• -

    [ bericht aangepast op 23 april 2015 - 17:53 ]


    I aspire to inspire before I expire



    Faye Hawn is in 2010 net zoals 1D derde geworden bij x-factor. Zij deed mee in Nederland. Na een tour door Nederland is ze gaan werken aan haar album. Haar single en album zijn uit, ze heeft een officiele vakantie van haar management gekregen om bij te komen en om leuke dingen te doen.


    - Geschreven in het Nederlands
    - Gesprekken in het Nederlands
    - Gesprekken in het Engels met Engelse mensen
    - Bedacht en geschreven door Oczy





    Een fantasy wereld, waar elven en demonen wonen. Maar niet in vrede, de demonen vallen iedere nacht aan. Wat nou als je verliefd wordt op de vijand?!


    Physics is awesome

    story over 1D


    dit is het enige verhaal die ik nog een beetje bijhoud maar ga dr binnenkort wel mee stoppen en een nieuwe beginnen denk ik


    "if you can dream it, you can do it." ~ Walt Disney

    Prologue schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/97655/crash/

    Mijn eerste story, hopelijk kijk je er even. :)


    De link deed het niet. :x

    [ bericht aangepast op 28 sep 2012 - 15:06 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    A thousand years...[Severus Snape - The Marauders]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio




    love, dreams, hope, and the real hard life - harry styles!

    Amore bergman, gewone vrienden, houd van dansen, vader met eigen camping, irritante broer waar ze toch wel veel om geeft, lieve moeder. niet zo bijzonder dus. eigenlijk best wel normaal. en eerlijk gezegd voelt ze zich ook niet zo bijzonder. het is zomer 2012, net als elke zomer moet ze er helpen. animatie voor de kleintjes, bedienen in de kantine, wc's schoonmaken, enzovoort. deze zomer gaat het net iets anders... niet zo bijzonder??

    hoofdpersoon: Amore Bergman
    speelt zich af in: Assen(Drenthe)
    genre's: drama, fanfiction, romantiek


    * one direction bestaat WEL.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * geen 16+ anders waarschuw ik wel even.



    * geschreven door justforfun1D oftewel: iris
    * begin 28-9-2012
    * ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in zitten...
    * cover gemaakt door HalStyler


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!




    Get the hell out of my mind || Zayn J. Malik

    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Begint bij 15 abo's. abonneer nu.




    Get the hell out of my mind || Zayn J. Malik

    She has a smile on her face
    but from the inside she's crying
    she acts like everything is fine
    but she's just really good at lying.

    Begint bij 15 abo's. abonneer nu.
    http://www.quizlet.nl/stories/98011/get-the-hell-out-of-my-mind--zayn-j-malik/

    Een OP romantiek story, misschien vind je het leuk?




    Als Audreys vriend David het uitmaakt na een relatie van bijna vier jaar, begrijpt ze er niets van. De twee leken een perfect stel, en ze hadden zelfs al plannen gemaakt om samen te gaan wonen.
    Audrey is ontroostbaar, totdat haar vriendin Emma haar opdraagt een brief aan hem te schrijven, zonder deze te versturen. Ze besluit dit te doen, maar ze houdt niet op na één brief. Elke dag stuurt ze David een brief. In die brieven staan al haar gevoelens en herinneringen, maar ook hoe ze haar leven weer leuk maakt en een nieuwe liefde op haar pad komt.


    Klik op de foto voor de story


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Diefje met verlos



    http://www.quizlet.nl/stories/98850/diefje-met-verlos/


    Het altijd rustige dorpje Hovenberg wordt de laatste tijd geteisterd door een serie inbraken. Van de daders ontbreekt steeds ieder spoor en de bewoners beginnen bang te worden. De politie wordt langzamerhand ook radeloos en begint onverhoopt mensen aan te houden.
    Ook op de middelbare school 't Hoof wordt er flink geroddeld en gespeculeerd over de mogelijke daders. Alleen Mo en Kylie lijkt het niet te deren. Zij blijven opvallend kalm onder de situatie, al stapelen hun problemen zich naderhand meer en meer op, en lijkt er geen uitweg meer mogelijk.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?


    Strandgeheimen

    De veertienjarige Jet wordt uitgenodigd om een week bij haar rijke tante te logeren. Haar tante woont aan de kust, op een rustige plek met veel kleine, rotsachtige strandjes. Maar ze verteld dat er iets gaande op deze plek. Er spoelen aan de kust de laatste weken steeds vaker dode mensen, en al deze mensen hebben zelfmoord gepleegd. Dat jaagt Jet angst aan, maar ze denkt er niet meer over na. Het gaat goed tot ze een heel klein strandje ontdekt met een bewoonde grot. Ze raakt in contact met degene die daar woont, en ze probeert haar te helpen. Maar is de grotbewoonster wel te vertrouwen?


    ~ Onbekende personen.
    ~ Gebaseerd op een droom die ik had.
    ~ Er komen af en toe stukjes uit haar dagboek in voor.
    ~ Waarschuwingen: mentaal geweld, pogingen tot (zelf)moord, misleidende karakters.
    ~ Volledig Nederland geschreven en gesproken.
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk.


    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me



    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb



    Link: klik hier


    26 - 02 - '16

    Dit is mijn story: hij is net begonnen, dus het is niet moeilijk om op te pakken.
    Retaining my breath. | Harry Edward Styles
    Ik hoop dat je het wat vindt!


    Everything's an illusion

    Wauw, serieus bedankt! Ik heb nu al 100 abo's nieuw genomen! Wees niet treurig als ik niet bij je abo's sta, want soms neem ik bladwijzers omdat ik dat even handiger vindt. Ik heb elk verhaal sowieso bekeken. Heel erg bedankt. Als je nog je verhaal wilt posten voor reclame, mag dat natuurlijk ;) xx LittleThingy


    I aspire to inspire before I expire

    misschien vind je wat van een van mijn story's klik 1!
    klik 2!
    klik 3!
    klik 4!
    alles is fantasy, met hier en daar romantiek en drama:P hoop dat je het iets vind:P


    All I need is you... || Twilight


    De wereld is maar tot hoever je kijkt. Maar als je verder kijkt, blijkt dat er dingen zijn die je nooit had kunnen bedenken.
    Ik keek verder, maar ik keek te ver...


    | ~ Tips en ideeën altijd welkom | ~ neem een abo ik meldt niet | ~ originele Twilight karakters behoren toe aan Stephenie Meyer |
    | ~ Schrijver: Ianto


    (Net begonnen.)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 18:21 ]


    "You can't avoid death, when you're digging your own grave."