp schreef:
    (...)

    Harry's new tattoo;



    Zayn's new tattoo:



    Maar Harry laat ze alleen op zijn linkerarm zetten en Zayn laat ze meer verspreid zetten.


    Physics is awesome

    dicasp schreef:
    (...)

    Harry's new tattoo;



    Zayn's new tattoo:



    O_O


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Damn, die zijn lelijk. Zonde.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    Damn, die zijn lelijk. Zonde.


    Dat ben ik wel met je eens, tenminste als je het over de tattoo's hebt. Een zin zoals Harry er twee van heeft en die ster vind ik nog wel mooi maar dat ie dan verder nog tattoo's laat zetten vind ik een beetje overdreven.


    Physics is awesome

    Weetje, Harry heeft steeds relaties met vrouwen.
    En ik ben een jaar directioner en heb nog nooit wat gehoord over dat Harry en Zayn bi zouden zijn. N-O-O-I-T.


    nothing is true, everything is permitted.

    Tattoo's zijn mooi, maar Harry laat gewoon rara dingen zetten. Ik heb vandaag ook gelezen op jim dat hij een nieuwe heeft op zijn linkerschouderblad met zijn Xfactor nummer. Maar zoals met die kleerhanger en dan die Hi en de ster enzooo wtfuck. I can't change vind ik tot nu toe de mooiste. Heb ook gelezen dat Harry van plan is zijn hele linkerarm tot aan zijn elleboog vol te zetten, dus ik weet niet. Weet voor zover n,iet of het waar is of niet. Ik vind het wel zonde dat hij zo'n rare dingen laat zetten en allemaal bij elkaar in de buurt?? Ik denk dat we het nooit echt zullen begrijpen!


    Out of sight but not out of mind

    Ik vind het op zich wel mooi dat ze er een paar hebben. Maar nu mogen ze wel stoppen.. Ik vond Zayn's peaceteken ook al niet mooi meer. Maargoed, zijn lichaam.


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Occhi schreef:
    (...)

    Ja, vooral Zayn. Die wil zich volgens mij helemaal vol zetten. Kijk, die ster die Harry had laten zetten en die tekst er onder vind ik wel mooi en die tekst rond zijn pols ook maar die A en dat jing, jang teken vind ik een beetje overdreven.

    Sorry maar ik vind dat Zayn wel heel erg te ver gaat met al die tattoo's Ik vind het echt niet mooi meer... Ik vond die eerste paar zoals die jing jang enzo wel mooi... maar nu word het (net zoals Harry) gewoon random... Ik vind dat ze beiden moeten stoppen met tattoos zetten... Maarja... Dat is mijn mening... Het is niet mijn lichaam, hun moeten er over beslissen.>. Maar ik vind het niet mooi.


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik vind ze totaal niet mooi.


    26 - 02 - '16

    JustYouAndMe schreef:
    (...)
    Sorry maar ik vind dat Zayn wel heel erg te ver gaat met al die tattoo's Ik vind het echt niet mooi meer... Ik vond die eerste paar zoals die jing jang enzo wel mooi... maar nu word het (net zoals Harry) gewoon random... Ik vind dat ze beiden moeten stoppen met tattoos zetten... Maarja... Dat is mijn mening... Het is niet mijn lichaam, hun moeten er over beslissen.>. Maar ik vind het niet mooi.


    Ja, nu zet hij random tattoo's. Dat vind ik jammer want een tattoo kan heel mooi zijn. Bij Harry ook de teksten en de ster vind ik mooi maar de rest vind ik niet mooi. Maar zoals jij al zegt, het is hun lichaam. Ik zal mijn lichaam waarschijnlijk nooit zo vol zetten.


    Physics is awesome

    Een paar kleine tattoo's oké, maar nu gaan ze te ver, vind ik.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Die kleerhanger is echt gaaf :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf