• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. (…) besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    -16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    Rollen

    7 meidenVoorlopig VOL
    - Nuría Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Day - Jamyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    7 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones.- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade Rechazame

    Invullen rol:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18-25)
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Karakter:
    Extra:


    ©Dictionairy&Rechazame

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 16:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hij is leuk :) ik wil anders nog wel een jongen maken. Dan kunnen we eerder beginnen :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Hij is leuk :) ik wil anders nog wel een jongen maken. Dan kunnen we eerder beginnen :)

    dat is prima. als je het beiden goed kan bijhouden?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als de rest dan ook eventjes invult kunnen misschien vanavond nog beginnen:)


    ~

    Ik zal hem goed bijhouden promise :) ik heb namelijk alle tijd van de wereld :P
    Ik ga hem nu aanmaken :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Neamh schreef:
    Rol: Jongen.
    Naam: David Taylor McGullivan
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk (beschrijving + foto):



    David is licht getint, heeft lichtbruin haar en grijs-blauwe ogen. Zijn lichaam is niet heel erg afgetraind, maar hij is bezig het 'buikje' wat hij heeft weg te werken.
    Karakter: David is heel loyaal, staat altijd voor zijn vrienden klaar, maar is niet goed in geheimen bewaren. Hij is heel ambitieus en doet er alles voor zijn doel te bereiken. Verder is hij heel muzikaal, hij speelt gitaar en piano, maar dansen is zijn grote passie. Maar hij is heel onzeker, doordat hij vroeger veel is gepest omdat hij van zijn ouders op ballet werd gezet. Maar David ziet nu in, dat die 6 jaar dat hij aan ballet heeft gedaan hem enorm helpen met dansen.
    Extra: Zoals ik al eerder zei, is David heel erg gepest. Hij raakte diep in de put rond zijn 16e, en heeft toen een tijd gehad dat hij zichzelf helemaal afsloot van de buitenwereld, zijn muziek opzette en op niks of niemand reageerde. David ziet dansen als zijn emotionele uitlaatklep, en hij heeft ooit gezegd dat hij dat door niemand zal laten afnemen.
    Na die 6 jaar ballet besloot David dat hij iets anders wilde, en via via kwam hij terecht in een vriendengroep van 2 meiden en 2 jongens die allemaal streetdance deden op Julliard. Het bleek meteen dat David aanleg had, maar zijn ouders staken daar meteen een stokje voor. David was het er niet mee eens, liep weg van huis en trok bij zijn vrienden in, die tegenwoordig zelf niet meer dansen, maar David in alles steunen. Hierdoor is zijn zelfvertrouwen ook weer toegenomen, en is hij klaar om de wereld te tonen wat David Taylor McGullivan allemaal kan.
    Is dit goed zo? Als er iets niet goed is of ik moet iets veranderen, zeg het maar!

    xx


    Ik vind hem goed zo:)


    ~

    ik ook


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol:Jongen
    Naam: Anthony 'Antz' Kilian Noway
    Leeftijd:21
    Uiterlijk:


    Anthony is een lange jongen met een gespiert postuur. Hij heeft een getinte huid, donker bruine ogen. Ook zijn haar is bruin en staat vaak alle kanten op. tenminsten als hij geen Muts of Pet op zijn hoofd heeft.
    Karakter:Anthony is een vrolijke, bijna altijd, goedgehumeurde jongen. Hij staat positief in het leven en zal altijd overal het positieven in proberen te zien. Kilian heeft enkel een probleem. Hij is bang om volwassen te worden. Dit is de reden dat je hem altijd zal zien klieren en hem hem nooit zien stil zitten. Hij zal altijd bezig zijn met grapjes, gekdoen en mensen aan het lachen proberen te maken. Anthony haalt zijn energie uit mensen en daarom zal je hem ook bijna nooit alleen zien. Dit komt omdat hij het absoluut niet prettig vind om alleen te zijn.
    Anthony zou altijd proberen iedereen zijn vriend te zijn, maar het is niet iemand waar je met je problemen of geheimen naartoe moet komen. Echt een goede luisteraar is het namelijk niet en de kans dat hij perongelijk iets doorverteld is sterk aanwezig. Hij zal dit nooit expres doen, maar Anthony denkt nooit na voordat die iets zegt en hij wil dan nog wel eens zijn mond voorbij praten. en hij denkt niet alleen niet na voordat hij iets zegt, hij heeft ook een uitgesproken mening. Anthony zal dan ook altijd zeggen wat hij van iets of iemand vind en dat valt niet altijd in goede aarde.
    Wel weet je door dit dus zeker dat hij nooit over iets zal liegen en dat hij altijd eerlijk zou zijn.
    Extra:Anthony woont al vanaf zijn 17de op zichzelf. Dit komt omdat hij uit een enorm rijk gezin komt met 5 kinderen en hij bang is dat hij als hij te lang in huis bleef, hij nooit op zijn eigen benen zal komen te staan.
    Wel betalen zijn ouders nogsteeds alles voor hem. Iets wat wel moet want Anthony word meestal na een week al ontslagen als hij een baan heeft. Dit komt omdat Anthony gewoon niet een van de handigste is en een concentratieprobleem heeft, daarbij heeft hij ook zijn school niet afgemaakt en komt hij dus al moeilijk aan een baan. Het enige waar waar Anthony zich echt voor in wil en kan inzetten is dansen. Hier is hij mee begonnen omdat hij thuis teveel werd vergeleken met zijn broers en zussen die het wel allemaal goed deden op school. Toen hij ondekte dat hij ook ergens goed in was is hij daar hellemaal voor gaan inzetten en eheft de rest laten vallen.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 15:02 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    zulke types vind ik vaak wel grappig haha :P leuk voor in de rpg zon energieke jongen!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik reserveer nog wel een jongen ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    oke dan :p vul je hem dan zo in? we gaan wss vandaag beginne


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elbriiiiccchh! Je doet ook mee in dit rpg ;D

    Pleas, geen Daniël xD anders kan ik niet voor mezelf instaan :Y)

    Ik ga even kijken of het lukt om op mijn mobiel mijn personage te maken ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Geen Daniël? *Pruil* ... Echt niet?

    & Ja ik vul hem nu in ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    dat zou heel fijn zijn :D heb ik wel eens gedaan xD met bb is dat kut haha
    dan kunnen we denk ik eind van de middag beginnen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    WillNotLearn schreef:
    {Geen Daniël? *Pruil* ... Echt niet?

    & Ja ik vul hem nu in ^^}


    Ik ga jouw Daniël dan gewoon negeren :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Ik ga jouw Daniël dan gewoon negeren :Y)


    Dat kun je niet.. Daar is hij te leuk voor :Y) En dat weet je zelf net zogoed XD Maar geen Daniël? Waarom niet?


    Don't be like the rest of them, darling