• nermaal school;

    -vinden ze het erg dat je te laat komt
    -als je een leerkracht uit scheld krijg je een nota of moet je naar de directeur.
    -als je gsm afgaat moet je hem afgeven.
    -als je eet in de klas of drinkt krijg je een nota.
    -word je de klas uitgestuurd.

    mijn school;

    -vinden ze het juist tof dat je te laat komt n_n want dan kunne ze u klote!
    -als je een leerkracht uit sheld geeft die gewoon een dikke vette steek terug.
    -als je gsm afgaat neem je gewoon op.
    -als je eet of drinkt in de klas zeggen ze er meestal niet sop zolang je de papiertjes maar weg smijt.
    -In mijn school word je de klas niet uit gestuurd,je trapt het zelf af.
    -In mijn school is het nermaal dat je pas na de middag of het laatste lessuur naar school komt.
    -...


    And you know,i liked it(cool)

    [center][/center]

    ik wil ook zo'n school!!
    x'D


    Kom astrid dan ga je met mij mee op de fiets nr Joyce n_n en dan sien we ivy ook nog is n_n


    We can only learn to love by loving.

    [center][/center](...)

    Kom astrid dan ga je met mij mee op de fiets nr Joyce n_n en dan sien we ivy ook nog is n_n

    Gheghe,x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik wil bij jouw op school geef me het
    adres en ik kom gelijkxD


    You are so god damn Sexy <3

    ik wil bij jouw op school geef me het
    adres en ik kom gelijkxD

    Euhm..
    kta lier :')

    wa zit gij ergens op school?


    I need you like a heart needs a beat

    -In mij school pak je als je te laa komt een uitvlucht Er was zelfs die zij dat hij zich 's morgens was vergeten te wassen en die mensen slikken dat allemaal >,<

    -Als je leerkrachten uitscheld gaan ze ofwel huilend weg en halen ze de onerdirectrice ofwel nemen ze de volgende dag hun papa mee naar school.

    -Als je GSM afgaat horen ze het niet eens >,<

    -Bij ons zien ze niet eens dat je een kauwgom in de klas bent aan het kauwen ^^

    -Hier wordt je de klas wél uitgestuurd en dan zeggen ze dat je naar de onderdirectrice moet alleen zet je uu dan gewoon ff op de trap of ga je een wandeling maken.

    --Bij mijn school zeggen ze dat we tijdens de coopertest ofzo gewoon onze ipod/MP3 mogen meedoen en die opzetten tijdens het lopen.

    Ik kom bij u op school! o_O


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    *pakt inschrijfformulier*


    No growth of the heart is ever a waste

    GODD*MNIT: Wij hebben morgen die verrekte coopertest en voor het eerst sinds ever mogen we de mp3 niet aanhebben en laat het nou net het jaar zijn dat ik voor het eerst op school kom.
    Kl**thommels...
    De gefrustreerde muziekfreak heeft gesproken. (6)


    No growth of the heart is ever a waste

    waar is je school?

    dan kom ik daar ook heen


    <3

    nja, ik overslaap me toch altijd dus dan denk ik: bwa, ben toch al te laat, kan ik eve goed pas tegen de middag gaan xD

    en voor de rest is onze school wel ong zoals jullie, maar ietsie strenger.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik wil ook die school o___O
    Zo jaloers x')

    Wow,,
    oke.
    Ik eh zeg niets.


    Life is hard and then we die

    Joyce mag ik bij uu op school komen? [á]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    OMG!! ik wil ook naar jou school toe verhuizen :O
    ik loop gewoon over naar jou school ^^