• nermaal school;

    -vinden ze het erg dat je te laat komt
    -als je een leerkracht uit scheld krijg je een nota of moet je naar de directeur.
    -als je gsm afgaat moet je hem afgeven.
    -als je eet in de klas of drinkt krijg je een nota.
    -word je de klas uitgestuurd.

    mijn school;

    -vinden ze het juist tof dat je te laat komt n_n want dan kunne ze u klote!
    -als je een leerkracht uit sheld geeft die gewoon een dikke vette steek terug.
    -als je gsm afgaat neem je gewoon op.
    -als je eet of drinkt in de klas zeggen ze er meestal niet sop zolang je de papiertjes maar weg smijt.
    -In mijn school word je de klas niet uit gestuurd,je trapt het zelf af.
    -In mijn school is het nermaal dat je pas na de middag of het laatste lessuur naar school komt.
    -...


    And you know,i liked it(cool)

    Oke ik kom bij jou op school!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik naar jou school willen! :O xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Zalige school!!


    Real music is hidden behind the notes

    salk mr nr jouw sgool kome ? x3


    We can only learn to love by loving.

    salk mr nr jouw sgool kome ? x3

    Jha ö en neem chipz mee n_n<3

    als je bij ons telaat kmt ga je lekker kletsen met meneer storm n.n en dan zeg je als je de les binnenkomt komt '' ik zat te praten met meneer storm'' want hij is vertrouwenspersoon voor mense met probs. =D

    als je bij ons telaat kmt ga je lekker kletsen met meneer storm n.n en dan zeg je ls j inde les komt '' ik zat te praten met meneer storm'' want hij is vertrouwenspersoon voor mense met probs. =D

    Aaaaah naha :').Bij ons is het dan van; waar zate?en dan is het meest gebruikte antwoord; in men bed!

    (...)
    Jha ö en neem chipz mee n_n<3


    Is goed x33


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Is goed x33

    Okhe n_n
    ik verwacht u maandag in het kta in lokaal 214 XD

    (...)
    Aaaaah naha :').Bij ons is het dan van; waar zate?en dan is het meest gebruikte antwoord; in men bed!

    Oke dat ga je dus zo hard toch neit menen?! En dat pikken ze, oke het is offcieel ik kom bij jou op school[/Kan vast wel bivakeren bij Charissa.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Okhe n_n
    ik verwacht u maandag in het kta in lokaal 214 XD


    O_o mr dan kank nie.. ik moet nr les vn de politie n_n << ja dudee die gasten sijn lol x3 n_n


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind het eigelijk wel fijn dat het bij mij niet zo werkt. :'D


    blame the bully.

    (...)
    Oke dat ga je dus zo hard toch neit menen?! En dat pikken ze, oke het is offcieel ik kom bij jou op school[/Kan vast wel bivakeren bij Charissa.]

    Jha ik meen da n_n daar straks bij informatica zgt er iemand van mijn klas; khem honger!wa zegt die leerkracht; pak maar iet om te ete manekke!

    (...)
    Jha ik meen da n_n daar straks bij informatica zgt er iemand van mijn klas; khem honger!wa zegt die leerkracht; pak maar iet om te ete manekke!

    o.O Ik even sprakeloos en dat ben ik nooit.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik wil ook zo'n school!!
    x'D


    AAP